Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
vrijdag 26 oktober 2012 om 16:47
(goeie) middag
Godkolere wat ben ik brak.....straks al een paar uur in de bank geslapen....alles doet pijn...pfff
Lees dat ik niet de enigste ben hier. Allemaal beterschap in ieder geval.
Niet terug gelezen helaas, maar Tamara hete plannen vanavond zag ik......you go girl
Maya: als hij het niet komt halen dat gereedschap gewoon op marktplaats zetten is het zo weg
Sammie: wat niet in de planning is kan nog wel komen ...hahaaha
Stout: heb je nou een brandweerman in of op je broek zitten??/
Godkolere wat ben ik brak.....straks al een paar uur in de bank geslapen....alles doet pijn...pfff
Lees dat ik niet de enigste ben hier. Allemaal beterschap in ieder geval.
Niet terug gelezen helaas, maar Tamara hete plannen vanavond zag ik......you go girl
Maya: als hij het niet komt halen dat gereedschap gewoon op marktplaats zetten is het zo weg
Sammie: wat niet in de planning is kan nog wel komen ...hahaaha
Stout: heb je nou een brandweerman in of op je broek zitten??/
vrijdag 26 oktober 2012 om 17:45
PP, als ie een rotzak zou zijn, zou dat een idee zijn, maar dat is ie niet, dus nee, dat doe ik niet.
Net de rokjes weggebracht, was even slikken wat dat kost, maar goed, dan kan ik wel volgende week de show stelen en heb de wetenschap dat het mooi wordt gedaan (heb er nog wel 5 euro weten af te kletsen, dus dat scheelt al weer iets).
Kijk er nu al naar uit om het volgende week te kunnen dragen!
Net de rokjes weggebracht, was even slikken wat dat kost, maar goed, dan kan ik wel volgende week de show stelen en heb de wetenschap dat het mooi wordt gedaan (heb er nog wel 5 euro weten af te kletsen, dus dat scheelt al weer iets).
Kijk er nu al naar uit om het volgende week te kunnen dragen!
vrijdag 26 oktober 2012 om 18:42
vrijdag 26 oktober 2012 om 18:49
Ach ja Sam, als het zo uitkomt...
Ik ben aangestoken hier door alle zieken. Voel me opeens helemaal niet zo fijn meer, dus heb ook geen puf om dan echt werk te maken van het eten. Ik denk een beetje oververmoeid, want de 50 tinten-trilogie heeft me echt wat slaap gekost deze week! Zal blij zijn als deel drie uit is!
Ik ben aangestoken hier door alle zieken. Voel me opeens helemaal niet zo fijn meer, dus heb ook geen puf om dan echt werk te maken van het eten. Ik denk een beetje oververmoeid, want de 50 tinten-trilogie heeft me echt wat slaap gekost deze week! Zal blij zijn als deel drie uit is!
vrijdag 26 oktober 2012 om 18:59
zaterdag 27 oktober 2012 om 08:41
Goodmorning.ik ben er weer
Woensdagavond vertrokken naar een ander land, donderdag daar maar weinig pino's gespot maar als die ene bijna pino-meneer gaat doen wat ie zegt, heb ik wel een knaller voor de zaak binnen gecharmeerd (nee Stout, niet uit zijn stringetje).
's avonds veel vroeger thuis dan verwacht, kids uit logeren... PING, IDEE... Heerlijk nachtje In de armen van een date meneer 'geslapen'.
Gisteravond weer ziekies, vandaag slappies, maar wel pubervrije avond...bijslapen of ... ?????
Woensdagavond vertrokken naar een ander land, donderdag daar maar weinig pino's gespot maar als die ene bijna pino-meneer gaat doen wat ie zegt, heb ik wel een knaller voor de zaak binnen gecharmeerd (nee Stout, niet uit zijn stringetje).
's avonds veel vroeger thuis dan verwacht, kids uit logeren... PING, IDEE... Heerlijk nachtje In de armen van een date meneer 'geslapen'.
Gisteravond weer ziekies, vandaag slappies, maar wel pubervrije avond...bijslapen of ... ?????
zaterdag 27 oktober 2012 om 09:24
zaterdag 27 oktober 2012 om 09:39
Mogge, het is me wat; lig je lekker nog in je warme bed, wordt je wakker gemaakt door je tienerknul. Niet erg, was de tijd die we hadden afgesproken. Hij zet ook nog een bakkie Senseo, hartstikke lief en dan......... verdwijnt hij naar zijn kamer om achter de laptop te gaan zitten. Zit je alleen wakker te zijn, wel met een kopje koffie, dat dan weer wel.
Zo hem maar even uit zijn kamer sleuren om samen croissantjes te gaan maken
Zo hem maar even uit zijn kamer sleuren om samen croissantjes te gaan maken
zaterdag 27 oktober 2012 om 09:50
Maya, die pubers zijn overal hetzelfde
Ik blijf dus 's avonds thuis voor hen, en dan zitten ze op de laptop en ipod en horen of zien ze niks meer... Kan dan rustig een paar uur verdwijnen zonder dat ze het merken... mmmm dat biedt weer perspectieven...
Die bijna-pino Maya, hij was zeker leuk, maar of ie ook pino is, daar was ik niet helemaal over uit...
Ik blijf dus 's avonds thuis voor hen, en dan zitten ze op de laptop en ipod en horen of zien ze niks meer... Kan dan rustig een paar uur verdwijnen zonder dat ze het merken... mmmm dat biedt weer perspectieven...
Die bijna-pino Maya, hij was zeker leuk, maar of ie ook pino is, daar was ik niet helemaal over uit...