Seksklets, deel 60

donderdag 3 augustus 2017 om 16:08
Fijn om te horen

Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

donderdag 3 augustus 2017 om 21:52
Het is daar nieuw dus levendiger maar ook met groeistuipen. Ik kan me herinneren dat Roos ook zei dat de seksklets hier ook enigszins bevochten moest worden? Nou dat is daar denk ik dan ook een beetje. En ik voel me in dat opzicht niet te beroerd om dat een beetje te doen.
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je geen zin hebt. Wat ik dan wel weer jammer vind want hoe meer vrijdenkers hoe fijner het is. De bekrompenen (en anderen die meelezen) denken eerder dat dit normaal is als ze geen tegengas krijgen.
Ja er zitten daar minder mensen dan hier en de mensen die er zitten hebben een stevige mening. En dat merk je. En ja ik voel me geroepen om tegengas te geven. Maar ik snap het ook als je daar niet zo'n trek in hebt.
donderdag 3 augustus 2017 om 21:56
Ik denk dat het juist fijn is als er open gesproken kan worden over seks, dus goed dat je tegengas geeft. Mij helpt het iig wel om hier mee te lezen ondanks dat ik zelf geen seks wil hebbenshifty schreef: ↑03-08-2017 21:52Het is daar nieuw dus levendiger maar ook met groeistuipen. Ik kan me herinneren dat Roos ook zei dat de seksklets hier ook enigszins bevochten moest worden? Nou dat is daar denk ik dan ook een beetje. En ik voel me in dat opzicht niet te beroerd om dat een beetje te doen.
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je geen zin hebt. Wat ik dan wel weer jammer vind want hoe meer vrijdenkers hoe fijner het is. De bekrompenen (en anderen die meelezen) denken eerder dat dit normaal is als ze geen tegengas krijgen.
Ja er zitten daar minder mensen dan hier en de mensen die er zitten hebben een stevige mening. En dat merk je. En ja ik voel me geroepen om tegengas te geven. Maar ik snap het ook als je daar niet zo'n trek in hebt.
Heb trouwens geen flauw idee over welk forum je het hebt maar dat is ff terzijde

donderdag 3 augustus 2017 om 22:20
Ginerva schreef: ↑03-08-2017 21:56Ik denk dat het juist fijn is als er open gesproken kan worden over seks, dus goed dat je tegengas geeft. Mij helpt het iig wel om hier mee te lezen ondanks dat ik zelf geen seks wil hebben
Heb trouwens geen flauw idee over welk forum je het hebt maar dat is ff terzijde![]()
Sayswho.nl
Dit is een forum wat is opgezet omdat viva zo slecht functioneert (voor mij heeft dat niet specifiek met de vernieuwing te maken maar meer met de desinteresse/het amateurisme van sanoma).
Ongeveer 200 mensen van vooral viva die daar zitten, maar dus wel veel mensen die een .. ahum .. mening hebben .. dus.
Ik vind het overigens heel waardevol dat je ook de vrijheid voelt om mee te lezen en mee te praten. Juist ook als je niet in het standaard kader past. En juist dat wil ik dus graag ook daar 'verdedigen'.

donderdag 3 augustus 2017 om 22:28
6 jaar geleden

En wat Tijger zegt...ik ga daar niet in tegen het gemuggenzift..ik kom hier op viev af en toe en ben al helemaal geen schrijfster die op alle woorden wil letten.

donderdag 3 augustus 2017 om 22:32