Seks probleem.

17-06-2012 20:45 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een stelletje en 6 maanden dolgelukkig samen. Alleen we hebben een probleem op het gebied van seks. Namelijk dat mijn vriend erg groot geschapen is, dus het niet past. We zijn allebei nog maagd en zouden het graag willen doen. We doen altijd een lang en goed voorspel, en soms passen er 2 vingers in, maar dat doet wel zeer. Ik ben altijd ontspannen en nat genoeg, en we weten niet waar het probleem nog zit. Hopelijk weet iemand hier iets op of heeft dit ook meegemaakt.

Groetjes een wanhopig, verliefd stelletje
quote:_bobo_ schreef op 17 juni 2012 @ 23:58:

TO is een stumper ja, die zit zich af te fappen op de reacties hier. Of dacht je werkelijk dat dit echt was?Geen idee, dat jij niet echt bent is wel duidelijk, loser!
Had ik jouw probleem maar!
Gewoon even doorbijten als het pijn doet is echt het domste advies wat je kan geven. Echt..

Je moet nl nooit doorgaan als het pijn doet. Pijn betekent dat je niet genoeg ontspannen bent of dat je niet vochtig genoeg bent. Bouw het rustig op, let op je ademhaling (leg je hand op je buik en focus daar op). Helpt dat niet? Oefen dan eens met een gladde dildo, steeds een formaatje groter. Als dat zonder pijn lukt, probeer het dan

opnieuw

Echt hoor, gewoon even doorbijten: daar krijg je problemen van. En dat wil je niet. Ik heb er jarenlang last van gehad en dat kwam oa ook doordat ik vond dat ik maar even moest doorbijten. NIET DOEN!!
Gestaft.

Zo, nu even wachten totdat iemand de zooi komt opruimen hier.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Het zou fijn zijn als dit serieus genomen werd, en als je wil klote. Doe dat dan ergens anders. Ik hoop dat ik geholpen kan worden, en niet dat in de reacties gelul staat.

Verder iedereen bedankt voor de reacties, tips zijn altijd welkom:) Want ik weet verder niet wat ik er mee zou moeten.
Dat staat er toch? Waarom reageer je daar niet op?
Ze zegt toch dankjewel.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven