Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien de Neus van Pinokkio prijs uitreiken?
quote:maybibi schreef op 22 oktober 2013 @ 19:11:

Ik vond van wel... die zou hier ook met eikellvandemaandverkiezing mee kunnen doen Ik neem aan dat jij jezelf als eerste verkiesbaar stelt?
Over waarom mannen deepthroaten lekker vinden, mijn vorige seksvriendje vond het heel geil om de geluiden te horen die hoorden bij mijn pogingen om hem in mijn keel te nemen, dat gegorgel zeg maar. Ben wel nieuwsgierig of dat andere mannen ook zo opwindt?
quote:SweetInez schreef op 22 oktober 2013 @ 18:04:

[...]

Nieuwsgierigheid is een goede eigenschap. Mijn clit smaakt het lekkerst van allemaal, zeggen ze Dan moeten we misschien eens een date regelen. Ik heb een tong van 20 cm waarmee ik je lekker kan deep kutten.
quote:jaakds schreef op 22 oktober 2013 @ 20:27:

Misschien de Neus van Pinokkio prijs uitreiken?Hout geeft splinters.......
A dirty mind is a joy forever
Ik had ooit een vriendje dat zijn eigen houten dildo gemaakt had. Auw.....
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 21:05:

Ik had ooit een vriendje dat zijn eigen houten dildo gemaakt had. Auw..... Dat meen je niet?
quote:dymo9 schreef op 22 oktober 2013 @ 20:35:

Over waarom mannen deepthroaten lekker vinden, mijn vorige seksvriendje vond het heel geil om de geluiden te horen die hoorden bij mijn pogingen om hem in mijn keel te nemen, dat gegorgel zeg maar. Ben wel nieuwsgierig of dat andere mannen ook zo opwindt?

Inderdaad ook de geluiden zijn geil om te horen.

Maar ook het gevoel en idee zelf, die combinatie van alles maakt het erg geil.

Ik zeg er geen nee tegen.
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 21:05:

Ik had ooit een vriendje dat zijn eigen houten dildo gemaakt had. Auw.....Je hebt die toch voor zijn verjaardag een houten gesculpteerd kutje gegeven? Kan ie eens lekker hard doorgaan...
quote:DolceStrega schreef op 22 oktober 2013 @ 21:02:

[...]

Hout geeft splinters.......Lekker joh! Met een pincetje die splinters er uit rukken.
quote:dymo9 schreef op 22 oktober 2013 @ 20:35:

Over waarom mannen deepthroaten lekker vinden, mijn vorige seksvriendje vond het heel geil om de geluiden te horen die hoorden bij mijn pogingen om hem in mijn keel te nemen, dat gegorgel zeg maar. Ben wel nieuwsgierig of dat andere mannen ook zo opwindt?Mijn laatste date wenste daar toe gedwongen te worden,door twee grote sterke handen. En dat vrij langdurig en met herhaling tot ze chronisch lucht tekort kwam....
quote:innote schreef op 22 oktober 2013 @ 21:14:

[...]

Mijn laatste date wenste daar toe gedwongen te worden,door twee grote sterke handen. En dat vrij langdurig en met herhaling tot ze chronisch lucht tekort kwam....Date jij euthanasiepatienten?
quote:jaakds schreef op 22 oktober 2013 @ 21:14:

[...]

Lekker joh! Met een pincetje die splinters er uit rukken.

Gewoonlijk doe ik dat zelfs graag, heb een licht sadistische inslag

Maar nu sla ik even over....
quote:jaakds schreef op 22 oktober 2013 @ 21:10:

[...]

Je hebt die toch voor zijn verjaardag een houten gesculpteerd kutje gegeven? Kan ie eens lekker hard doorgaan...

Mm, je brengt me op een idee.

Als je dan toch hout moet bewerken....

Maar eeeh nee, dat niet dus. Ik heb wél vol verbazing naar het zelfgeknutselde object gekeken. Wetende dat hij het wel eens had gebruikt in een solospelletje dus.
Oow misschien moet ik het even melden: Jaakds spaar je de moeite om op me te reageren, je staat op negeer.

Dat maakt het leven stukken mooier! En het forummen ook zeker 10x leuker
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 20:30:

[...]

Ik neem aan dat jij jezelf als eerste verkiesbaar stelt?Wilde dat doen maar nu je er zo om vraagt doe ik het niet meer
Delen doe je samen

[...]

Mijn laatste date wenste daar toe gedwongen te worden,door twee grote sterke handen. En dat vrij langdurig en met herhaling tot ze chronisch lucht tekort kwam....Chronisch lucht tekort is natuurlijk enorm ongezond. Je bedoelt dat ze af en toe naar adem snakte?
quote:innote schreef op 22 oktober 2013 @ 21:22:

Oow misschien moet ik het even melden: Jaakds spaar je de moeite om op me te reageren, je staat op negeer.

Dat maakt het leven stukken mooier! En het forummen ook zeker 10x leuker Is dat nu lol of lul?
Delen doe je samen

[...]

Mijn laatste date wenste daar toe gedwongen te worden,door twee grote sterke handen. En dat vrij langdurig en met herhaling tot ze chronisch lucht tekort kwam....Ik vind gedwongen worden ook wel fijn, maar ik wil wel lucht blijven krijgen
quote:innote schreef op 22 oktober 2013 @ 21:22:

Dat maakt het leven stukken mooier! En het forummen ook zeker 10x leuker Hoe weet je dan dat hij op je reageert??
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 21:24:

[...]

Hoe weet je dan dat hij op je reageert??Dat wordt mij keurig door een meelezeres gemeld lieve Rooss, handig joh, persoonlijke emailservice ;)
quote:dymo9 schreef op 22 oktober 2013 @ 21:24:

[...]

Ik vind gedwongen worden ook wel fijn, maar ik wil wel lucht blijven krijgenWat zij serieus wilde, en wat mij effe behoorlijk wat te ver ging, wat dermate lang geen lucht krijgen dat ze er echt last van ging krijgen....
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 21:24:

[...]

Hoe weet je dan dat hij op je reageert??Uhm.... dat vroeg ik me ook al af, maar lees nu ook het antwoord al.
quote:DolceStrega schreef op 22 oktober 2013 @ 21:31:

[...]

Uhm.... dat vroeg ik me ook al af, maar lees nu ook het antwoord al.

Wat zullen we er eens op zeggen...

Zoiets?

Of een wijselijk ik seg maar so ik seg maar niks?
Hahaha.... Roos, soms denk je dat je zo wijs bent, maar dan zit je er zo ver naast.

Maar dat geeft niet hoor schatje.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven