speciale plaatsen
maandag 9 april 2012 om 21:07
Hallo,
ik ben benieuwd wat de raarste/speciaalste plek is waar mensen sex hebben(gehad)
voor ons was dit denk ik wel in de kerk achter het altaar.
We konden net na een trouwplechtigheid ongezien wachten tot iedereen weg was en we hebben de sterren van de hemel geneukt.
Nog meer spannende verhalen ?
groetjes Carla
ik ben benieuwd wat de raarste/speciaalste plek is waar mensen sex hebben(gehad)
voor ons was dit denk ik wel in de kerk achter het altaar.
We konden net na een trouwplechtigheid ongezien wachten tot iedereen weg was en we hebben de sterren van de hemel geneukt.
Nog meer spannende verhalen ?
groetjes Carla
dinsdag 10 april 2012 om 00:40
Was eind jaren 70 of beginjaren 80, precies weet ik het niet meer, in een seksbioscoop in Den Haag. Die bioscoop bestaat al lang niet meer.
Wij zaten op een van de achterste rijen. 't Was vrij stil in de bioscoop. En als gevolg van de film werden we opgewonden en geil. Mijn man heeft me toen gevingerd en ik heb hem afgetrokken. Verder dan dat durfden we toen niet te gaan...
Wij zaten op een van de achterste rijen. 't Was vrij stil in de bioscoop. En als gevolg van de film werden we opgewonden en geil. Mijn man heeft me toen gevingerd en ik heb hem afgetrokken. Verder dan dat durfden we toen niet te gaan...
dinsdag 10 april 2012 om 08:15
Helemaal vergeten; hebben t ook nog gedaan in het doolhof op de kamasutrabeurs, staand tegen een muurtje spannend omdat er continu mensen langslopen.. Weet niet of dit onder ' vreemd' valt, maar wel spannend! Is daarna nooit meer gebeurd, sfeer in doolhof laatste tijd zo verpest dat we niet eens meer naar de beurs gaan..
woensdag 9 mei 2012 om 17:49
Hmm, wat een leuke suggesties haha. ik heb het met mijn vriend in Frankrijk gedaan op een heuveltop in het bos, tegen een boom.
En de dag erna in Luxemburg rond middernacht op een uitkijkpunt over de stad. met overal romantische lichtjes aan en uitkijkend over een dal met schattig huisjes. Mijn vriend werd wel wat nerveus toen er beneden ons een groep mensen langs liep, ik tegen hem: joh relaxed, als jij al te opvallend beweegt denken ze dat we gwn van het uitzicht genieten.
En de dag erna in Luxemburg rond middernacht op een uitkijkpunt over de stad. met overal romantische lichtjes aan en uitkijkend over een dal met schattig huisjes. Mijn vriend werd wel wat nerveus toen er beneden ons een groep mensen langs liep, ik tegen hem: joh relaxed, als jij al te opvallend beweegt denken ze dat we gwn van het uitzicht genieten.
donderdag 10 mei 2012 om 16:44
Na één keer in de auto kwamen we tot de conclusie dat een bed het allerfijnst is. Mag dan wel saai zijn, maar er gaat niets boven een bed.
Afgezien daarvan hebben we het wel eens in een tent gedaan en eh.. één keer op de vloer van de woonkamer. We wilden het ook heel graag onder de douche doen, maar dat kunnen wij blijkbaar niet, haha.
Afgezien daarvan hebben we het wel eens in een tent gedaan en eh.. één keer op de vloer van de woonkamer. We wilden het ook heel graag onder de douche doen, maar dat kunnen wij blijkbaar niet, haha.
vrijdag 11 mei 2012 om 19:53
Onder de grootste brug in Dusseldorf. Het was ontzettend onhandig. Verder in het bos (vind ik nog steeds de leukste plek, voelt lekker natuurlijk) en in een auto.
Ik ben wel een keer klaargekomen toen ik met een jongen aan het dansen was en zn been elke keer tegen me aan schuurde, en dat was op een feest op de rivier in Boedapest. Gave ervaring, maar durfte het hem niet te vertellen (was nog jong en dacht dat het raar was, haha).
Ik ben wel een keer klaargekomen toen ik met een jongen aan het dansen was en zn been elke keer tegen me aan schuurde, en dat was op een feest op de rivier in Boedapest. Gave ervaring, maar durfte het hem niet te vertellen (was nog jong en dacht dat het raar was, haha).
vrijdag 11 mei 2012 om 21:50
Even 24 jaar seks herinneringen door worstelen;
- Tijdens een gruwelijke stortbui met bliksemflitsen in een buurt-parkje (zomerse dag). Echt heerlijk in de regen.
- Ook lekker Bouquet-reeks romantisch; in een graanveld, en tussen de duinen.
- Achter in de nachtbus. (Nog in de tijd dat er geen camera's hingen)
- Onder de douche. (Nog regelmatig trouwens)
- Hoe burgerlijk: Op de wasmachine
- KamaSutra Beurs, seksbioscoop 2 (?) jaar geleden
- Parenclub
- bij ander stel thuis.
- in de zee
En vast nog wel een paar plekken die vergeten zijn....
Maar niets is zo ontspannen als gewoon op een bed.
- Tijdens een gruwelijke stortbui met bliksemflitsen in een buurt-parkje (zomerse dag). Echt heerlijk in de regen.
- Ook lekker Bouquet-reeks romantisch; in een graanveld, en tussen de duinen.
- Achter in de nachtbus. (Nog in de tijd dat er geen camera's hingen)
- Onder de douche. (Nog regelmatig trouwens)
- Hoe burgerlijk: Op de wasmachine
- KamaSutra Beurs, seksbioscoop 2 (?) jaar geleden
- Parenclub
- bij ander stel thuis.
- in de zee
En vast nog wel een paar plekken die vergeten zijn....
Maar niets is zo ontspannen als gewoon op een bed.