Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
dinsdag 23 oktober 2012 om 13:12
SWV, toch. Ik ben in slaap gevallen met een suikervrije Fisherman's friend in mijn mond. Dat hielp goed om de kriebel weg te krijgen.
Klopt DS, weet ook niet voor wie het moeilijker is, voor mij of voor hun.
Meteen daarna maar even mijn bestelling opgehaald en o wat ziet dat er gaaf uit, straks even passen!
Klopt DS, weet ook niet voor wie het moeilijker is, voor mij of voor hun.
Meteen daarna maar even mijn bestelling opgehaald en o wat ziet dat er gaaf uit, straks even passen!
dinsdag 23 oktober 2012 om 14:23
Ik zal eens op het doosje kijken, Shehot. Eigenlijk niet eens op gelet (maar neem ze ook alleen vlak voor het slapen gaan, als ik ze neem).
Zij, sterkte, toch begrijp ik het wel. Die date is dan ook een soort van afleiding. Weet nog dat mijn moeder net geopereerd was, dat ik seks ook echt als uitlaatklep gebruikte, even alleen maar denken aan het genot en niet aan hoe ernstig die geliefde persoon er aan toe is.
Ik duik even terug het bedje in, wordt doodmoe van dat gehoest en geproest (maar.......... eerst even mijn nieuwe aanwinsten passen!)
Zij, sterkte, toch begrijp ik het wel. Die date is dan ook een soort van afleiding. Weet nog dat mijn moeder net geopereerd was, dat ik seks ook echt als uitlaatklep gebruikte, even alleen maar denken aan het genot en niet aan hoe ernstig die geliefde persoon er aan toe is.
Ik duik even terug het bedje in, wordt doodmoe van dat gehoest en geproest (maar.......... eerst even mijn nieuwe aanwinsten passen!)
dinsdag 23 oktober 2012 om 14:58
quote:xsxaxmx schreef op 23 oktober 2012 @ 06:55:
Ciscoc het moet wel lekker schoon zweet met liefde zijn hoor, vind het niet van iedere man goed genoeg!
En goedemorgen allemaal, wat is het verschrikkelijk vroeg en donker!
Komt helemaal goed, ik train altijd met grote passie
quote:zijenhij schreef op 23 oktober 2012 @ 14:19:
Middag! Heb thuiswerkmiddagje, maar heb geen zin..... M'n gedachten elders..... En hoewel dat verdrietige gedachten zijn (2 personen ernstig ziek), kan ik me ook weer verheugen op m'n date van donderdag..... Zo tegenstrijdig....Even een grote voor Zij, ik ken dat nare gevoel. Ik hoop dat je donderdag een geweldige dag zult hebben
Ciscoc het moet wel lekker schoon zweet met liefde zijn hoor, vind het niet van iedere man goed genoeg!
En goedemorgen allemaal, wat is het verschrikkelijk vroeg en donker!
Komt helemaal goed, ik train altijd met grote passie
quote:zijenhij schreef op 23 oktober 2012 @ 14:19:
Middag! Heb thuiswerkmiddagje, maar heb geen zin..... M'n gedachten elders..... En hoewel dat verdrietige gedachten zijn (2 personen ernstig ziek), kan ik me ook weer verheugen op m'n date van donderdag..... Zo tegenstrijdig....Even een grote voor Zij, ik ken dat nare gevoel. Ik hoop dat je donderdag een geweldige dag zult hebben
dinsdag 23 oktober 2012 om 17:13
Ik ben weer wakker en ik heb gepast. Moet duidelijk even mijn moeder heel lief aan gaan kijken of ze de rokjes even voor me wil in gaan nemen, want de Nederlandse ontwerper had duidelijk een ander damesfiguur voor ogen dan het mijne is. De topjes zitten perfect, maar de rokjes glijden zo van mijn billen cq heupen af.
dinsdag 23 oktober 2012 om 17:56
Ja, Zij, oké, billetjes dan
Maar zeg eens eerlijk, heupen die qua omvang minstens 10 cm breder hadden moeten zijn dan de mijne (met de rest van mijn figuur), staat toch ook niet?
She: dat is niet zo heel moeilijk, het is vrij recht toe recht aan. Voor mij dan wel, maar voor mijn moeder zou dit appeltje/eitje moeten zijn.
Gelukkig heb ik een moeder die hier niet zo heel raar van op kijkt, dus kan gewoon met die rokjes naar haar toe gaan.
Maar zeg eens eerlijk, heupen die qua omvang minstens 10 cm breder hadden moeten zijn dan de mijne (met de rest van mijn figuur), staat toch ook niet?
She: dat is niet zo heel moeilijk, het is vrij recht toe recht aan. Voor mij dan wel, maar voor mijn moeder zou dit appeltje/eitje moeten zijn.
Gelukkig heb ik een moeder die hier niet zo heel raar van op kijkt, dus kan gewoon met die rokjes naar haar toe gaan.