Spannende Autosex

13-03-2012 15:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het mooie weer komt er weer aan. Tijd om samen met je vriendin of vriend lekker in de auto op een beetje verlaten plaats sex te hebben. Altijd ontzettend spannend met de kans om betrapt te worden. Maar met alle moderne techniek is het echter ook een beetje link om dit te doen. Gelijk staat iedereen met zijn mobieltje klaar met foto- en filmmogelijkheid als je dan toevallig een keer bent gesnapt.

Voor je het weet sta je op internet.

Compleet met nummerbord. Nou lekker dan.

Voorbeeld
Waarom zeggen mensen nooit meer " je man " of " je vrouw " ? Het is altijd maar " je vriend(in) ". Raar vind ik dat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Trouwen is uit de mode denk ik..

Of het zijn zogenaamde "bij" partners, want zeg nou zelf neuken in de auto met je man is zo 2011
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Inderdaad heel raar, BGB. Met je vriend of vriendin wil je toch liever niet op de foto ...
quote:mali30 schreef op 13 maart 2012 @ 16:08:

Trouwen is uit de mode denk ik..

Of het zijn zogenaamde "bij" partners, want zeg nou zelf neuken in de auto met je man is zo 2011 Nou, de laatste keer dat ik het met mijn man in de auto deed is van ver voor 2011. Maar misschien waren wij trendsetters?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2012 @ 16:10:

[...]

Nou, de laatste keer dat ik het met mijn man in de auto deed is van ver voor 2011. Maar misschien waren wij trendsetters?Toen was het nog niet je man, maar je vriend?
Dat ben jij toch altijd BGB!

Wij hebben geen auto, wij maken weleens een nummertje op de gallerij als we spannend willen doen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2012 @ 16:00:

Waarom zeggen mensen nooit meer " je man " of " je vrouw " ? Het is altijd maar " je vriend(in) ". Raar vind ik dat.Als je getrouwd bent heb je geen seksleven meer
Moet er eerlijk gezegd niet meer aan denken, dat gefrunnik op de vierkante meter.. Leuk voor toen (lees vorige eeuw), nu gelukkig meer comfortabelere opties..
Ik vond het wel spannend, een keer in de auto, niet betrapt annyway
quote:Aureel schreef op 13 maart 2012 @ 16:29:

[...]

Toen was het nog niet je man, maar je vriend?

Nee.

De tijd dat man nog vriend was, is drie eeuwen geleden, joh. Toen bestonden er nog geen auto's.
quote:herfstig schreef op 13 maart 2012 @ 16:31:

[...]

Als je getrouwd bent heb je geen seksleven meer Ooooh, is dat het!?
Ik heb zo`n moeite met de verhaaltjes vorm van dit soort OP `s. Het heeft een beetje een hoog " het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, laten we met zijn allen..." gehalte.

En nee, ik wil geen auto seks. Ik wil gewoon, in een duinpannetje, met de zon op mijn blote reet en door niemand betrapt worden.
quote:Rooss4 schreef op 13 maart 2012 @ 17:40:

En nee, ik wil geen auto seks. Ik wil gewoon, in een duinpannetje, met de zon op mijn blote reet en door niemand betrapt worden.Ok Rooss4, maar inderdaad als je dan veilig (denk je) in je duinpannetje ligt. En er komt iemand die jullie betrapt. Dan is de kans best wel aanwezig dat er stiekem een foto of filmpje gemaakt wordt als je niet uitkijkt. Dat is wel iets waar iedereen tegenwoordig rekening mee moet houden.
Beter te laat dan over tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven