Seksklets, deel 60
zondag 13 augustus 2017 om 22:05
@Skizzo en Rooss : Ja dat eigenlijk. Dat dus de tekstuele klik zich niet doorzet in een lichamelijke klik.
zondag 13 augustus 2017 om 22:12
Snap ik.
Ik vind dat juist wel heel geinig. Dan ben je zomaar aan het uitwisselen met iemand waarvan je fototechnisch denkt *gloek*. En iemand kan ook mooi worden door het geschreven woord, dan leg ik zomaar allerlei uiterlijke eisen aan de kant.
Ik heb een keer gedate met een man die me qua foto totaal niet kon bekoren maar hij was zo ongelooflijk grappig, liet me echt van de barkruk glijen van het lachen.
En dat heeft iets geils. Dus.
.
zondag 13 augustus 2017 om 22:13
Ja. Zowel op viva als ergens anders. Maar nooit in de vorm van een date of zo.
En andersom ook; ik ben wel eens op een dame afgestapt om een praatje te maken omdat ze me wezenloos aantrekkelijk leek, maar na 5 minuten had ik het gevoel dat ik 'tekstueel' aangerand was door een vrachtwagen met oplegger.
zondag 13 augustus 2017 om 22:16
Yup helemaal mee eens. De combinatie moet kloppen.Rooss4.0 schreef: ↑13-08-2017 22:12Snap ik.
Ik vind dat juist wel heel geinig. Dan ben je zomaar aan het uitwisselen met iemand waarvan je fototechnisch denkt *gloek*. En iemand kan ook mooi worden door het geschreven woord, dan leg ik zomaar allerlei uiterlijke eisen aan de kant.
Ik heb een keer gedate met een man die me qua foto totaal niet kon bekoren maar hij was zo ongelooflijk grappig, liet me echt van de barkruk glijen van het lachen.
En dat heeft iets geils. Dus.
Het 'lastige' er aan vind ik dat ik dus enerzijds graag de mind-klik hier hou en niet het lichamelijke wil opzoeken hier, maar anderzijds dus soms heel benieuwd wordt naar de lichamelijk uitvoering van iemand hier.
zondag 13 augustus 2017 om 22:21
Ja maar de combi klopte dus niet! De man bleef onaantrekkelijk qua uiterlijk. Toch hebben we het gedaan. Had ik misschien beter niet kunnen doen maar dat had niks met zijn uiterlijk te maken.
Hij is overigens werkelijk de enige man die ik ooit in mijn bed terugvond die me te dun vindt!!
Waarom ben je dan benieuwd naar die lichamelijke uitvoering? Is dat pure nieuwsgierigheid of ben je bang een lekker vivahapje mis te lopen?
.
zondag 13 augustus 2017 om 22:22
Is een combi Idd.... Leuk gesprek.. Of gesprekken. En als diegene dan ook nog leuk uitziet. 
Ik kan iemand ook steeds leuker vinden uitzien als de gesprekken ook steeds leuker worden. Maar dat is irl ook toch?
Je kan iemand niet heel knap vinden maar als je vaker met diegene omgaat en je begint hem of haar leuk te vinden.. Dan wordt zij of hij aantrekkelijker.
Ik kan iemand ook steeds leuker vinden uitzien als de gesprekken ook steeds leuker worden. Maar dat is irl ook toch?
Je kan iemand niet heel knap vinden maar als je vaker met diegene omgaat en je begint hem of haar leuk te vinden.. Dan wordt zij of hij aantrekkelijker.
zondag 13 augustus 2017 om 22:26
Dat herken ik dan weer wel. Foto's uitwisselen tegenhouden omdat iemand misschien, naast de leuke klik, door een leuk uiterlijk helemaal onweerstaanbaar wordt
zondag 13 augustus 2017 om 22:26
Precies. Of hij heeft voldoende ducttape. Dat kan ook.Wenneke81 schreef: ↑13-08-2017 22:22Is een combi Idd.... Leuk gesprek.. Of gesprekken. En als diegene dan ook nog leuk uitziet.
zondag 13 augustus 2017 om 22:27
Yep, eensch.
Toen ik Henk net kende vond ik m gewoon leuk maar nu, maandje of 8 later vind ik m eigenlijk woest aantrekkelijk en onweerstaanbaar. Gek hoe dat werkt...
.