slaapen

01-10-2012 21:12 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben een vrouw van 29 jaar en ben op dit moment singel maar als ik wel een relatie heb schrikken de mannen vaak dat ik altijd naakt slaapt. ze denken dan ook altijd dat ik zin heb wat niet altijd zo is. ik slaap het liefst lekker naakt mijn vraag is hoe jullie het liefste slapen met of zonder kleding ( kan van alles zijn ).
slaapen met 1 a

s l a p e n
Oef.....das een flinke vaut!
Zoek een naturistenvriend. Bij voorkeur een Noor.
Je bent een gracht? Of toch single?
Singel slaapen. Wouw.

Als ik naast één van mijn gelegenheidsmannen slaap, lig ik lekker naakt. Als ik alleen ben altijd een broekje aan, ik word dan ook gewoon wakker als ik naakt slaap, er klopt dan iets niet ofzo.

`S winters wil ik nog wel eens sokken aan hebben in bed. Maar dat doe ik maar niet als er een seksvriendje naast ligt stop mijn ijsklompen wel tussen zijn benen
Ik vond 'singel' eigenlijk erger. Een singel is een weg aan een water.

Maar on topic: ik slaap in een t-shirt en een broekje. En onder drie dekbedden, anders krijg ik het koud.
Als ik slaaap, slaaap ik. Dus geen zin. Naakt of niet.
Iq zlaap alldeid in me blowte piemol.

Lecker cheyl heh!
Dan leg je toch uit aan die mannen met wie je een relatie hebt dat je wel altijd naakt slaapt marr niet altijd zin hebt?
Op je vraag waar ik het liefste in slaap, dat is gewoon een pjama. Ik ben nou eenmaal een koukluum.

Ksnap alleen je probleem niet echt, als jij toch zonder kleren wil slapen, dan doe je dat toch? Met een uitleg aan de mannen vinden zij dat vast niet erg. En anders doe je een kort slaapbroekje en een hempje aan als dat niet wordt gewaardeerd.
koukluum....
In die Noorse bossen is het erg koud, zou zelf wel wat aan doen.
Wollen sokken, of je gaat onder Mick Jagger liggen
Naakt - bijna altijd.

Als ik een keer ziek ben (gebeurt gelukkig vrij zelden) dan heb ik nog een oudewetse pyjama (eendelig).
Als ze naakt is denk ik, die wil mijn piemol erin.
Ik slaap altijd met een broekje aan en verder niks. Mijn koude voeten warm ik wel aan mijn vriend op
quote:2Italy2 schreef op 01 oktober 2012 @ 21:31:

Wollen sokken, of je gaat onder Mick Jagger liggen Houdt dat dunne kleine mannetje je warm?
Ouderwetse Pyjama, 1 delig?

Zoiets?

quote:meeske schreef op 01 oktober 2012 @ 21:33:

Ik slaap altijd met een broekje aan en verder niks. Mijn koude voeten warm ik wel aan mijn vriend op Oh, dus wel met blote jetsers?
quote:yasmijn schreef op 01 oktober 2012 @ 21:34:

[...]

Houdt dat dunne kleine mannetje je warm? Wel als hij zijn bontjas aan heeft. Ieligheid geeft dan niks hoor. Bovendien heb ik mij laten vertellen dat dat heel sexy is!
quote:willem1959 schreef op 01 oktober 2012 @ 21:35:

[...]

Oh, dus wel met blote jetsers?Nee joh, daat zitten pleisters op (kruisjes) of kwastjes aan.
quote:2Italy2 schreef op 01 oktober 2012 @ 21:35:

[...]

Wel als hij zijn bontjas aan heeft. Ieligheid geeft dan niks hoor. Bovendien heb ik mij laten vertellen dat dat heel sexy is!Rumour has it dat ie nogal goed in de slappe was zit.
quote:yasmijn schreef op 01 oktober 2012 @ 21:36:

[...]

Rumour has it dat ie nogal goed in de slappe was zit.Ah, geld verwarmd je tot op je bot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven