speciale plaatsen
maandag 9 april 2012 om 21:07
Hallo,
ik ben benieuwd wat de raarste/speciaalste plek is waar mensen sex hebben(gehad)
voor ons was dit denk ik wel in de kerk achter het altaar.
We konden net na een trouwplechtigheid ongezien wachten tot iedereen weg was en we hebben de sterren van de hemel geneukt.
Nog meer spannende verhalen ?
groetjes Carla
ik ben benieuwd wat de raarste/speciaalste plek is waar mensen sex hebben(gehad)
voor ons was dit denk ik wel in de kerk achter het altaar.
We konden net na een trouwplechtigheid ongezien wachten tot iedereen weg was en we hebben de sterren van de hemel geneukt.
Nog meer spannende verhalen ?
groetjes Carla
maandag 9 april 2012 om 21:50
maandag 9 april 2012 om 22:19
Op de Efteling parkeerplaats in de auto, en tegen de (buiten!!)muur van de kerk vond ik wel speciaal. Maar ook de kleedhokje in het zwembad. Dakterras van een hotel aan de Costa. En niet te vergeten op de middenstip.
(ja ik hield in het verleden wel van spontane seks op euhm... De plaats waar ik op dat moment was. Ghehe )
(ja ik hield in het verleden wel van spontane seks op euhm... De plaats waar ik op dat moment was. Ghehe )
maandag 9 april 2012 om 22:25
quote:fantastissima schreef op 09 april 2012 @ 22:19:
Op de Efteling parkeerplaats in de auto, en tegen de (buiten!!)muur van de kerk vond ik wel speciaal. Maar ook de kleedhokje in het zwembad. Dakterras van een hotel aan de Costa. En niet te vergeten op de middenstip.
(ja ik hield in het verleden wel van spontane seks op euhm... De plaats waar ik op dat moment was. Ghehe )kijk dat bedoel ik nou: als je allebei verschrikkelijk geil wordt gebeurt het gewoon... (bij ons dan) laatst ook een keer in thermen Bussloo, maar daar is het volgens mij niet erg gewenst. Gelukkig is de Wilphof (parenclub) daar in de buurt en daar konden we ons wel laten gaan.
(ja ik hield in het verleden wel van spontane seks op euhm... De plaats waar ik op dat moment was. Ghehe )kijk dat bedoel ik nou: als je allebei verschrikkelijk geil wordt gebeurt het gewoon... (bij ons dan) laatst ook een keer in thermen Bussloo, maar daar is het volgens mij niet erg gewenst. Gelukkig is de Wilphof (parenclub) daar in de buurt en daar konden we ons wel laten gaan.
maandag 9 april 2012 om 22:31
Seks vind ik iets tussen mij en mijn vaste partner en daar wil en hoef ik niet het risico bij te lopen betrapt te worden. Overigens vind ik het ook asociaal als ik dat mensen zie doen omdat er ook openbare plekjes zijn waar mensen er geen last van hebben. Maar ik ben met mijn 18 jaar nu al uit de tijd zie ik.
maandag 9 april 2012 om 22:45
maandag 9 april 2012 om 22:52
quote:metafoor schreef op 09 april 2012 @ 21:19:
Ik ben zo niet exotisch en experimenteel wat dat betreft:') Spannender dan in een festivaltentje met 60.000 man om ons heen werd het niet.
Jou verhaal zou mij te ver gaan. Ook neuk ik nooit, maar heb ik seks.
Stonden die mensen ook mee te kijken??
Ik vind in een lege kerk minder erg (ordinair) dan midden op een festival.
Ik ben zo niet exotisch en experimenteel wat dat betreft:') Spannender dan in een festivaltentje met 60.000 man om ons heen werd het niet.
Jou verhaal zou mij te ver gaan. Ook neuk ik nooit, maar heb ik seks.
Stonden die mensen ook mee te kijken??
Ik vind in een lege kerk minder erg (ordinair) dan midden op een festival.
maandag 9 april 2012 om 23:55
Een kerk zou ik echt niet kunnen nee. Hoewel ik zelf niet specifiek geloof, vind ik dat echt respectloos.
Mijn eigen 'spannendste' plekken zijn buiten op een open weide (op een heuvel, waar vervolgens een fietser voorbij kwam gereden haha), in een auto op de parkeerplaats voor het huis van mijn moeder en wat handwerk helemaal op het einde van het perron.
Dit is allemaal al wel wat langer geleden, mijn vorige relatie was nogal braaf. Recentelijk nog wel tegen de muur van een gang gestaan, maar helaas onderbroken door naderende mensen..
Mijn eigen 'spannendste' plekken zijn buiten op een open weide (op een heuvel, waar vervolgens een fietser voorbij kwam gereden haha), in een auto op de parkeerplaats voor het huis van mijn moeder en wat handwerk helemaal op het einde van het perron.
Dit is allemaal al wel wat langer geleden, mijn vorige relatie was nogal braaf. Recentelijk nog wel tegen de muur van een gang gestaan, maar helaas onderbroken door naderende mensen..
dinsdag 10 april 2012 om 00:08
Haha, leuke verhalen hoor van iedereen zo in de kerk zouden wij ook nooit doen maar toch, ieder zn ding! Wij hebben het in de auto op een buitenparkeerplaats, 's avonds op het strand tussen een paar bootjes die daar lagen en op vakantie in de zee vlak voor het strand gedaan.. Heel erg ons best gedaan om voor de mensen op t strand niet op te vallen, dat lukte ook, maar bijna op het hoogtepunt kwamen er 3 duikers pal naast ons boven die hadden zeker meer gezien dan wat ze die duik verwacht hadden want keken ons heel erg veelbetekenend aan..
Ook heb ik mijn man een keer in een rijdende auto op de snelweg gepijpt, was voor hem best lastig normaal voor zich uit te blijven kijken!
Benieuwd naar andere verhalen!
Ook heb ik mijn man een keer in een rijdende auto op de snelweg gepijpt, was voor hem best lastig normaal voor zich uit te blijven kijken!
Benieuwd naar andere verhalen!
dinsdag 10 april 2012 om 00:40
Was eind jaren 70 of beginjaren 80, precies weet ik het niet meer, in een seksbioscoop in Den Haag. Die bioscoop bestaat al lang niet meer.
Wij zaten op een van de achterste rijen. 't Was vrij stil in de bioscoop. En als gevolg van de film werden we opgewonden en geil. Mijn man heeft me toen gevingerd en ik heb hem afgetrokken. Verder dan dat durfden we toen niet te gaan...
Wij zaten op een van de achterste rijen. 't Was vrij stil in de bioscoop. En als gevolg van de film werden we opgewonden en geil. Mijn man heeft me toen gevingerd en ik heb hem afgetrokken. Verder dan dat durfden we toen niet te gaan...