seksuele behoefte?

11-12-2011 09:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva-mensen,

Ik heb een probleem dat al lang bij me speelt. Ik zou het liefste wel een vriend willen hebben maar ik weet niet hoe dat seksueel gaat gebeuren want ik heb eigenlijk geen behoefte aan seks. Toen ik jonger was wel maar naarmate ik ouder ben geworden is die interesse helemaal afgenomen. Is dit normaal? Of komt de behoefte misschien wel terug als je er eenmaal aan begint.

Groetjes van a.
Ik denk dat het vooral afhankelijk is van je potentiele sexpartner.. Dat is nogal bepalend voor de mate waarin je zin hebt.
Vaak komt de behoefte aan seks als je daadwerkelijk ook seks hebt! Er is dus nog hoop voor je.

Hoe oud ben je eigenlijk?
De een heeft een hoog libido, de ander niet. Maar idd, zin kan ook komen als je bezig bent.Of je ligt met de verkeerde man/vrouw in bed.
quote:ThunderassMan schreef op 11 december 2011 @ 09:53:

Vaak komt de behoefte aan seks als je daadwerkelijk ook seks hebt!

Typisch vrouwelijk. Vrouwen kunnen die behoefte aan sex veel beter reguleren dan mannen. Als er geen sex is, dan is die behoefte eraan ook niet.

Dat ligt bij mannen helemaal anders.
Ja maar Alberta is een vrouw.

@Alberta, het hangt van van alles af. Sommige perioden in je leven heb je inderdaad minder behoefte, als je bijvoorbeeld gefocust ben op werk of zoiets. Als je druk bent met je hoofd met ander dingen, staat het meer op de achtergrond.

Daarnaast heb je slechte minnaars en goeie minnaars. Als je ex er bijvoorbeeld niks van bakte ( en was misschien de eerste) dan heeft dat invloed op hoe jij denkt en verlangt naar sex.
een oprechte reactie van een man:

dat is een zeer groot probleem,ik bv zou geen relatie willen met een vrouw als er geen sex is,kan ik net zo goed optrekken met een van mijn vrienden.

kunnen we tenminste nog praten over voetbal en dergelijke
Henkjqn, dat is net zo'n vooroordeel als dat mannen alleen maar aan seks denken. Lang niet alle vrouwen zijn seksueel onverschillig. Ik zou bijv net als positiefingesteld geen relatie willen met iemand zonder sexdrive.
ik voel mijn libido laatste tijd dalen en dalen.

als je lang genoeg wacht ben ik de perfecte vriend voor jou! haha
quote:Henkjan41 schreef op 11 december 2011 @ 10:31:

[...]

Typisch vrouwelijk. Vrouwen kunnen die behoefte aan sex veel beter reguleren dan mannen. Als er geen sex is, dan is die behoefte eraan ook niet.

Dat ligt bij mannen helemaal anders.Pfffff, nou dan ik ben ik halve vent zeker. Toen ik single was, was de lust er echt wel hoor.
Alberta, ik zou proberen jouw sexdrive alvast wat op te krikken, vóórdat je een relatie gaat beginnen.

Niks is zo frustrerend om er tijdens de relatie achter te komen dat de sex zwaar ruk is, omdat er bij één van beide geen sexdrive is.

Doe het eens wat vaker met jezelf, en kijk of dat de drive terugbrengt.

Probeer eens bij jezelf te onderzoeken of er bij bepaalde mannen die je tegenkomt lusten bovenkomen drijven. M.a.w. stel je er voor open.

Blijft de drive nihil, zoek dan een partner die ook geen behoefte heeft, en geen heet beest. Anders ben je de relatie ook weer zo kwijt.

Hoe oud ben je eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven