Seksrelatie, maar nu..?

20-08-2014 18:12 44 berichten
Ik zit met een dilemma. Moet even wat relativeren, wat ik zelf niet goed kan, vandaar een topic..

Ik heb een profiel aangemaakt op adult match, want ik wil graag een seksrelatie. Ik had er in het verleden 1 en dat was heerlijk en ging prima. Hij kreeg een relatie dus dat is gestopt. Helemaal goed, geen gevoelens van beide kanten alleen lust.Ik kon dat goed loslaten en genieten zonder kopzorgen ;)

Dus ik dacht op AD een nieuwe seksrelatie te scoren, wat ook gelukt is. Ben nu sinds vrijdag met een man in contact. Het is alleen zo dat we sinds vrijdag non stop aan het appen/chatten zijn. 4 uur op een dag, minstens. We hebben elkaar van alles te vertellen. Nu ben ik bekend met internet daten en weet ik dat het in het echt heel anders kan zijn, maar deze klik met hem is heel intens. Gaat over van alles, vrij weinig over seks. Al zegt hij wel elke dag hoeveel zin hij er in heeft, mij zo sexy vindt, noemt mij schoonheid e.d.

Zelf is hij heel amicaal en een gevoelsmens, ik ook.

Nu merk ik dus dat hij bij mijn gevoel is binnengedrongen. Ik heb hem nog nooit gezien, maar vind hem echt een enorm prettig mens.

Ik weet nu niet of het verstandig is om door te gaan, morgen hebben we onze seksdate. Maar hij is zo gepassioneerd en gaat er heel veel gevoel in leggen, dat ik bang ben dat ik verkocht ben.

Maar aan de andere kant, als ik het niet door laat gaan weet ik nooit of dat gevoel er is in het echt.

Ik ben bang dat dit een man is voor relatiemateriaal, ipv een seksrelatie.

Hij heeft wel gezegd open te staan voor een relatie mocht het zo groeien in een seksrelatie.

Pfff.. Dilemma. Iemand ervaring hiermee? Wat is wijsheid.. Hopelijk heeft iemand tips, ik vreet mezelf de hele dag al op en draai in cirkeltjes..
D-day! Succes vandaag To!
Dank je! Ik kom wel even een update doen. Ben echt benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Hey Ywtje,

Prijs je gelukkig. Ik heb genoeg dates gehad via de reguliere datingsites en daar trof ik leuke vrouwen maar ook een aantal waarmee het tussen de lakens niet echt klikte.

Na een relatie met moeizaam seksleven ben ik ook op AM terecht gekomen. Is me goed bevallen (ook al is moet je als man met serieuze bedoelingen goed je best doen tussen alle botte horken daar).

Punt wat ik wil maken is: bij 'normaal' daten is het maar de vraag of je ook op sexueel vlak een match bent en als je via AM iemand treft die ook nog eens op andere vlakken heel interessant is dan is dat toch fantastisch!

Vandaag je date: have fun. En zolang je bij je gevoel blijft, niets doet wat je niet wil en oprecht bent kom je het verst :-)
Ben je single, Ywtje ? Zo ja, wat is dan je dilemma? Bang om verliefd te worden? Niet bang zijn Ywtje! Hij vreet je vast niet op, en anders geniet je toch van zijn pogingen daartoe?

Of ben je gebonden?

In dat geval kun je beter een anonieme "stud' in de arm (?) nemen, tenzij je van je wederhelft af wilt. Want dat komt er uiteindelijk toch van, van al dat geneuk in het wild. Says Who? Says man who with many regrets.
Ik ben single ;) hadden vanochtend de date, moeten beide werken vanmiddag. Was de bedoeling dat hij lang en spannend zou worden, maar heb na het drankje gezegd dat ik alleen naar huis ga. Accepteerde hij volledig. Hij vindt mij helemaal leuk.

Alleen weet ik het niet helemaal. Moet het allemaal laten bezinken. Hij is lief en leuk, maar niet helemaal mijn type. Haha, had het kunnen verwachten. Zo apart hoe je op papier zo'n enorme klik kan hebben en die in het echt wegvalt.
Jammer dat het tegenviel. Verwachtingen kunnen met lang mailen/chatten blijkbaar onterecht hoog oplopen.

Maar hij was dus zelfs niet lekker genoeg om mee te rollebollen? Of kwam dat omdat de atmosfeer zo midden op de ochtend zich daar niet helemaal voor leende?
Was een sexdate, geen koffiedate!! Hahaha Je type niet zijn, als in geen relatiemateriaal is toch niet erg? Misschien is hij je type wel in bed!
Jammer, volgende keer beter toch Zat in een verkeerd topic te schrijven...
Je hebt het gedaan! Koffiedrinken

Alleen maar goed dat je bent gegaan. Anders had het misschien in jouw hoofd blijven zitten.
Dus, je had er tussen 11:00 en 12:00 even tijd voor kunnen vrijmaken? Matineus typje ben je :-)
Als ik op seksdate eerst zou gaan koffie drinken, dan was ik ook erna ervandoor gegaan.
Eh? Ik vind het altijd wel prettig om even aan iemand te snuffelen voor ik ermee ga horizontalen. Er moet wel iets van een klik zijn, hoor.
goed, jij snuffelt vooraf, ik niet. Ieder zijn ding toch?

Voor mij werkt dat snuffelen averechts.
Whatever floats your boat
Tsja Helga, als het jou geen bal uitmaakt wie je tegenover je hebt om de lakens mee te delen, dan maakt het snuffelen idd niets uit. Je trekt dan ook diegene een zak over zijn hoofd en ducttape over zijn mond als zijn kop/spraak je verder niet aanstaat maar zijn lijf wel?

Zelf deed ik dat ook anders. Ik beschouwde het in eerste instantie als daten, dus eerst maar eens zien of je elkaar net zo leuk vindt in het echt als via het net. En dan dus eerst een drankje doen.

Ik zag het als daten zoals via RP, Lexa o.i.d. alleen dan zonder de intentie om er een relatie uit te 'halen', want dat vond ik zelf een verschil. RP en Lexa vind ik meer de 'relatie' sites en dat kan alle kanten uitgaan, terwijl een site als AM, qua doel, voor mij althans destijds, een stuk duidelijker was. Seks en niets meer. Wel liefst vaker met dezelfde afspreken.
Krijg motto niet verwijderd :-)
TO, ik ben ook wel benieuwd naar de nick van diegene op AM met wie je hebt afgesproken
Krijg motto niet verwijderd :-)
Haha het heeft nogal een andere wending gekregen, nadat ik thuis kwam en hier gepost had en alles helder kreeg in m'n hoofd. Dacht ik inderdaad, voor seks is hij leuk genoeg en enorm passioneel. Spreekt mij wel aan.

Dus met hem gesproken daarover en hij is uiteindelijk terug gekomen en bij mij thuis geweest en een heerlijke middag samen beleefd ;)

Was echt super fijn! Zo respectvol en lief is hij.

Was een leuke eerste ervaring zo via AM.. En tweede date staat..

Icetea ik stuur je een pb.... Ben benieuwd of hij jou ook ook benaderd heeft dan...
quote:iceteapeach schreef op 21 augustus 2014 @ 19:39:

Tsja Helga, als het jou geen bal uitmaakt wie je tegenover je hebt om de lakens mee te delen, dan maakt het snuffelen idd niets uit. Je trekt dan ook diegene een zak over zijn hoofd en ducttape over zijn mond als zijn kop/spraak je verder niet aanstaat maar zijn lijf wel?

Hahaha.. Brrr ;)

Nee ik hou ook van snuffelen, moet wel juist voelen en ik wil mij ook gerespecteerd voelen. Geen 1 of ander neukobject.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven