snel en condoomloos - tips?
maandag 24 september 2012 om 18:34
Mijn vriend en ik zijn altijd wel pro-condoom geweest. Even snel een vluggertje kan zo op elk moment in het huis (of ergens anders..), zonder zorg om lekkage achteraf. Ideaal.
Maar nu moet er een kind gemaakt worden, dus seksen we 'naakt'. Maar in totale tegenstelling tot wat de meeste mensen zeggen, vind ik condoomloze sex alle spontaniteit eruit halen, en dat was niet de bedoeling!
In bed snap ik het - even blijven liggen met een handdoekje onder je kont. Maar hoe kan men schoon en degelijk even vlug genomen worden op de keukentafel? Hoe doen jullie dat?
Maar nu moet er een kind gemaakt worden, dus seksen we 'naakt'. Maar in totale tegenstelling tot wat de meeste mensen zeggen, vind ik condoomloze sex alle spontaniteit eruit halen, en dat was niet de bedoeling!
In bed snap ik het - even blijven liggen met een handdoekje onder je kont. Maar hoe kan men schoon en degelijk even vlug genomen worden op de keukentafel? Hoe doen jullie dat?
maandag 24 september 2012 om 19:14
na de daad, op de grond gaan liggen benen de lucht in! Ik wou eerst zeggen naar bed rennen en dan daar gaan liggen met de benen de lucht in.. maar dan heb je het gevaar dat je struikelt over je broek.
Tip, rokje aan en dan geen maillot of panty eronder natuurlijk, of je moet er een neukgat inknippen ofzo
. Dat rent makkelijker naar een plaats om te gaan liggen
Tip, rokje aan en dan geen maillot of panty eronder natuurlijk, of je moet er een neukgat inknippen ofzo
maandag 24 september 2012 om 19:34
quote:evelise schreef op 24 september 2012 @ 19:20:
Ben ik de enige die gewoon zijn of mijn onderbroek/boxer hiervoor gebruikt?
En dan de rest van de dag in een natte onderbroek lopen?
Ik ga naar de wc om het er weer uit te laten lopen. Even flink hoesten, dan is het er wel uit. Maar soms helaas ook niet. Ik zal eens inlegkruisjes aanschaffen.
Ben ik de enige die gewoon zijn of mijn onderbroek/boxer hiervoor gebruikt?
Ik ga naar de wc om het er weer uit te laten lopen. Even flink hoesten, dan is het er wel uit. Maar soms helaas ook niet. Ik zal eens inlegkruisjes aanschaffen.
maandag 24 september 2012 om 20:28
quote:Chadidja schreef op 24 september 2012 @ 19:34:
[...]
Ik ga naar de wc om het er weer uit te laten lopen. Even flink hoesten, dan is het er wel uit. Maar soms helaas ook niet. Ik zal eens inlegkruisjes aanschaffen.Thuis heb je toch wel schoon ondergoed?
[...]
Ik ga naar de wc om het er weer uit te laten lopen. Even flink hoesten, dan is het er wel uit. Maar soms helaas ook niet. Ik zal eens inlegkruisjes aanschaffen.Thuis heb je toch wel schoon ondergoed?
maandag 24 september 2012 om 21:48
Eigenlijk wil je twee dingen tegelijk: wel sperma in je vagina, maar niet lekken. Als je zoveel mogelijk binnen wilt houden, denk ik dat er niet veel anders te doen is dan een tissue tegen je vagina houden en verder maar te accepteren dat er na afloop nog wat uitkomt. Niks aan de te doen.
Als ik zelf direct na de seks weg moet en geen tijd heb om te douchen, vraag ik mijn vriend om het over me heen te doen in plaats van in me (gewoon makkelijk wegvegen) of ik maak het af met mijn mond. Condooms gebruiken we nooit.
Als ik zelf direct na de seks weg moet en geen tijd heb om te douchen, vraag ik mijn vriend om het over me heen te doen in plaats van in me (gewoon makkelijk wegvegen) of ik maak het af met mijn mond. Condooms gebruiken we nooit.
dinsdag 25 september 2012 om 12:43