snel en condoomloos - tips?

24-09-2012 18:34 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn altijd wel pro-condoom geweest. Even snel een vluggertje kan zo op elk moment in het huis (of ergens anders..), zonder zorg om lekkage achteraf. Ideaal.

Maar nu moet er een kind gemaakt worden, dus seksen we 'naakt'. Maar in totale tegenstelling tot wat de meeste mensen zeggen, vind ik condoomloze sex alle spontaniteit eruit halen, en dat was niet de bedoeling!

In bed snap ik het - even blijven liggen met een handdoekje onder je kont. Maar hoe kan men schoon en degelijk even vlug genomen worden op de keukentafel? Hoe doen jullie dat?

En dat terwijl de tip op de Zwanger-pijlerT dan altijd is: even met je benen omhoog blijven liggen. Het zal de andere benadering van deze pijler dan wel zijn
Heel herkenbaar!!! Vriendinnen van mij vinden condooms ook een gedoe, ik vind het zonder condooms juist een gedoe. Qua oplossingen heb je helaas niet veel aan mij denk ik. Blijf meestal met mijn bips omhoog liggen terwijl vriend een handdoek haalt.
x

Wat een héérlijk fijn topic en tegengeluid!
Gewoon snel je onderbroek weer aantrekken.
Haha ja, daarom plaats ik het maar hier. Ik besef me terdege dat dit:

fck plaatjes.. zie link

de bedoeling is... maar ik wil gewoon sex (idealiter gewoon zometeen als hij terug komt van boodschappen doen) en weer verder met m'n avond.
quote:elein schreef op 24 september 2012 @ 18:42:

fck plaatjes.. zie link

de bedoeling is... maar ik wil gewoon sex (idealiter gewoon zometeen als hij terug komt van boodschappen doen) en weer verder met m'n avond. geweldig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
have fun ;)
Eh gaan plassen naderhand...en dan goed uitdruppen...
quote:elein schreef op 24 september 2012 @ 18:42:

fck plaatjes.. zie link

de bedoeling is... maar ik wil gewoon sex (idealiter gewoon zometeen als hij terug komt van boodschappen doen) en weer verder met m'n avond. Ik moet enorm om je lachen, verzacht dat het dilemma een beetje? Nee zeker he?
Nou? Hoe doen jullie dat? Ik vind het ook een enorm gepruts, gelek etc. Het moet in mijn baarmoeder komen, en niet weer naar buiten.
Snel je onderbroek weer aan trekken? Goed topic wel.

Edit: Wel eerst even een handstand natuurlijk.
Binnen in de lucht gooien, broek aan en klaar
Hilarisch topic!

Maar heb helaas niet echt tips voor je. Paar keukenrollen verspreid door het huis zetten?
I am surrounded by morons
Tampon in je broekzak en meteen erna indoen? En even plassen.
En
Keukenpapier of vriend naar wc laten lopen om wcpapier te laten halen, niet veel moeite toch?
quote:Ik moet enorm om je lachen, verzacht dat het dilemma een beetje? Nee zeker he?

Haha nee, ik word gewoon uitgelachen hier

Ik ga de opties die gegeven zijn nog even overwegen, al zit de ultieme oplossing er nog niet tussen:

- uitdruppen op de wc: onromanties en koud

- handdoekjes: beter, maar nog steeds niet zo heul sexy

- benen in de lucht gooien: waarschijnlijk wel de beste manier om bezwangerT te raken.. maar zo lenig ben ik helaas niet. En als ik het ga proberen wordt ik weer uitgelachen, maar dan hier thuis..

edit: had nog niet zo ver gelezen

- tampon: interessante optie. Gevoelsmatig eew, maar op zich wil ik dat sperma toch wel hebben.. hmm..

- keuken/wc papier verspreid door het huis klinkt het meest logisch. Even uitproberen of dat voldoende absorbeert...

Dank voor het meedenken dames
Ik ga ook altijd vrij direct erna naar de wc (vanwege risico blaasontsteking) en dan blijf ik ook even zitten. Dan wat wc-papier in je onderbroek/om het kruis wikkelen of een inlegkruisje als je dat fijner vindt.
Wij hebben hier achter de kussens van de bank een gastendoekje liggen voor vluggertjes op de bank. Na de sex even alles droog vegen, en daarna gauw naar de wc om alles er uit te persen. (als er gasten zijn bergen we dat doekje uiteraard wel even even op ) In de keuken grijpen we naar de rol keukenpapier. Als ik haast heb en gelijk weg moet en dus geen tijd heb om uit te lekken op de wc, stop ik er even een tampon in of doe ik een vel keukenpapier opgevouwen in mijn slipje. Als ik dan op mijn bestemming ben even gauw naar de wc en de tampon / keukenpapier er weer uit, en dan heb ik verder geen lekkage meer omdat alle sperma daar wel in is gaan zitten. Niet heel fris, mmaar opzich goed te doen.
Ach joh, lekker laten druipen...
Inlegkruisje of dun maandverbandje. Na een uurtje het er weer uithalen.
Ik zie je al liggen op de keukentafel op je rug met je benen omhoog. En dan vind je de wc koud

Onderbroek aantrekken met een maandverband erin?
Wat een leerzaam topic

Handdoekjes, keukenpapier, wcpapier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven