Seksuele verlangens

21-11-2012 21:52 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend en ik zijn inmiddels 4 jaar samen. Alles prima en oke, erg leuk samen alleen is er iets waar ik me steeds meer aan ga ergeren.

Hij is verslaafd aan blowen, al zo'n 3 jaar. Het is nu zover dat hij elke dag een stuk als 5 jointjes rookt. Verder geen probleem, ben hierin erg nuchter alleen brengt het een probleem met zich mee waar ik mij minder prettig bij voel. Naar mijn idee worden zijn gevoelens afgevlakt en dan vooral op het seksuele gebied. Ook gamet hij erg veel.

Dit betekent dat als ik zelfs naakt voor hem ga staan hij mij een beetje dom aankijkt voor een paar seconden en dan weer verder gaat met gamen. Ik voel mij niet sexy meer, als ik nieuwe lingerie aan heb word er geen aandacht aan besteed, voor zijn part kan ik de hele dag naakt rondlopen en dat wekt nog geen seksuele gevoelens op. En als we dan seks hebben bestaat het echt uit 4 seconden mij duidelijk maken dat ie seks wil, piemel erin en klaar. De seks is verminderd van elke avond tot 1 keer in de week.. Dit vermindert mijn zelfvertrouwen nogal. Ik zat ook al te denken dat het misschien zou komen omdat we al 4 jaar samen zijn, maar zo lang is dat nou ook weer niet.. Toch?

In ieder geval, lukt het mij niet hem dit duidelijk te maken. Hij zegt dat niet alle mannen altijd seks willen en dat ik niet zo moet zeuren, en dat het vooral niet ligt aan zijn overmatig wietgebruik..

Stel ik mij nu aan of niet? Ik weet het even ook niet meer, in ieder geval voel ik mij niet echt meer geweldig inmiddels..
Hmm, open staan voor wat blowen, ok. Maar dit is bizar.

Meissie, ga een vent zoeken die je begeert!
Het kan door zijn wietgebruik komen. Zeker weten.

Naar voor jou. Hij mag ook wel moeite doen om jou wat te plezieren, als hij seks wil. Ik zou nog eens een goed gesprek hebben met je vriend. Ik zou het persoonlijk niet pikken dat wanneer hij seks wil het op zo'n manier gebeurt zonder enige aandacht voor jou.
Je stelt je niet aan. Blowen in deze hoeveelheid is een echte libidokiller. Sowieso is jouw vriend nogal verslavingsgevoelig als ik het zo lees. Enig idee waar dat vandaan komt?
Los van de seks zorgt dagelijks zoveel blowen voor gedragsveranderingen, meestal geen positieve.
Is 'geen seks' het enige wat je stoort aan zijn 5 joints per dag en zijn vele gamen?

Is jullie relatie verder echt 'alles prima en oke en erg leuk'?

Doen jullie verder dingen samen, kletsen jullie tijdens het eten, is er intimiteit?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
5 joints per dag?? Mijn hemel, dat mensen dat doen. Dat is al rede genoeg om het uit te maken voor mij, al was het eens per maand.
Wat moet je in godsnaam met een sukkel die elke dag blowt en game-verslaafd is?!

Bovendien totaal niet respectvol naar jou als hij eens sex wil.

Ik zou zeggen weg ermee en zoek een echte vent!
overigens dat gamen is natuurlijk ook wel vervelend maar dat vind ik toch nog veel minder erg. je verdient iemand die gewoon aandacht voor je heeft. al dan niet seksueel
quote:babela schreef op 21 november 2012 @ 21:52:

Hallo,

Mijn vriend en ik zijn inmiddels 4 jaar samen. Alles prima en oke, erg leuk samen ..

..

Hoezo is alles prima en oke? Jij zit met een of andere verslaafde junk op de bank die geen aandacht voor jou heeft!

En wat is er dan in hemelsnaam zo leuk? Dat hij de hele dag stoned zit te gamen?

Meisje meisje, jij bent ergens de afgelopen jaren je standaard kwijtgeraakt over wat een leuk leven is!
Ja, precies. Een vriend die aardig wat blowt en achter de computer zit, och, dat is niet per definitie erg. Maar dat hij jou zo aan de kant schuift? Tuurlijk is dat niet goed genoeg voor jou.

Dus hup, zeg die vent want je nodig hebt en trek je conclusies als hij het niet geeft.

Werkt hij eigenlijk wel?
En wat denk je dan als je hem zo ziet zitten mijn zijn jointjes achter zijn computer? Goh wat een lekkere vent ik ga in mijn blootje voor zijn neus staan? Ik zou er vreselijk op afknappen dat zou geen kerel zijn waar ik warm van wordt sorry.
Hij studeert nog. We wonen nog niet samen en ben alleen weekends bij hem, en soms doordeweeks. Maar zodra hij thuis komt steekt hij zijn eerste aan, en als we op bed gaan rookt ie ook nog een voor het slapen gaan. Weekends is zijn eerste als hij uit bed komt
Gefeliciteerd met dit lot uit de loterij.

Serieus, wat denk je nou zelf Einstein? Gaat werken zo denk je?

Ga in vredesnaam niet samenwonen.
Huts!
Hee, je bent goed in het wijzen op zijn fouten. Logisch ook, het lijkt nogal een lamzak te wezen. Maar wat doe jij? Tuurlijk, je verdient beter, eens. Maar dat betekent niet dat hij beter z'n best gaat doen. Uiteindelijk hangt 't van jou af. Accepteer je dit of niet? Als jij almaar blijft ben je zelf ook een lamzak.
En dat bedoel ik niet zo kwaad als het klinkt. Ben zelf ook eens veel te lang bij een vent gebleven. Was niet leuk en een heel wijze les. Uiteindelijk moet je er zelf iets aan doen.
quote:babela schreef op 21 november 2012 @ 21:52:

Alles prima en oke, erg leuk samen Wat is er leuk aan dan?
en jij vind het jammer dat die piemel er niet elke dag ingaat maar 1 keer per week.

wanneer wil jij genieten van sex?

en het blowen en gamen dat is niet normaal, echt niet.
quote:Whympysinger schreef op 21 november 2012 @ 22:27:

[...]

Wat is er leuk aan dan?Qua humor en dat soort dingen passen we erg bij elkaar. Hij kan me aan het lachen maken en wekt toch nog steeds vlinders op als ik hem zie. En soms komt gewoon die kant naar boven zoals hij vroeger was, toen hij niet blowde. En dan merk ik aan mezelf dat ik nog wel stapelverliefd ben
Maar ik rook niet

Dus ga even eentje zoeken die eerst met je seks heeft en dan rookt...
Je bent niet stapelverliefd, je gaat gebukt onder nostalgie.
Ik heb helaas ook een (wiet)verslaafd ex-vriendje gehad en ja, dat blowen heeft echt wel invloed op iemands gedrag en persoonlijkheid. Jouw vriend heeft een verslaving (want 5 joints per dag zijn echt niet normaal) en daar moet wat aan gebeuren. Helaas zal hij eerst zelf het probleem moeten inzien en de vraag is of jij daarop wilt wachten..

Misschien moet je inderdaad eens op een rijtje zetten wat wel leuk is in jullie relatie. Want je schrijft het wel, maar is seks echt het enige probleem?

Edit: de meeste wietverslaafden worden uitermate lui.. Hij doet nog wel zijn best voor zijn studie bijvoorbeeld?
Blijf in godsnaam aan de pil!
Echt zeker niet normaal 5 jointjes per dag.. Misschien moet jij eens beginnen met dat niet normaal te vinden, ga hem duidelijk maken dat hij moet minderen en zelfs uiteindelijk moet kappen.. Wietgebruik kan zeker invloed hebben op seksueel gebied, en zeker op het gedrag van iemand..

Ik zelf zou kappen met zo'n gozer, maar ik snap dat dat makkelijk gezegd is als gedaan, Dus ik hoop dat je het zelf ook in gaat zien.. En zoals Louba zegt, blijf inderdaad aan de pil ja! want als je ook nog zwanger raakt van zo'n gozer, ben je helemaal het einde zoek.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven