Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zeker plannen Mr. Timid...eerst een bruiloft straks, maar de echte plannen zijn pas voor daarna
Alle reacties Link kopieren
Gelijk heb je Tamara
Goed zo Timids!

Ik heb een brave avond met ouders-te-eten en daarna slempen bij mijn zusje. Morgen ga ik het huis van deFries maar eens van dichtbij bekijken. Ben benieuwd!
(goeie) middag



Godkolere wat ben ik brak.....straks al een paar uur in de bank geslapen....alles doet pijn...pfff

Lees dat ik niet de enigste ben hier. Allemaal beterschap in ieder geval.



Niet terug gelezen helaas, maar Tamara hete plannen vanavond zag ik......you go girl

Maya: als hij het niet komt halen dat gereedschap gewoon op marktplaats zetten is het zo weg

Sammie: wat niet in de planning is kan nog wel komen ...hahaaha

Stout: heb je nou een brandweerman in of op je broek zitten??/


Zo, allemaal zieke en brakke forummers? Beterschap dan maar!

Hier niet ziek gelukkig...Ik moet dit weekend nog wel twee verplichte activiteiten doen en zie er nu al tegenop weer de kou in te moeten. Ik ben er nog niet klaar voor hoor, deze temperaturen!
Alle reacties Link kopieren
quote:penopauze schreef op 26 oktober 2012 @ 16:47:



Stout: heb je nou een brandweerman in of op je broek zitten??/ Nee, maar hij is wel z'n slang vergeten.
Alle reacties Link kopieren
PP, als ie een rotzak zou zijn, zou dat een idee zijn, maar dat is ie niet, dus nee, dat doe ik niet.



Net de rokjes weggebracht, was even slikken wat dat kost, maar goed, dan kan ik wel volgende week de show stelen en heb de wetenschap dat het mooi wordt gedaan (heb er nog wel 5 euro weten af te kletsen, dus dat scheelt al weer iets).

Kijk er nu al naar uit om het volgende week te kunnen dragen!
Kijk dat vind ik dan weer heel mooi van je Maya, en had ook eigenlijk niet anders verwacht.
Best kut als je je kind bepaald avondeten beloofd, geen zin hebt om het te maken, haar aanbiedt om dan lekker patat te eten en het andere morgen en dat ze dan ijskoud 'Nee' zegt....
Kleine crisis Vlammetje???
Ik heb op haar gevoel ingespeeld.... nu is ze om! Snel mijn bestelling doorbellen!
Alle reacties Link kopieren
Oh vlam, das echt geheel pedagogisch verantwoord



Zei ik iets over een leeg weekend?

Vanavond een uitnodiging van weekendman die ik niet kan weerstaan en een uitnodiging van een kennis om mee naar toxic te gaan morgen... Dat laatste moet ik heel ff over denken...
Ach ja Sam, als het zo uitkomt...

Ik ben aangestoken hier door alle zieken. Voel me opeens helemaal niet zo fijn meer, dus heb ook geen puf om dan echt werk te maken van het eten. Ik denk een beetje oververmoeid, want de 50 tinten-trilogie heeft me echt wat slaap gekost deze week! Zal blij zijn als deel drie uit is!
Even gegoogled Sam, toxic is puur dans toch? geen erotisch feest ofzo? Is Tilburg een beetje bij je in de buurt?
Alle reacties Link kopieren
lieverd, eigenlijk heb ik geen idee, morgen info inwinnen,

maar de meneer van de uitnodiging is wel een lekker geval dat ik al even niet meer gezien heb, afteren zal dus wel een must zijn



En nu chop chop de auto in, ik heb honger!

Fijne avond all!
Alle reacties Link kopieren
quote:mr_timid schreef op 26 oktober 2012 @ 15:22:

[...]



Ze heeft meerdere lekkere avonden per week, ze heeft mij ik ben groen van jaloezie
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Toxic heeft wel als dresscode leer, lak en latex, dus wel kinky.



Ik ben benieuwd of Sam op dat gebied al iets in haar kast heeft hangen. Ik zou je met liefde wat willen lenen, maar wij hebben helaas niet echt dezelfde maat.
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk zo'n feestje!

Ik kan alleen mijn ene been niet meer voor de andere zetten, pfff..
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning.ik ben er weer

Woensdagavond vertrokken naar een ander land, donderdag daar maar weinig pino's gespot maar als die ene bijna pino-meneer gaat doen wat ie zegt, heb ik wel een knaller voor de zaak binnen gecharmeerd (nee Stout, niet uit zijn stringetje).

's avonds veel vroeger thuis dan verwacht, kids uit logeren... PING, IDEE... Heerlijk nachtje In de armen van een date meneer 'geslapen'.

Gisteravond weer ziekies, vandaag slappies, maar wel pubervrije avond...bijslapen of ... ?????
Alle reacties Link kopieren
Niet bijgelezen, wel stukje terug gescrolld en die heerlijke billen van Mr weer eens gezien
Alle reacties Link kopieren
Moguh libelle!



Goeie ideeen jij na een druk werkweekje



Die lekkere billen staan nu te verkleumen op een voetbalveld haha



Hier binnen is het ook koud! Vanavond lekker opwarmen in de armen van mn andere lekkere vent
Alle reacties Link kopieren
Hey Mrs. er is niks mis met die taakverdeling bij jullie hoor, lekkere billen of niet



ik heb het ochtendje kleutergym maar even afgezegd, geen fut voor.

nu even ontbijten en opwarmen. Het is maar 4 km naar de sporthal, niet genoeg om de auto op te warmen...
Alle reacties Link kopieren
Mogge, het is me wat; lig je lekker nog in je warme bed, wordt je wakker gemaakt door je tienerknul. Niet erg, was de tijd die we hadden afgesproken. Hij zet ook nog een bakkie Senseo, hartstikke lief en dan......... verdwijnt hij naar zijn kamer om achter de laptop te gaan zitten. Zit je alleen wakker te zijn, wel met een kopje koffie, dat dan weer wel.



Zo hem maar even uit zijn kamer sleuren om samen croissantjes te gaan maken
Alle reacties Link kopieren
Libel, ben dan wel benieuwd waarom die meneer een bijna PINO was en toch net niet helemaal
Alle reacties Link kopieren
Maya, die pubers zijn overal hetzelfde

Ik blijf dus 's avonds thuis voor hen, en dan zitten ze op de laptop en ipod en horen of zien ze niks meer... Kan dan rustig een paar uur verdwijnen zonder dat ze het merken... mmmm dat biedt weer perspectieven...



Die bijna-pino Maya, hij was zeker leuk, maar of ie ook pino is, daar was ik niet helemaal over uit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven