Seks wordt minder fijn

31-08-2012 12:28 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een meisje van 19 en heb nu bijna een jaar een relatie met een jongen van 22. In het begin was onze seks niet geweldig, ik was nog maagd en had veel pijn als hij erin kwam. Na zo'n 2 maand werd het al veel beter en genoten we er allebei intens van. We ontdekten steeds meer standjes, gingen steeds gekkere dingen doen (die overigens steeds uit mij kwamen) en het was gewoon heerlijk om steeds weer te seksen. Nu na een jaar begin ik het steeds saaier te vinden. Als we beginnen met zoenen, krijg ik heel veel zin maar naarmate de tijd vordert en we bezig gaan met handwerk en oraal vind ik het al niet zo geil meer. Tijdens de echte seks loopt hij een partij te kreunen en te genieten en hij vindt het heerlijk, maar ik voel er niet zoveel meer van. We doen steeds dezelfde standjes, wel veel verschillende. Ik heb niet meer echt 'het' gevoel.. Weten jullie hoe dit komt? En hebben jullie tips?
Dat hoort zo. De sleur komt erin.
quote:pop123 schreef op 31 augustus 2012 @ 12:28:

Ik ben een meisje van 19 en heb nu bijna een jaar een relatie met een jongen van 22. In het begin was onze seks niet geweldig, ik was nog maagd en had veel pijn als hij erin kwam. Na zo'n 2 maand werd het al veel beter en genoten we er allebei intens van. We ontdekten steeds meer standjes, gingen steeds gekkere dingen doen (die overigens steeds uit mij kwamen) en het was gewoon heerlijk om steeds weer te seksen. Nu na een jaar begin ik het steeds saaier te vinden. Als we beginnen met zoenen, krijg ik heel veel zin maar naarmate de tijd vordert en we bezig gaan met handwerk en oraal vind ik het al niet zo geil meer. Tijdens de echte seks loopt hij een partij te kreunen en te genieten en hij vindt het heerlijk, maar ik voel er niet zoveel meer van. Hij voelt dit natuurlijk ook aan mij en vindt dat niet fijn. We doen steeds dezelfde standjes, wel veel verschillende. Ik heb niet meer echt 'het' gevoel.. Weten jullie hoe dit komt? En hebben jullie tips?
O, jouw vriend was een hoerenloper toch? Ligt het niet daaraan? Je gaf zelf in dat topic aan dat je er telkens aan moest denken tijdens het batsen.
Nee daar denk ik helemaal niet meer aan, dat heb ik nu wel afgesloten
Wat bedoel je er trouwens mee dat jij er niet meer zo veel van voelt? Waar niet van?
Ben je met andere dingen in je hoofd bezig tijdens de sex?

Probeer eens een leuk spel element er in te brengen, daag elkaar uit, play hard to get of juist enorm gewillig.
Een dag niet geleefd is een dag niet geleefd !
Als de sex volgens een vast patroon gaat verlopen wordt het inderdaad vaak saai en voorspelbaar. De gemiddelde man heeft hier vaak minder last van, want die wil gewoon graag klaarkomen, maar de gemiddelde vrouw (die vaak moeilijker of niet klaarkomt tijdens de sex) kan dit dan echt als een probleem gaan zien en minder opgewonden worden of blijven, hetgeen het probleem dan ook weer versterkt.

Ook is het vaak zo dat de romantiek en de aandacht van de man vaak verslapt na een tijdje en ook dat is iets wat veel vrouwen jammer vinden en enorm gaan missen. Ook dit kan vervolgens zijn effecten in de slaapkamer hebben, want sex is iets waar de meeste vrouwen voor in the mood moeten zijn en die mood wordt meestal buiten de slaapkamer al gecreëerd door ook de rest van de tijd veel aandacht aan haar te geven.

Herken jij hier iets in?
quote:muloza schreef op 31 augustus 2012 @ 12:41:

Wat bedoel je er trouwens mee dat jij er niet meer zo veel van voelt? Waar niet van?Als hij in je zit, heb ik van binnen altijd een bepaald gevoel. Het fijne gevoel met seks. Als hij in me zit, voel ik simpelweg niet echt veel meer.
quote:pop123 schreef op 31 augustus 2012 @ 13:06:

[...]

Als hij in je zit, heb ik van binnen altijd een bepaald gevoel. Het fijne gevoel met seks. Als hij in me zit, voel ik simpelweg niet echt veel meer.

Dat is niet zo gek hoor, want in je vagina zelf zit voor veel vrouwen niet zoveel gevoel. Als de penis geheel binnen blijft valt er bij veel vrouwen maar weinig te stimuleren en voel je er ook vaak niet veel van. De meeste vrouwen hebben het meeste gevoel als gelijktijdig hun clitoris wordt gestimuleerd of als hij naar binnen stoot en er weer een beetje uitgaat.

Ook zijn er vrouwen die alleen een fijn gevoel krijgen van beffen en vingeren en niet van de penetratie. Overigens komt 70% van de vrouwen niet klaar van penetratie alleen en zijn er ook nog vrouwen die nooit klaarkomen of alleen als ze het zelf doen.
Klopt, van penetratie kom ik ook niet klaar, dat gebeurt enkel als mijn clitoris ook gestimuleerd wordt door bijvoorbeeld tegelijkertijd te vingeren. Dat mis ik ook niet. Het lekkere gevoel tijdens de penetratie mis ik en ik vind het gewoon saai worden. Steeds weer hetzelfde riedeltje. Ik heb al heel veel dingen verzonnen, zoals anaal (overigens niet heel prettig haha), filmpjes maken tijdens seks, standjes opzoeken op internet en die doen, jezelf bevredigen terwijl de ander kijkt en ook bij zichzelf doet, 100 verschillende standjes uitproberen. Die dingen zijn even leuk. Maar alles moet uit mij komen en hij vindt t standaard ook wel goed, geeft hij ook toe. Wat ik altijd nog wel wil doen is een trio (wil hij niet). Hebben jullie nog spannende ideeen?
rollenspel?

laat hem de dominate zijn, hij die bepaalt wat er gebeurd en hoe?
Ja dingen verzinnen en ja als je alles een keertje heb gedaan en je kan je blijkbaar niets nieuws en moet nieuw zijn dan is het moeilijk

ook omdat alles vanuit jouw moet komen lijkt me ook niet helemaal leuk en de bedoeling
Een MVV trio? En hij wil niet? Lijkt erop dat hij seks gewoon niet zo heel belangrijk vindt.

Edit: Stel eens een MMV trio voor, kan je wat dingen uitsluiten .
quote:muloza schreef op 31 augustus 2012 @ 13:40:

Een MVV trio? En hij wil niet? Lijkt erop dat hij seks gewoon niet zo heel belangrijk vindt.

Edit: Stel eens een MMV trio voor, kan je wat dingen uitsluiten .Hij wil inderdaad niet met mij, hem en nog een jongen. Hij wil niet dat ik dingen met andere jongens doe. Hij zei voor de grap wel eens dat hij dan wel met mij en nog een meisje wilde. Maar toen ik zei oke is goed, wil ik ook. Wilde hij uiteindelijk toch niet, omdat hij niet wil dat iemand ziet hoe wij bezig zijn ofzo..
quote:pop123 schreef op 31 augustus 2012 @ 13:26:

Klopt, van penetratie kom ik ook niet klaar, dat gebeurt enkel als mijn clitoris ook gestimuleerd wordt door bijvoorbeeld tegelijkertijd te vingeren. Dat mis ik ook niet. Het lekkere gevoel tijdens de penetratie mis ik en ik vind het gewoon saai worden. Steeds weer hetzelfde riedeltje. Ik heb al heel veel dingen verzonnen, zoals anaal (overigens niet heel prettig haha), filmpjes maken tijdens seks, standjes opzoeken op internet en die doen, jezelf bevredigen terwijl de ander kijkt en ook bij zichzelf doet, 100 verschillende standjes uitproberen. Die dingen zijn even leuk. Maar alles moet uit mij komen en hij vindt t standaard ook wel goed, geeft hij ook toe. Wat ik altijd nog wel wil doen is een trio (wil hij niet). Hebben jullie nog spannende ideeen?

Hemel, probeer je nu niet de kamasoetra in sneltreinvaart uit?

Streepjes op de muur van 'yep, gedaan, next' ipv de kwaliteit opzoeken?

Oefening baart kunst. En dat lukt als je gaat voor alles een keer gedaan hebben maar dat wat jullie doen beter doen
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven