Spannende Autosex
dinsdag 13 maart 2012 om 15:57
Het mooie weer komt er weer aan. Tijd om samen met je vriendin of vriend lekker in de auto op een beetje verlaten plaats sex te hebben. Altijd ontzettend spannend met de kans om betrapt te worden. Maar met alle moderne techniek is het echter ook een beetje link om dit te doen. Gelijk staat iedereen met zijn mobieltje klaar met foto- en filmmogelijkheid als je dan toevallig een keer bent gesnapt.
Voor je het weet sta je op internet.
Compleet met nummerbord. Nou lekker dan.
Voorbeeld
Voor je het weet sta je op internet.
Compleet met nummerbord. Nou lekker dan.
Voorbeeld
dinsdag 13 maart 2012 om 16:10
quote:mali30 schreef op 13 maart 2012 @ 16:08:
Trouwen is uit de mode denk ik..
Of het zijn zogenaamde "bij" partners, want zeg nou zelf neuken in de auto met je man is zo 2011 Nou, de laatste keer dat ik het met mijn man in de auto deed is van ver voor 2011. Maar misschien waren wij trendsetters?
Trouwen is uit de mode denk ik..
Of het zijn zogenaamde "bij" partners, want zeg nou zelf neuken in de auto met je man is zo 2011 Nou, de laatste keer dat ik het met mijn man in de auto deed is van ver voor 2011. Maar misschien waren wij trendsetters?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 13 maart 2012 om 17:22
dinsdag 13 maart 2012 om 17:40
Ik heb zo`n moeite met de verhaaltjes vorm van dit soort OP `s. Het heeft een beetje een hoog " het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, laten we met zijn allen..." gehalte.
En nee, ik wil geen auto seks. Ik wil gewoon, in een duinpannetje, met de zon op mijn blote reet en door niemand betrapt worden.
En nee, ik wil geen auto seks. Ik wil gewoon, in een duinpannetje, met de zon op mijn blote reet en door niemand betrapt worden.
woensdag 14 maart 2012 om 08:11
quote:Rooss4 schreef op 13 maart 2012 @ 17:40:
En nee, ik wil geen auto seks. Ik wil gewoon, in een duinpannetje, met de zon op mijn blote reet en door niemand betrapt worden.Ok Rooss4, maar inderdaad als je dan veilig (denk je) in je duinpannetje ligt. En er komt iemand die jullie betrapt. Dan is de kans best wel aanwezig dat er stiekem een foto of filmpje gemaakt wordt als je niet uitkijkt. Dat is wel iets waar iedereen tegenwoordig rekening mee moet houden.
En nee, ik wil geen auto seks. Ik wil gewoon, in een duinpannetje, met de zon op mijn blote reet en door niemand betrapt worden.Ok Rooss4, maar inderdaad als je dan veilig (denk je) in je duinpannetje ligt. En er komt iemand die jullie betrapt. Dan is de kans best wel aanwezig dat er stiekem een foto of filmpje gemaakt wordt als je niet uitkijkt. Dat is wel iets waar iedereen tegenwoordig rekening mee moet houden.
Beter te laat dan over tijd.