Seks verslaving

02-11-2020 17:41 109 berichten
Ben 23 jaar oud en ik vraag me af of ik seks verslaafd ben.
Mijn vrienden en ex-vriendin zeggen van wel maar toch maar even bevestigen hier?

Toen ik in een relatie zat met mijn ex-vriendin hadden we zeker 2x per dag sex (ja we hadden veel tijd), ik kon en wou nog veel meer alleen kon zij dat niet meer aan.
Ik was benieuwd of ik wel een limiet had en of veel seks mij zou doen veranderen, nou die limiet had ik niet; we hadden een dag hiervoor uitgetrokken en 12x beide klaar gekomen van ongeveer 20 min per ronde. Na de 12e ronde kon zij het mentaal en fysiek niet meer aan en dat respecteerde ik maar ik wist dat ik nog kon doorgaan en dat wou ik ook. Dus dat hielp mij niet van dit “probleem” af.

Het belemmert me niet echt van mn werk, momenteel heb ik ook geen vriendin en betalen voor sex ga ik niet doen, dus dan begrijp je wel dat het een volop ruk feest is haha.

Het is ook niet dat ik er continu aan denk, er zijn triggers en die probeer ik te vermijden.

Kan ik meer doen en ben ik zodanig toch echt seks verslaafd?

Of moet ik een vrouw vinden net als mij en dan elkaar helemaal kapot neuken?
Aan deze optie denk ik wel veel; gewoon een leuke vrouw vinden en die dan laten intrekken bij mij en dan echt 24/7 (mits mn werk uren dat toelaten).

Advies is welkom.
Hunebed schreef:
23-11-2020 12:31
Ik denk niet dat je zoveel over een andere forumster mag schrijven.
:HA:
Hunebed schreef:
23-11-2020 12:31
Ik denk niet dat je zoveel over een andere forumster mag schrijven.
:proud:

Ik heb ook moeite betreffende forummer te combineren met seks.
Verwijderd
anoniem_401749 wijzigde dit bericht op 25-11-2020 23:18
98.63% gewijzigd
Dag Peonia,

Het zij allemaal gissingen. Als je wilt weten waarom iemand iets doet zul je een concrete vraag moeten stellen. En wanneer iemand hem/haar bij voorbaat al afwijst. (dat doe jij niet!), dan is al het kruit verschoten. Dan gaat hij je niets meer vertellen en hoor je niets meer van hem. Dat gebeurt hier dus.
Cecilie schreef:
16-11-2020 22:21
Ik vind het mooi en lief wat je zegt. Wim is een lieve man, hij beschouwt de mensen met empathie en mildheid.
Hoe hij de dingen beziet spreekt me voor een deel ook aan, voor een ander deel echter niet: ik ben een simpele, broodnuchtere westerlinge, twee voetjes flink weggezakt in de klei. Het Boeddhisme raakt me niet, maar dat is gewoon iets van mezelf, het past niet bij me.

Maar Wim, ik moet ook om je lachen. die typetjes van Koot en Bie, zo'n beeld krijg ik wel van jou!
Helemaal Off-topic dit, ik weet het, maar ik heb de reactie die jij van mij quote Cecilie, inmiddels verwijderd, omdat ik mezelf, door het in jouw bovenstaande reactie genoemd forumlid (waarop ik reageerde), op het verkeerde been gezet voel. Dit nav een ander topic wat deze persoon aangemaakt heeft.
Daarom ben ik mijn oordeel over dat forumlid gaan heroverwegen en kijk ik daar nu anders naar en denk ik er niet meer hetzelfde over.
PeoniaRosa schreef:
26-11-2020 13:42
Helemaal Off-topic dit, ik weet het, maar ik heb de reactie die jij van mij quote Cecilie, inmiddels verwijderd, omdat ik mezelf, door het in jouw bovenstaande reactie genoemd forumlid (waarop ik reageerde), op het verkeerde been gezet voel. Dit nav een ander topic wat deze persoon aangemaakt heeft.
Daarom ben ik mijn oordeel over dat forumlid gaan heroverwegen en kijk ik daar nu anders naar en denk ik er niet meer hetzelfde over.

Ik begrijp je PeoniaRosa. Nog steeds denk ik dat Wim het allemaal niet slecht bedoelt en dat een en ander met hem op de loop gaat, maar ik was ook teleurgesteld in zijn reacties op ons in dat andere topic. Ik voel me als een soort schuldige (met velen) aangewezen en dat geeft een slecht gevoel.
Maar ik kan het ook echt niet meer volgen, het is zo'n brij van van alles en nog wat en als je iets met een positieve bedoeling inbrengt kan het zomaar tegen je gebruikt worden.
Gasten als Wim kosten alleen maar energie, ze zuigen je leeg met hun gezever en zogenaamde diepgang. Gaat uiteindelijk alleen maar om Wim zelf en de aandacht die hij genereert.
Alle reacties Link kopieren
Ahaaaa, hier zit wivina dus verstopt!

Nou, ik hoop dat je, je heil gevonden hebt.

Ik zoveel reacties plaatsen in je topic en krijg alleen snauw en sneer terug.
Kan ik erg slecht tegen. Vooral omdat, naar mijn idee, mijn reacties echt niet verkeerd bedoeld waren.
Maar ze zullen wel niet in je straatje passen.
Wel grappig dat je in dit topic valt over mensen die sensatiezoeker meteen veroordelen, maar zelf veroordeel je ook de mensen die serieus op jou reageren.

Ben er op deze manier wel klaar mee Wim.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Cecilie schreef:
26-11-2020 20:26
Ik begrijp je PeoniaRosa. Nog steeds denk ik dat Wim het allemaal niet slecht bedoelt en dat een en ander met hem op de loop gaat, maar ik was ook teleurgesteld in zijn reacties op ons in dat andere topic. Ik voel me als een soort schuldige (met velen) aangewezen en dat geeft een slecht gevoel.
Maar ik kan het ook echt niet meer volgen, het is zo'n brij van van alles en nog wat en als je iets met een positieve bedoeling inbrengt kan het zomaar tegen je gebruikt worden.
Dank voor je begrip, Cecilie.
Hij zal het inderdaad allemaal niet slecht bedoelen, maar wat hij dan wel met zijn topic bedoeld werd in de loop van de afgelopen dagen steeds onduidelijker te relateren aan het onderwerp in de OP.

Nav wat Wim verteld heeft, heb ik zo mijn eigen gedachten over hoe hij en zijn vrouw in relatie tot elkaar staan, maar die gedachten houd ik voor mezelf. Voor hun voelt het goed, dan rest mij niets anders dan daar respect voor te hebben en mag ik er daarnaast het mijne van denken.
Ik hoop alleen, dat Wim nu niet weer achteraf van mening is, dat hij hier weggepest is, omdat hij daar eerder voor zichzelf zo van overtuigd was. Hij heeft kunnen zeggen wat hij wilde, kunnen vragen wat hij wilde, al dan niet zijn die vragen beantwoord (ook al was dat niet altijd het antwoord wat hij wilde horen), er zijn hem wedervragen gesteld, maar daarop heeft hij hier en daar inderdaad niet mis te verstane sneren en snauwen uitgedeeld, heeft sommigen in zekere mate genegeerd door aan goede bedoelingen compleet voorbij te gaan. Dus ik zou het onterecht vinden als hij zichzelf nu zielig in een donker hoekje plaatst om daar te gaan zitten uithuilen om wat hem is aangedaan. Nogmaals, hij is op veel momenten zelf ook niet aardig bezig geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven