Seks tijdens menstruatie

12-08-2010 16:39 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wat vinden jullie van seks tijdens de menstruatie periode? Ik vind het namelijk geen probleem, maar mijn partner ziet het absoluut niet zitten. Eigenlijk vind ik dit heel jammer want ik heb de behoefte wel degelijk. Hoe gaan jullie hier mee om?
Bah.. Nee dat vind ik vies. Ik geloof dat mijn partner zich er wel overheen kan zetten, maar nee ik moet er zelf niet aan denken.
Ieuw, nee.

Mijn vriend zou het waarschijnlijk geen ramp vinden, bijvoorbeeld onder de douche ofzo. Maar ik heb er - ondanks dat ik soms wel zin heb - geen behoefte aan. Ik vind het vies. Daarbij voel ik mezelf tijdens die dagen ook een dik vet varkentje, en ben ik veel te veel met mijn eigen lichaam bezig.
Het is hier wel eens gebeurd, maar meestal doen we op die dagen alleen handwerk en eventueel oraal bij hem.
En met condoom om? (als jullie het anders zonder doen) Ik vind dat het best kan dan, zou het alleen niet doen op de ergste dagen.
Ik heb er ook geen moeite mee, maar zolang een van beide er iets tegen heeft dan lijkt het me beter het maar niet te doen...
Oh jee nu lees ik deze reacties en krijg nu een beetje het idee dat ik de enige zou zijn die wel de behoefte heeft. Maar om het een beetje te nuanceren, de eerste 2 dagen hoeft het voor mij ook niet echt hoor maar als de menstruatie afneemt dan graag :-)
Misschien op lichte dagen deze Gynotex soft tampons indoen?

Ik heb ze zelf wel, maar nog niet gebruikt...

Van de site:

"Tijdens geslachtsverkeer bijvoorbeeld ondervinden beide partners geen enkele hinder van deze nieuwe tampon. De optimale zekerheid geeft elke vrouw de absolute vrijheid om te zwemmen of een sauna te bezoeken. En tijdens welke andere lichamelijke activiteit dan ook zal de Gynotex Soft-tampon volstrekt niet voelbaar zijn."
Nou ja weet je wat het is? Hij wil me eigenlijk helemaal niet ens aanraken daar ook al zit er een tampon in! Dat is ook het lastige vind ik!
Julliette, niks vreemds aan hoor. Vóór mirena was ik gewoon rete geil tijdens mijn menstruatie, inderdaad vooral de laatste dagen maar ook wel eens in het begin.

Mijn man heeft er geen enkel probleem mee, seks ging gewoon door op die dagen.

Dat mis ik wel eens, nu ik mirena heb... (niet de menstruatie op zich maar wel dat lekkere kriebel gevoel )
Ik ben er ook niet weg van.

Wat ik wel heb,is dat ik tijdens menstruatie elke leuke vent mijn bed wel wil intrekken...

Voorheen was manlief ook panisch,nu stuk minder door wat ongemakken,maar neu tis geen feestje...
Opzich zou ik er geen moeite mee hebben, als in dat ik het vies zou vinden, gewoon condoom gebruiken en klaar, maar ik heb eigenlijk sinds bevalling zoveel lichamelijke klachten als ik ongesteld ben, dat het er niet van komt
Als ik ongesteld ben verplaatsen we het hele gebeuren gewoon naar de badkamer. Daarbuiten vind ik het zelf gewoon niet zo prettig. En het lijkt alsof de bloeding een beetje stopt tijdens het douchen.
Ow Rary, dat klinkt goed. Met name voor het zwemmen. Had ik dat maar eerder geweten, ik ga morgen al op vakantie.
quote:vicodin schreef op 12 augustus 2010 @ 17:23:

Ow Rary, dat klinkt goed. Met name voor het zwemmen. Had ik dat maar eerder geweten, ik ga morgen al op vakantie.Ik weet niet of je in een grote stad woont maar je kunt ze kopen in sexshops, die zijn ook 's avonds open! Kun je lekker ongedwongen zwemmen tijdens je vakantie
Je kan ook softcups kopen. Die gebruik je tijdens je menstruatie ipv een tampon en daar kun je ook gewoon mee sexen en zwemmen. Partner voelt deze absoluut niet zitten.

Je kunt ze online bestellen, maar de grotere drogisterijen hebben ze ook vaak gewoon in het assortiment.
Van mij hoeft het niet... Ik ben niet geiler tijdens mijn ongesteldheid dan anders.

Vriend wil het absoluut niet. Die vindt dat niet fris... dus gebeurt er niets op dat gebied die week... en daar hebben we allebei geen problemen mee...
Altijd, ik ohu me daar niet door tegen.

Soms heb ik nou eenmaal zin om ranzig te doen.
Als ik ongesteld was, had ik altijd een tampon in, en deed ook altijd het touwtje erin, en dan deden we wederzijdse hand-en spandiensten.

Had net die gynotex gekocht en toen ging het uit...
Bedankt Farfalla. Ik woon niet echt in een grote stad, maar ga toch even kijken.
quote:Rary schreef op 12 augustus 2010 @ 17:40:

Als ik ongesteld was, had ik altijd een tampon in, en deed ook altijd het touwtje erin, en dan deden we wederzijdse hand-en spandiensten.

Had net die gynotex gekocht en toen ging het uit...

Nou ja, ze kunnen niet bederven....
Een echte zeeman vaart ook oer de Rode Zee!

Zo luidt toch het gezegde?

Ik moet zeggen dat ik het zelf -niet meer- doe. Ik heb sinds een paar jaar zulke heftige menstruaties, zowel qua pijn als qua bloedverlies dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt.

Sorry sailor...
quote:julliette120 schreef op 12 augustus 2010 @ 16:48:

Oh jee nu lees ik deze reacties en krijg nu een beetje het idee dat ik de enige zou zijn die wel de behoefte heeft. Maar om het een beetje te nuanceren, de eerste 2 dagen hoeft het voor mij ook niet echt hoor maar als de menstruatie afneemt dan graag :-)Nee hoor, je bent niet de enige, ook bij mij graag actie tijdens de menstruatie. Man heeft er geen enkel probleem mee.
Je bent niet de enige hoor, ik wil ook altijd juist graaaaag tijdens de menstruatie! Gelukkig had mijn ex er ook geen problemen mee, gewoon handdoekje eronder hoor :-)
Wel maf trouwens, spuug en sperma is dan bijvoorbeeld helemaal niet vies, maar bloed ineens wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven