Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetInez schreef op 22 oktober 2013 @ 22:46:

Vast, maar in je eentje zitten kletsen is niet zo gezellig.

Je kunt dingen ook gewoon overslaan of gewoon ergens niks van vinden. Kan allemaal.In zijn eentje krijgt ie alvast overal gelijk :-)
quote:GiB schreef op 22 oktober 2013 @ 22:43:

Het geeft veel rust, die optie negeren als je hem juist gebruikt.De functie=vrouwelijk, dus niet "hem". Best negeren dus.
quote:jaakds schreef op 22 oktober 2013 @ 22:50:

[...]

Misschien dezelfde oen die zijn "vriendin" verstikt met zijn lul. Schatteke, wil je me nog eens klaarkotsen aub? Moet kunnen he, in een wereld van extremen.

Oe het zit u wel dwars hè Jaakds? Dat zwarte randje staat je niet. Negeer elkaar gewoon, jullie lijken verdikke wel een stel wijven.

Maar goed Jaak, je hebt nu een paar dames gehoord die deep throaten, of diep nemen of iets dat erop lijkt erg geil vinden. Wat is daarop uw oordeel?

Zijn we een stel slaven van onze sekspartners? Of zouden we zelf nog iets in de melk te brokkelen hebben... wat denk je?
quote:SweetInez schreef op 22 oktober 2013 @ 22:14:

[...]

Zoiets. Alsof dat gat het belangrijkste is. Die mannen hebben het duidelijk niet begrepen...

Kan je het zien dat je iemand geblokkeerd hebt? En kan je dat ook weer deblokkeren? Ik geloof dat ik per ongeluk Dymo geblokkeerd heb op mijn ipad

Nou ja zeg! Tssssss.....

Kan ik wel zomaar van alles roepen over Ien hier natuurlijk. Neem aan dat Ien geen persoonlijke e-mail service heeft
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 23:01:

[...]

Oe het zit u wel dwars hè Jaakds? Dat zwarte randje staat je niet. Negeer elkaar gewoon, jullie lijken verdikke wel een stel wijven.

Maar goed Jaak, je hebt nu een paar dames gehoord die deep throaten, of diep nemen of iets dat erop lijkt erg geil vinden. Wat is daarop uw oordeel?

Zijn we een stel slaven van onze sekspartners? Of zouden we zelf nog iets in de melk te brokkelen hebben... wat denk je?

Er zit mij helemaal niets dwars. Ik lach gewoon met sommige replieken. Dit is toch gewoon een forum? Maakt het wat uit?

Ik heb niets tegen de dames die een flinke lul binnen willen zwelgen Rooss. Alleen, als de afmetingen zouden kloppen, dan past dat niet erg in de normale anatomie van een mond, en de extreme dingen waarover hier zowat luchtig gedaan wordt, doen me denken dat er hier enige verwarring heerst tussen out of the box durven denken en mensen waar een hoek af is.

Maar goed, men doet maar he. Ieder zijn pleziertje. Niemand bij die een boompje wil opzetten over wurgseks of zo? Ook nog leuk. Allez, d'r zijn nog zo een aantal dingen hoor.

Op de spoedafdeling van het ziekenhuis haalden ze ooit met plezier (letterlijk) een potlood uit de lul van een vent. Ja, gewoon nog een beetje verder out of the box gedacht he, en plezier dat die gast gehad heeft, ongelofelijk.
(Edit) laat maar, ik vond je eerder heel anders (beetje bekrompen) over komen.

:D
quote:suuk schreef op 22 oktober 2013 @ 23:24:

(Edit) laat maar, ik vond je eerder heel anders (beetje bekrompen) over komen.

:D

Jaja, bekrompen. Bekrompenheid zit eerder in het niet willen inzien dat er slechts een kleine minderheid openstaat voor extreme en/of gevaarlijke toestanden.

Maar daar is de discussie zelfs niet mee begonnen. Het begon gewoon omdat een paar mensen wat relativerende opmerkingen maakten bij de kleutertaal van jongetjes die hun piemeltje meten en meisjes die een trucje kennen. En die (bekrompen) jongetjes en meisjes kunnen daar blijkbaar niet zo goed tegen.
Goh... Ik ben nu geil... Jullie ook? Wat doen jullie nu?
quote:sim33 schreef op 23 oktober 2013 @ 00:11:

Goh... Ik ben nu geil... Jullie ook? Wat doen jullie nu?Stoppen met werken, het openstaande forum sluiten, de kat zachtjes dwingen om van mijn schoot te springen en in haar mandje te gaan liggen, naar mijn bed gaan, eens aan mijn vrouw haar naakte rondingen voelen en strelen, er tegenaan kruipen, en slapen.
Mooi Jaakds.. Droom zacht...
Die Jaakds toch, vraag me af wanneer hij nu eigenlijk zijn vriendinnetjes verwend. Moet vast in een ander leven zijn, want forummen op het vrouwen Viva Forum heeft absoluut zijn prioriteit, blijkt.
quote:jaakds schreef op 22 oktober 2013 @ 23:40:

[...]

Jaja, bekrompen. Bekrompenheid zit eerder in het niet willen inzien dat er slechts een kleine minderheid openstaat voor extreme en/of gevaarlijke toestanden.

Maar daar is de discussie zelfs niet mee begonnen. Het begon gewoon omdat een paar mensen wat relativerende opmerkingen maakten bij de kleutertaal van jongetjes die hun piemeltje meten en meisjes die een trucje kennen. En die (bekrompen) jongetjes en meisjes kunnen daar blijkbaar niet zo goed tegen.

Wat hier volgens mij als storend wordt ervaren is dat jij, omdat jij je niet kan voorstellen dat er in het swingen / open relatie / daten situaties voorkomen die naar werkelijkheid hier worden benoemd. Dat jij deze mensen vervolgens uitmaakt voor opscheppende en overdrijvende leugenaars.

Er wordt hier nergens geschreven dat een lul van 20cm normaal is of dat deep throaten dat is. Wel wordt de situatie beschreven waarbij een combinatie wordt gevonden en dit ook als geil wordt ervaren.

De bekrompenheid die hier te lezen valt zit hem in het gebrek aan acceptatie dat jij hier toont. Dat er vervolgens een aantal mensen je erop wijzen en je nog vol blijft houden dat het allemaal glasharde leugenaars zijn, dat is bekrompenheid. Schijnbaar is jouw normale normenkader het enige geaccepteerde en dienen wij ons daaraan te conformeren.

Sorry knul, maar zo werkt de wereld niet. Er zijn nu eenmaal extremen en die zijn niet de standaard maar ze zijn er wel, of je ze nu accepteert of niet.
quote:mr_timid schreef op 23 oktober 2013 @ 09:15:

[...]

Wat hier volgens mij als storend wordt ervaren is dat jij, omdat jij je niet kan voorstellen dat er in het swingen / open relatie / daten situaties voorkomen die naar werkelijkheid hier worden benoemd. Dat jij deze mensen vervolgens uitmaakt voor opscheppende en overdrijvende leugenaars.

Er wordt hier nergens geschreven dat een lul van 20cm normaal is of dat deep throaten dat is. Wel wordt de situatie beschreven waarbij een combinatie wordt gevonden en dit ook als geil wordt ervaren.

De bekrompenheid die hier te lezen valt zit hem in het gebrek aan acceptatie dat jij hier toont. Dat er vervolgens een aantal mensen je erop wijzen en je nog vol blijft houden dat het allemaal glasharde leugenaars zijn, dat is bekrompenheid. Schijnbaar is jouw normale normenkader het enige geaccepteerde en dienen wij ons daaraan te conformeren.

Sorry knul, maar zo werkt de wereld niet. Er zijn nu eenmaal extremen en die zijn niet de standaard maar ze zijn er wel, of je ze nu accepteert of niet.Waarvan akte! Had het niet beter kunnen verwoorden, voor de "ondeugende" mensen onder ons zijn de "teksten" vaak gewoon normaal en heel herkenbaar of.... nog een fantasie
Delen doe je samen
@Sim

Je geiligheid nog overleefd?
Delen doe je samen
Mooi gezegd Mr.

Er zijn nou eenmaal altijd mensen met andere normen, en het is normaal gesproken juist zo mooi dat we hier open staan voor elkaar.
quote:maybibi schreef op 23 oktober 2013 @ 09:26:

@Sim

Je geiligheid nog overleefd?

Pffff... Moest mezelf maar even verwennen

Het was ook naar Jaakds toe. Het moet hier gaan om fijne, geile, leuke dingen.. Laten we elkaar lekker in onze waarde laten!
quote:sim33 schreef op 23 oktober 2013 @ 09:40:

[...]

!Dat moet sowieso met enige regelmaat ;)
Zit ik hier mn ontbijtje lekker te verorberen; stokbroodje met ham en kaas, augurkje erbij........smaakt wel goed, maar wel snel verder lezen
Ook een vorm van jezelf verwennen Zaff
quote:sim33 schreef op 23 oktober 2013 @ 09:40:

[...]

Het was ook naar Jaakds toe. Het moet hier gaan om fijne, geile, leuke dingen.. Laten we elkaar lekker in onze waarde laten!Daar zou het altijd inderdaad om moeten draaien, maar fijn dat je aan jezelf bent toegekomen
Delen doe je samen
quote:dymo9 schreef op 23 oktober 2013 @ 12:37:

Ook een vorm van jezelf verwennen Zaff

Haha....verwent worden is nog lekkerder.

Om nog op je eerdere vraag terug te komen van deepthroat enzo......het intens genieten en de overgave van een vrouw bij het doen, vind ik het lekkerst.
quote:maybibi schreef op 23 oktober 2013 @ 12:52:

[...]

Daar zou het altijd inderdaad om moeten draaien, maar fijn dat je aan jezelf bent toegekomenTja, maar het heeft me nog niet het verzadigde gevoel gegeven waarop ik had gehoopt...
quote:sim33 schreef op 23 oktober 2013 @ 13:24:

[...]

Tja, maar het heeft me nog niet het verzadigde gevoel gegeven waarop ik had gehoopt...Hmm dan moet je ehm, andere akties overwegen? ;)
quote:sim33 schreef op 23 oktober 2013 @ 13:24:

[...]

Tja, maar het heeft me nog niet het verzadigde gevoel gegeven waarop ik had gehoopt...

Tsja.... Hoe zeg je nu iets zonder gelijk voor visser te worden uitgemaakt? Heb een hekel aan hengels brrrr zo gezapig....

We gaan het gewoon proberen... "Wat heb je gedaan cq uitgeprobeerd.... en.. wat is wel en wat is nog niet verzadigd?"
Delen doe je samen
quote:Zaff schreef op 23 oktober 2013 @ 13:00:

[...]

Haha....verwent worden is nog lekkerder.

Om nog op je eerdere vraag terug te komen van deepthroat enzo......het intens genieten en de overgave van een vrouw bij het doen, vind ik het lekkerst.

Grappig om te lezen dat mijn SV niet de enige is die kickt op de geluiden, maar ook wel fijn dat niet iedere man juist dat het lekkerst vindt daarvan.

En verzadiging bij het zelf doen, ehm, ik krijg dat ook niet zo hoor, interactie met iemand anders geeft toch wel veel meer verzadiging

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven