Seksklets deel 54
woensdag 9 april 2014 om 09:28
zaterdag 4 oktober 2014 om 21:52
nee, maar ik zit ook niet zo te wachten op dergelijke site's
heb het idee dat hier nog wel echte gesprekken mogelijk zijn tenzij wij als mannen de boel gaan overstemmen dan is het hier ook eerdaags over vrees ik .
site's als Badoo en Twoo zijn nog wel echt gratis.........
heb het idee dat hier nog wel echte gesprekken mogelijk zijn tenzij wij als mannen de boel gaan overstemmen dan is het hier ook eerdaags over vrees ik .
site's als Badoo en Twoo zijn nog wel echt gratis.........
hoe ouwer, hoe gekker..............
zaterdag 4 oktober 2014 om 23:03
Hee..hallo..ben weer back in town!! Wat een loeidrukke weken op het werk zeg! Werkdagen van 12 uur zijn vrij normaal tegenwoordig. Vandaag tot 15.00 uur in mijn nest gelegen. Moest even bijkomen.En dat betekent ook dat ons swingleventje ook in de verdrukking komt. Mmmm. nu nog weekend werken, op vakantie (ook niet verkeerd) en dan 1 november naar de Fun. Moet de baas wel niet denken dat ik 12 uur per dag blijf werken
Trouwens leuk dat het hier zo druk is!! Weer wat nieuwe mensen, las ik! Altijd gezellig!! Nu nog even roseetje bijschenken!!
Trouwens leuk dat het hier zo druk is!! Weer wat nieuwe mensen, las ik! Altijd gezellig!! Nu nog even roseetje bijschenken!!
It's never too late start living!
zondag 5 oktober 2014 om 00:17
Hoi Pianoman. Paar daagjes niet geweest hier. Meestal babbel ik hier gezellig mee...Leenman ook soms.
Iets leuk te melden..niet echt..veel gewerkt dus! Misschien volgende week nog een thuisdate maar dat kon zo maar niet eens doorgaan. En dan wordt het wachten tot na de herfstvakantie...tot de Fun4two, denk ik.
Iets leuk te melden..niet echt..veel gewerkt dus! Misschien volgende week nog een thuisdate maar dat kon zo maar niet eens doorgaan. En dan wordt het wachten tot na de herfstvakantie...tot de Fun4two, denk ik.
zondag 5 oktober 2014 om 08:02
Hee Leen, leuk dat je er weer bent 
Nou maar even genieten van dat welverdiende weekend. Verstandig dat je oog houdt op de dingen die jullie leuk vinden. Werken kan je nog tot je een ons weegt.
Wij hebben 7 november in de planning staan voor de fun. Summersvrouw heeft de smaak ook te pakken. Denk zelfs dat dit misschien wel ons dagje sauna elke 3 maanden kan verdringen.
T zal vandaag wel druk worden op t swingers topic, denk dat er 3 of 4 stellen van hier op Bitch zijn geweest.
Nou maar even genieten van dat welverdiende weekend. Verstandig dat je oog houdt op de dingen die jullie leuk vinden. Werken kan je nog tot je een ons weegt.
Wij hebben 7 november in de planning staan voor de fun. Summersvrouw heeft de smaak ook te pakken. Denk zelfs dat dit misschien wel ons dagje sauna elke 3 maanden kan verdringen.
T zal vandaag wel druk worden op t swingers topic, denk dat er 3 of 4 stellen van hier op Bitch zijn geweest.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
zondag 5 oktober 2014 om 20:09
Ha knoefelbeer. Is je naam afgeleid van het knoevelen? Echt limburgs hoor..lekker knoevelen.
He DS, lekkere vooruitzichten zeg!!!
He, Summernights, kunnen jullie geen week eerder naar de Fun Zien we jullie ook?
Swv, dat naakt in een zeilboot liggen was toch niet echt een optie vandaag, geloof ik. Hier was het steenkoud met 11 graden.
He DS, lekkere vooruitzichten zeg!!!
He, Summernights, kunnen jullie geen week eerder naar de Fun Zien we jullie ook?
Swv, dat naakt in een zeilboot liggen was toch niet echt een optie vandaag, geloof ik. Hier was het steenkoud met 11 graden.
zondag 5 oktober 2014 om 21:48
quote:leen65 schreef op 05 oktober 2014 @ 20:09:
Swv, dat naakt in een zeilboot liggen was toch niet echt een optie vandaag, geloof ik. Hier was het steenkoud met 11 graden.Really? Hier niet hoor, lekker zonnetje, gewoon lekker op 't terras gezeten. Gekleed hoor. Vandaag niet gezeild, kwam er niet van, te veel andere dingen moeten doen. En kiddo was er en die had eigenlijk geen zin.
Swv, dat naakt in een zeilboot liggen was toch niet echt een optie vandaag, geloof ik. Hier was het steenkoud met 11 graden.Really? Hier niet hoor, lekker zonnetje, gewoon lekker op 't terras gezeten. Gekleed hoor. Vandaag niet gezeild, kwam er niet van, te veel andere dingen moeten doen. En kiddo was er en die had eigenlijk geen zin.
zondag 5 oktober 2014 om 22:50
Avond all!
Summer; lekker toch, dat jij en de Mrs zo lekker op 1 lijn liggen. En in een club kan je ook saunaaien hoor.
Klussendeman; oudere dame? Hoe oud ben jij dan (ongeveer) en hoe oud wil je d'r hebben?
Leen; work hard, play hard dan maar....
DS; met een leuk masker kom je niet weg op zoiets als Bitch??
Heerlijk rustig weekend gehad, kom maar op turbulente week!!
Summer; lekker toch, dat jij en de Mrs zo lekker op 1 lijn liggen. En in een club kan je ook saunaaien hoor.
Klussendeman; oudere dame? Hoe oud ben jij dan (ongeveer) en hoe oud wil je d'r hebben?
Leen; work hard, play hard dan maar....
DS; met een leuk masker kom je niet weg op zoiets als Bitch??
Heerlijk rustig weekend gehad, kom maar op turbulente week!!
A brand new me