Seksklets, deel 60
zondag 13 augustus 2017 om 22:29
Inderdaad. Dan ben je benieuwd hoe iemand is .. en dan maakt het uiterlijk ze gvd helemaal leuk. Er vervelend
zondag 13 augustus 2017 om 22:46
En daar heb je dan weer blinddoeken voor.-Aardbeitje- schreef: ↑13-08-2017 22:42Het kan ook andersom hoor Shifty.. zit ik superleuk met iemand te appen.. tot ik een foto krijg en denk oeps... ieuw... hoe rond ik dit nu weer netjes af??![]()
Zie je wel, bdsm is gewoon heel praktisch
zondag 13 augustus 2017 om 22:59
Als ik een tijd met iemand intensief app wil ik graag, wanneer dat kan, ook de persoon achter de naam te zien...en ik moet zeggen dat ik nog geen moment van ieuwww gehad heb...door het contact heb ik meestal een soort beeld gekregen van haar karakter en dan word iemand al snel "vertrouwd" . Dat beinvloed mijn kijk op het plaatje...andersom werkt dat exact hetzelfde
you can't handle the truth
zondag 13 augustus 2017 om 23:01
Ik was even druk met ducttape en blinddoeken enzo .. lastig hoor al die vrouwen ..Rooss4.0 schreef: ↑13-08-2017 22:21Ja maar de combi klopte dus niet! De man bleef onaantrekkelijk qua uiterlijk. Toch hebben we het gedaan. Had ik misschien beter niet kunnen doen maar dat had niks met zijn uiterlijk te maken.
Hij is overigens werkelijk de enige man die ik ooit in mijn bed terugvond die me te dun vindt!!![]()
Waarom ben je dan benieuwd naar die lichamelijke uitvoering? Is dat pure nieuwsgierigheid of ben je bang een lekker vivahapje mis te lopen?
Het is pure nieuwsgierigheid. Het is willen weten of het beeld wat je van iemand hebt gevormd enigszins aansluit bij de realiteit.
Maar beide uitkomsten zijn eigenlijk vervelend. Als het niet klopt en ik vind ze niet aantrekkelijk baal ik een beetje omdat mijn beeld niet klopte en is ze wel aantrekkelijk dan baal ik een beetje omdat ik er hier eigenlijk niks mee wil.
Maar los daarvan vraag ik me ook wel eens af waar ik moeilijk over doe. Er zijn genoeg voorbeelden waarbij het 'niet handig' was om verder te gaan maar wat gewoon prima verlopen is.
zondag 13 augustus 2017 om 23:12
zondag 13 augustus 2017 om 23:24
Tsja, lastig om jezelf te omschrijven of te vergelijken.
Denk aan Eddy Vedder en Hugh Jackman die niet kan zingen en niet kan acteren maar wel zou wegkomen met een tuinbroek die ie niet heeft
zondag 13 augustus 2017 om 23:34