Seksklets, deel 60
maandag 14 augustus 2017 om 00:32
Laat ik maar niet verklappen dat Shifty een omgekeerde hanenkam heeft, zijn BMI niet geheel ideaal is (maar dat zegt alles over zijn lengte hoor, hij komt gewoon wat centimetertjes tekort) en shirts draagt met zijn favoriete voetbal elftal erop. Uit de tijd dat nederland het EK won zeg maar.
Ik zou natuurlijk niet willen dat hij hier van zijn voetstuk flikkert
.
maandag 14 augustus 2017 om 00:42
Je vergeet het grijze haar en de grote kale plek, Roos! En ja, je bent een loeder 
Ted met zijn spijkerbroek! Maar dat voor jou ook wel wat nickjes geleden, Canvas. Volgens mij zijn we ongeveer tegelijk binnengekomen op minnaar destijds.
Thoe, mooi dat jullie er allebei zo op terug kunnen kijken. 6 jaar is niet niks.
Ik realiseer me ineens dat ik gewoon al drie viva-mannen heb gezien! En ik blijf maar denken dat Amant mijn buurman is, iemand heeft me ooit eens verteld dat we dicht bij elkaar wonen.
Ik ga naar bed, als ik wakker word duurt mijn pak weer een nacht minder
Ted met zijn spijkerbroek! Maar dat voor jou ook wel wat nickjes geleden, Canvas. Volgens mij zijn we ongeveer tegelijk binnengekomen op minnaar destijds.
Thoe, mooi dat jullie er allebei zo op terug kunnen kijken. 6 jaar is niet niks.
Ik realiseer me ineens dat ik gewoon al drie viva-mannen heb gezien! En ik blijf maar denken dat Amant mijn buurman is, iemand heeft me ooit eens verteld dat we dicht bij elkaar wonen.
Ik ga naar bed, als ik wakker word duurt mijn pak weer een nacht minder
maandag 14 augustus 2017 om 00:44
Whaha... Nu nóg nieuwsgieriger..Rooss4.0 schreef: ↑14-08-2017 00:32Laat ik maar niet verklappen dat Shifty een omgekeerde hanenkam heeft, zijn BMI niet geheel ideaal is (maar dat zegt alles over zijn lengte hoor, hij komt gewoon wat centimetertjes tekort) en shirts draagt met zijn favoriete voetbal elftal erop. Uit de tijd dat nederland het EK won zeg maar.
Ik zou natuurlijk niet willen dat hij hier van zijn voetstuk flikkert![]()
maandag 14 augustus 2017 om 01:02
Die kale plek was de omgekeerde hanenkam, Madame. Ik vond die haar-band om zijn onderhoofd nog niet eens zo gek staan eigenlijk. Wel een beetje jammer van dat grijze borsthaar inderdaad maar tezamen met dat '80 shirt toch al met al best kek!
Als je m hier zo leest krijg je toch een heel ander beeld van hem hè? Nou ja, gelukkig heeft hij de pen mee, dat scheelt al een boel.
Ja, we mogen weer fijntjes afPAKken hè? Ik hou ervan.
Heb even een tussendoordate kunnen scoren en daar heb ik nou toch wel ineens heel erg zin in eigenlijk! En volgend weekend...brrrr, spannond!
Als je m hier zo leest krijg je toch een heel ander beeld van hem hè? Nou ja, gelukkig heeft hij de pen mee, dat scheelt al een boel.
Ja, we mogen weer fijntjes afPAKken hè? Ik hou ervan.
Heb even een tussendoordate kunnen scoren en daar heb ik nou toch wel ineens heel erg zin in eigenlijk! En volgend weekend...brrrr, spannond!
.
maandag 14 augustus 2017 om 01:38
maandag 14 augustus 2017 om 07:13
Shifty, blijkbaar als je een paar jaar weg bent wordt er ineens positief over je gesproken. Dan is je buikje 'love handles' geworden, je omgekeerde hanenkam 'een imposante schedel' en je jaren 80 voetbalshirts 'klassiek gekleed'... Waarom dat zo werkt en we nu of afgekraakt of over het hoofd gezien worden, weet ik niet. Ik hou het op vrouwelijk haantjesgedrag
.
maandag 14 augustus 2017 om 08:52
febag schreef: ↑14-08-2017 07:13Shifty, blijkbaar als je een paar jaar weg bent wordt er ineens positief over je gesproken. Dan is je buikje 'love handles' geworden, je omgekeerde hanenkam 'een imposante schedel' en je jaren 80 voetbalshirts 'klassiek gekleed'... Waarom dat zo werkt en we nu of afgekraakt of over het hoofd gezien worden, weet ik niet. Ik hou het op vrouwelijk haantjesgedrag.
Geeft niks hoor. Ik gooi er gewoon quasi nonchalant een keer in dat ik altijd zo'n moeite heb met het vinden van de juiste maat XXL-condooms (niemand hoeft te weten dat ik ze gebruik als boterhammenzakje) en verder omschrijf ik mijn gokschulden als een 'uitstaande investering'.
Oh en daarnaast lees ik gewoon heel selectief; ik blijf Rooss nu tot in de lengte der jaren achtervolgen met het feit dat ze me 'best kek' genoemd heeft.
maandag 14 augustus 2017 om 09:40
Oh, dat dacht ik al! Maar ik ben zo'n ramp met al die nickwisselingen hier. Nu wil ik natuurlijk weten wie je was/bent! Want minnares van Ted is iets te breed omschreven.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
maandag 14 augustus 2017 om 12:28