SOS

14-02-2014 00:03 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo vrouwen,

Dit is mijn eerste topic hier dus ik wist niet goed waar die nou bij hoorde. Een tijdje terug heb ik met een jongen 'hand en mondwerk' gedaan en daarnaast is z'n penis een beetje over mijn vagina heen gewreven. Hij is niet klaargekomen en we hebben dus geen échte seks gehad. Omdat het onveilig was heb ik 2 uur na afloop de morning-afterpil gehaald en gelijk gebruikt. Een week later werd ik ongesteld, maar het was aanzienelijk minder dan normaal. Een maand later kreeg ik 1,5 dag lang oud bloed, daarna 4 daagjes weer gewoon 'oongesteldsheidsbloed'. Ook deze keer was het duidelijk korter en minder heftig dan normaal. Het is nu weer een maand en 1 dag nadat ik 'ongesteld' was geworden. Nu is m'n vraag of de kans bestaat dat ik zwanger ben?
Nee.
Nee
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Nee
Dat lijkt me verdomde sterk!
Nee. Hoe zit het met je kennis van biologie? Google is je vriend. Lees je in en ga aan de pil en condooms. Eerder geen seks. Huiswerk eerst.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee.

Je weet dat er hormonen in de MAP zitten die zorgen dat je menstruatie te vroeg of te laat kan komen? Verder al gedacht over hoe je dit soort probleempjes in de toekomst gaat voorkomen? Dan heb ik het dus over betrouwbare anticonceptie én het voorkomen van SOA's.
Nee, tenzij je Maria heet
Hoe veel weeg je? Boven de 85 kilo is de MAP niet veilig. Maar dan nog is de kans echt heel erg klein dat je zwanger bent.
Ten eerste hoop ik vurig dat je 16 bent. Ten tweede, waarom denk je nu dat je zwanger bent als je ongesteld bent geweest na de onveilige 'seks'. Ten derde, waarom gebruik je geen voorbehoedsmiddelen?
Ja! Hoogstwaarschijnlijk wel. Laatst nog iemand door een legging heen, alles kan dus.
quote:phanax schreef op 14 februari 2014 @ 00:03:

Hallo vrouwen,

Dit is mijn eerste topic hier dus ik wist niet goed waar die nou bij hoorde. Een tijdje terug heb ik met een jongen 'hand en mondwerk' gedaan en daarnaast is z'n penis een beetje over mijn vagina heen gewreven. Hij is niet klaargekomen en we hebben dus geen échte seks gehad. Omdat het onveilig was heb ik 2 uur na afloop de morning-afterpil gehaald en gelijk gebruikt. Een week later werd ik ongesteld, maar het was aanzienelijk minder dan normaal. Een maand later kreeg ik 1,5 dag lang oud bloed, daarna 4 daagjes weer gewoon 'oongesteldsheidsbloed'. Ook deze keer was het duidelijk korter en minder heftig dan normaal. Het is nu weer een maand en 1 dag nadat ik 'ongesteld' was geworden. Nu is m'n vraag of de kans bestaat dat ik zwanger ben?Lolletje gehad?
quote:nina1966 schreef op 14 februari 2014 @ 01:14:

Ja! Hoogstwaarschijnlijk wel. Laatst nog iemand door een legging heen, alles kan dus.Nooit grappig dit
quote:Yavanna, 7 uur geleden

Hoe veel weeg je? Boven de 85 kilo is de MAP niet veilig. Maar dan nog is de kans echt heel erg klein dat je zwanger bent.

75 kilo.

Vanaf dan is de werking verminderd waarvoor het product staat.
Ik weeg dus rond de 86 :')

En ik weet dat ik het beter haan had moeten pakken, het was een gevalletje "had ik dat nou maar niet gedaan". Maar een zwangerschap hoef ik niet en de stress blijft er gewoon. Wat denken jullie, geld uitgeven aan een zwangerschapstest?
Bij de Action heb je 2 testen voor ¤1,49. Lijkt mij het geld waard als je dan geen stress meer hebt.
En sowieso onthouden dat een MAP niet voor jou geschikt is, in het vervolg. Da's pas zonde geld.
quote:nina1966 schreef op 14 februari 2014 @ 01:14:

Ja! Hoogstwaarschijnlijk wel. Laatst nog iemand door een legging heen, alles kan dus.

Das waar! Heb het ook gelezen. En je moet alles geloven wat je leest?!

quote:Nemesis. schreef op 14 februari 2014 @ 08:09:

En sowieso onthouden dat een MAP niet voor jou geschikt is, in het vervolg. Da's pas zonde geld.Daarbij, een MAP is geen voorbehoedsmiddel.
Tjemig
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:woepsie schreef op 14 februari 2014 @ 09:43:

Tjemig

???????

Een hele diepgaande analyse!

quote:subde schreef op vrijdag 14 februari 2014 09:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="woepsie in "SOS"" class="messagelink">woepsie schreef op 14 februari 2014 @ 09:43</a>:</b>

Tjemig</div></blockquote>

???????

Een hele diepgaande analyse!

:Rofl:

Je kan die test halen bij de action, maar je bent echt niet zwanger.
Oh en als je toch een test haalt, neem dan meteen een doos condooms mee! 2 vliegen in 1 klap.....
quote:phanax schreef op 14 februari 2014 @ 00:03:Hij is niet klaargekomen en we hebben dus geen échte seks gehad. Nu is m'n vraag of de kans bestaat dat ik zwanger ben?Wat denk je zelf ?!
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven