Seks zonder condoom

11-06-2017 11:40 57 berichten
Ik heb gister seks gehad met mijn vriend. Hij was niet in mij klaargekomen. Ik slik de pil sinds 7 dagen. Is er kans dat ik zwanger ben, inverband met zaadvocht ?
Alle reacties Link kopieren
-Mellie- schreef:
11-06-2017 13:12
Before singing the church out, heeeeel verstandig :facepalm:

Please...... "say that you did this with intention"
Redt je gezicht.........

Dit is bijna nog erger dan zeggen dat in voorvocht geen zaadcellen zit, en zeggen dat de pil na een week al veilig is.
anoniem_200837 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 01:24
8.10% gewijzigd
Ach... TO heeft tenminste seks gehad :hyper:

Tis n detail of het veilig was toch? :p: en anders zijn er vangnetten genoeg in nl

*sarcasm and jealous mode off*

(En met jealous mode bedoel ik het feit dat TO überhaupt seks heeft o_o )
Als je met de pil begint op de eerste dag van de menstruatie ben je direct beschermd. Als je op een ander moment begint, ben je na ongeveer 7 dagen beschermd.

Tenminste...

... als je genoegen neemt met 99,7% bescherming. En bijvoorbeeld geen Antibiotica slikt (of andere medicijnen). Dat verstoort de werking.

Neuken heeft nog altijd (naast donders veel genot) een belangrijke functie: kinderen krijgen! Dit mechaniek is alleen te omzeiling door geheelonthouding. Dusss... wil je geen kids, overweeg dan wat je doet!

By the way: knap als je mét condoom en mét pil zwanger wordt hoor!
Mensen je kan NIET zwanger worden van voorvocht, tenzij hij vlak ervoor al is klaargekomen en er dus nog zaadcellen kunnen zijn achtergebleven.

Ik weet dat ons vroeger werd geleerd dat er altijd zaadcellen bij voorvocht kunnen zitten maar deze info is allang achterhaalt en ontkracht.
florint schreef:
15-06-2017 01:16
Redt je gezicht.........

Dit is bijna nog erger dan zeggen dat in voorvocht geen zaadcellen zit, en zeggen dat de pil na een week al veilig is.
Sorry maar dit is minstens zo erg..
iemand aanspreken op taalgebruik en dan zelf zo'n afzichtelijke DT fout maken.

En er zitten GEEN zaadcellen in voorvocht. Lees je anders even in.
YouWish schreef:
15-06-2017 11:22

En er zitten GEEN zaadcellen in voorvocht. Lees je anders even in.
hier bijvoorbeeld: https://www.scientias.nl/voor-het-zinge ... iet/64477/
YouWish schreef:
15-06-2017 11:17
Mensen je kan NIET zwanger worden van voorvocht, tenzij hij vlak ervoor al is klaargekomen en er dus nog zaadcellen kunnen zijn achtergebleven.

Ik weet dat ons vroeger werd geleerd dat er altijd zaadcellen bij voorvocht kunnen zitten maar deze info is allang achterhaalt en ontkracht.
Het blijft wel hardnekkig rondwaren. Heb je een link?

Ik denk dat er vanuit wordt gegaan dat voor het zingen de kerk uit onveilig is omdat het zeer hoge eisen stelt aan de beheersing bij de man.
ooitverlegen schreef:
15-06-2017 11:25
Het blijft wel hardnekkig rondwaren. Heb je een link?

Ik denk dat er vanuit wordt gegaan dat voor het zingen de kerk uit onveilig is omdat het zeer hoge eisen stelt aan de beheersing bij de man.
Los daarvan komt er soms al een (gedeeltelijke) zaadlozing voor het orgasme.
YouWish schreef:
15-06-2017 11:27
Los daarvan komt er soms al een (gedeeltelijke) zaadlozing voor het orgasme.
Dat kan inderdaad maar ook dat hangt samen met hoe ver je gaat.
Toch werd mijn oma zwanger van voorvocht (m'n opa was er maar even ingeweest, zei ze altijd) dus better safe than sorry .. ik zeg liever dat je er zwanger van kunt worden ;-)

En van neuken kun je sowieso zwanger worden.. dus sja..
Later is nu
Ik ben zwanger geworden van voorvocht.

Tenzij morgen blijkt dat ik al ruim een maand langer zwanger ben dan ik denk.
Hij is namelijk in al die tijd maar 1 x in mij klaargekomen en intussen ben ik nog gewoon 1 x flink ongesteld geweest.

Morgenmiddag heb ik pas bewijs, tot die tijd heb ik het zeer sterke vermoeden zwanger te zijn geworden van inderdaad alleen maar voorvocht.
shisha schreef:
15-06-2017 11:36
Ik ben zwanger geworden van voorvocht.

Tenzij morgen blijkt dat ik al ruim een maand langer zwanger ben dan ik denk.
Hij is namelijk in al die tijd maar 1 x in mij klaargekomen en intussen ben ik nog gewoon 1 x flink ongesteld geweest.

Morgenmiddag heb ik pas bewijs, tot die tijd heb ik het zeer sterke vermoeden zwanger te zijn geworden van inderdaad alleen maar voorvocht.
nee hoor, er zat dan nog zaad aan zijn penis
-Mellie- schreef:
11-06-2017 13:12
Before singing the church out, heeeeel verstandig :facepalm:
Dat is een prima anti conceptie methode mits er goed mee om gegaan wordt.
florint schreef:
15-06-2017 01:16
Redt je gezicht.........

Als de man geplast heeft voordat hij klaarkomt zitten er inderdaad geen zaadcellen in voorvocht. Het voorvocht maakt de buis vrij van urine, het is geen zaad. Dit is nodig omdat urine zaad doodt.

Alleen als de man is klaargekomen en nog niet geplast heeft kunnen er zaadcellen in de buis zitten die eruit kunnen komen als er voorvocht uitkomt.
YouWish schreef:
15-06-2017 11:17

Oh, ik ben mosterd zie ik :-D
Saz schreef:
15-06-2017 11:41
Als de man geplast heeft voordat hij klaarkomt zitten er inderdaad geen zaadcellen in voorvocht. Het voorvocht maakt de buis vrij van urine, het is geen zaad. Dit is nodig omdat urine zaad doodt.

Alleen als de man is klaargekomen en nog niet geplast heeft kunnen er zaadcellen in de buis zitten die eruit kunnen komen als er voorvocht uitkomt.
Je bedoelt hier een 2e ronde?
YouWish schreef:
15-06-2017 11:22
Sorry maar dit is minstens zo erg..
iemand aanspreken op taalgebruik en dan zelf zo'n afzichtelijke DT fout maken.
Als we dan toch gaan praten over taalfouten, moet je wel goed "zeuren". Redt je gezicht is correct gebruik van de t achter de stam. Je zult wel zeggen dat je erachter betekent dat het zonder t moet, maar het gaat hier over je gezicht en dat kun je vervangen door het. Tot zover mijn taalles. :blabla:
Ik vind het sowieso onverstandig om seks te hebben wanneer je de werking van je gekozen voorbehoedingsmethode niet begrijpt.

Oh, en het is mogelijk om je ejaculatie te onderdrukken, waardoor er wel zaad in het prostaatvocht doorlekt dat in een latere fase met het voorvocht meekomt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Wilhetnietweten schreef:
15-06-2017 15:07
Als we dan toch gaan praten over taalfouten, moet je wel goed "zeuren". Redt je gezicht is correct gebruik van de t achter de stam. Je zult wel zeggen dat je erachter betekent dat het zonder t moet, maar het gaat hier over je gezicht en dat kun je vervangen door het. Tot zover mijn taalles. :blabla:
Eh nee, het is gebiedende wijs (een opdracht zoals: Was je handen!)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Perzina schreef:
11-06-2017 15:19
Hemel.

Als je nog niet snapt hoe het allemaal werkt, ben je nog niet klaar om zoiets verantwoordelijks als seks te bezigen.
Precies wat ik dacht
jaw schreef:
15-06-2017 15:29
Ik vind het sowieso onverstandig om seks te hebben wanneer je de werking van je gekozen voorbehoedingsmethode niet begrijpt.

Oh, en het is mogelijk om je ejaculatie te onderdrukken, waardoor er wel zaad in het prostaatvocht doorlekt dat in een latere fase met het voorvocht meekomt.
Dan nog zal het door de urine in de buis dood gaan.
Saz schreef:
15-06-2017 15:59
Dan nog zal het door de urine in de buis dood gaan.
Jullie gaan langs elkaar heen...

Ik denk dat het gewoon valt of staat met echt, maar dan ook echt, op tijd stoppen. Is daar serieus onderzoek naar gedaan?
ooitverlegen schreef:
15-06-2017 16:06
Jullie gaan langs elkaar heen...

Ik denk dat het gewoon valt of staat met echt, maar dan ook echt, op tijd stoppen. Is daar serieus onderzoek naar gedaan?
Het gaat om het voorvocht.
Daar zit geen zaad in en mocht het er toch in zitten wordt het gedood door de urine in de buis (plasbuis en zaadbuis zijn dezelfde).
Voorvocht is er om de buis schoon te maken zodat het zaad er ongeschonden uit komt.

Als een man klaar komt, komt ie klaar. Hij kan niet een beetje klaarkomen.
Saz schreef:
15-06-2017 16:33
(plasbuis en zaadbuis zijn dezelfde).
.
Pas vanaf de prostaat, waar de zaadleider vanaf de teelballen samenkomt met de Urinebuis, het zaad van vocht wordt voorzien en vanaf daar pas door de urinebuis van de penis wordt gestuwd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Saz schreef:
15-06-2017 16:33
Het gaat om het voorvocht.
Daar zit geen zaad in en mocht het er toch in zitten wordt het gedood door de urine in de buis (plasbuis en zaadbuis zijn dezelfde).
Voorvocht is er om de buis schoon te maken zodat het zaad er ongeschonden uit komt.

Als een man klaar komt, komt ie klaar. Hij kan niet een beetje klaarkomen.
Jaw schreef over het onderdrukken van klaarkomen. Dan zit je al in een fase voorbij het reinigen met voorvocht.

Dat klopt niet aangezien ik zelf in staat ben om half klaar te komen. Dat is een zéér kritisch moment maar wel duidelijk ver voorbij de veilige grens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven