SOS

14-02-2014 00:03 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo vrouwen,

Dit is mijn eerste topic hier dus ik wist niet goed waar die nou bij hoorde. Een tijdje terug heb ik met een jongen 'hand en mondwerk' gedaan en daarnaast is z'n penis een beetje over mijn vagina heen gewreven. Hij is niet klaargekomen en we hebben dus geen échte seks gehad. Omdat het onveilig was heb ik 2 uur na afloop de morning-afterpil gehaald en gelijk gebruikt. Een week later werd ik ongesteld, maar het was aanzienelijk minder dan normaal. Een maand later kreeg ik 1,5 dag lang oud bloed, daarna 4 daagjes weer gewoon 'oongesteldsheidsbloed'. Ook deze keer was het duidelijk korter en minder heftig dan normaal. Het is nu weer een maand en 1 dag nadat ik 'ongesteld' was geworden. Nu is m'n vraag of de kans bestaat dat ik zwanger ben?
quote:highlander schreef op 14 februari 2014 @ 10:15:

[...]

Wat denk je zelf ?!

Ik gok:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit?

Ofzo........
quote:highlander schreef op 14 februari 2014 @ 10:15:

[...]

Wat denk je zelf ?!En door het 'gewrijf' dan?
quote:phanax schreef op 15 februari 2014 @ 01:51:

[...]

En door het 'gewrijf' dan?Nee dat kan echt niet. Net zoals je NIET zwanger kan worden in het zwembad. Maar goed je weet nu dat de MAP voor jou niet werkt. (vanaf 75 kilo dus al, verkeerd onthouden). Voortaan beter plannen dus.
Zo frustrerend dit. Ik ben wel zo nu en dan misselijk, maar geen gebraak en geen groei van mijn borsten, ze zijn dan ook niet gevoelig. Door mijn buik van 86 kg kab ik ook niet zien of er iets gegroeid zou zijn of niet.

Nog nooit zo graag ongesteld willen zijn.
Da's niet best, een buik van 86 kg.
Natuurlijk ben je niet zwanger. Zonder seks word je niet zwanger, tenzij je je laat bezwangeren door een dokter of door god. Ik denk zo dat je vriendje geen van beide is.
86? Ik adviseer sowieso een dieet. De kans is groot dat de hersenen dan ook wat minder onder druk komen.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:Thomba schreef op 15 februari 2014 @ 22:13:

86? Ik adviseer sowieso een dieet. De kans is groot dat de hersenen dan ook wat minder onder druk komen.Hoe zwaar ben jij dan wel niet?
quote:Yavanna schreef op 14 februari 2014 @ 00:55:

Hoe veel weeg je? Boven de 85 kilo is de MAP niet veilig.

Zo! Nooit geweten dit!

Nu heb ik ook nog nooit de MAP nodig gehad, maar hier sta ik echt van te kijken.

Zo leer je nog eens wat...
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
http://www.lydiavanderweide.nl/pfw/artikel.php?pArt=002

De geschiedenis van de anticonceptie.
verba volant, scripta manent.
quote:delite schreef op 15 februari 2014 @ 22:18:

[...]

Zo! Nooit geweten dit!

Nu heb ik ook nog nooit de MAP nodig gehad, maar hier sta ik echt van te kijken.

Zo leer je nog eens wat...http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -vrouwen-boven-75kg.dhtml
Probeerde me even een voorstelling te maken van TO, 1.60 mtr, 86kg, liggende op haar rug....

'k geloof dat ik snap waarom hij niet kwam.

PS, is t weer vakantietijd? Of is er weer en scheepslading vikingen vanuit Noorwegen geland?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven