Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
zo..dat was weer een drukke dag
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn moeder al aan de telefoon gehad en natuurlijk zei ze meteen: kom maar op met die rokjes.



Wel wat foto's gemaakt, ter beoordeling maar even doorgestuurd (de rokjes achter mijn rug strakgetrokken en vastgemaakt). Het blijft toch lastig om met een best zware spiegelreflexcamera foto's van jezelf te maken!
Alle reacties Link kopieren
Sam, lief van je! Het zou wel weer een goed excuus zijn om jou met een bezoekje te vereren!
Alle reacties Link kopieren
Das ook weer waar maya en ik denk dat wanneer je bruidsjurken kunt maken dat zo'n rokje innemen echt easy zou moeten zijn...

Bovendien gaan hier mijn spulletjes op het moment ook regelmatig onder de machine, ik lust niets meer, dus de pondjes vliegen.
Alle reacties Link kopieren
*kijkt voorzichtig om een hoekje na heel lange afwezigheid op een klets topic op de porneaupijler*



* eens gluren of er nog bekende gezichten rondspoken hier *
Alle reacties Link kopieren
Sgaapje, er zijn hier wel eens 'forumfossielen', maar die komen hier weinig.

De meesten zijn toch vrij nieuw hier.
Maya! Ik vind je setjes helemaal geweldig!
Avond schaapje, mij zul je niet kennen, ik ben helemaal nieuw.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe gezichten ook leuk hoor begrijp me niet verkeerd



Het motto van het oude kletstopic was hoe meer zielen hoe meer vreugde dus dat motto geld toch ook hier neem ik aan



Ik was gewoon nieuwsgierig of de oude garde er nog was
Uiteraard! Welkom terug!
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer gezichten, hoe beter, toch? Het is hier vanavond wat stil, maar het kan zomaar ineens weer heel hard gaan hier.
Alle reacties Link kopieren
Wellicht is het tijd om de oude bar uit het stoffige en gesloten topic te trekken en hier maar weer eens op te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond



Hee Schaapje, welkom terug.



Zij dikke knuffel en wel genieten van je date hè!!!



Sorry Maya als ik werk kan ik helaas niet forummen, ben bijna constant met mijn handen bezig.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Schaapje! Ik schrijf ook al een tijdje mee, maar ken je (nog) niet.... Zou je het erg vinden om je ff kort voor te stellen?
Alle reacties Link kopieren
Heeeee lief Zij-tje
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Hi DS
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk moet ik naar mijn bed want mijn ogen vallen dicht.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Hup hup dan! In bed kom je ook het beste tot je recht !
Alle reacties Link kopieren
quote:zijenhij schreef op 23 oktober 2012 @ 23:15:

Hup hup dan! In bed kom je ook het beste tot je recht !



Ja maar, ja maar.... ik wil niet alleen in mijn bed liggen
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
quote:zijenhij schreef op 23 oktober 2012 @ 22:55:

Welkom terug Schaapje! Ik schrijf ook al een tijdje mee, maar ken je (nog) niet.... Zou je het erg vinden om je ff kort voor te stellen?Haai ik ben sgaapie
Alle reacties Link kopieren
AAAAAAAARRRRRRGGGGGGGRRR

Zo, dat moest er even uit.

Goedemorgen allemaal. Mijn ochtendje is alweer begonnen met puber-streken . Iedere ochtend hetzelfde liedje.

Maar vandaag weer lange dag voor de boeg. Na het dagelijkse werk vanavond een reis van 3 uur om dan morgen in een ander land de hele dag klantjes te overtuigen op een beurs. Een voordeel, we zitten met onze stand vlak naast de catering.

Ik vertel jullie vrijdag wel of het daar goed pino-spotten is
Alle reacties Link kopieren
Libelle; gelukkig heb je dan morgenochtend niet die puberstreken!



Schaapje; lol!



Rustig dagje in de planning, boodschapjes en opruim dingetjes, zo'n dag dus....
Alle reacties Link kopieren
Same here Zij...lekker weinig doen.
Alle reacties Link kopieren
Mogge,

SWV heeft mij op afstand echt aangestoken, vannacht een aantal keer wakker geweest vanwege kriebelhoest. Bah! Ik voel me nu dan ook echt nog niet uitgeslapen, maar mag straks me melden in het ziekenhuis vanwege een onderzoek, dus de wekker was onverbiddelijk.



De rest van de dag? Moeder bezoeken, wat boodschappen doen, was opruimen en wat administratieve dingetjes.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, vandaag thuiswerkdagje, best practich kan ik ondertussen mooi even mijn nagels lakken enzo!

Nog een paar uurtjes en ik kan op weg, zin in...



Libelle, geniet van een ochtendje puberloos morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven