Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:

Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.

Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Altijd bij mjn partner.
Oke dus bij mij niet.....
Nee
ja ik slik, zeker bij mijn man, bij vreemden niet zo snel
Hallo ik ben een echte nymfomaan / lustslavin

Heb hierdoor veel ervaring met sperma slikken

Ik slik sperma van iedere man

Maar er zit wel degelijk verschil in smaak,

dit komt door de voeding die men de dagen ervoor heeft gegeten

Bovendien zou sperma volgens bepaalde studies een verjongende werking hebben

Is naar het schijnt uitgetest op muizen en er was een duidelijk verschil

Dus ik slik lekker iedere dag mijn portie
quote:veerleberg schreef op 02 mei 2012 @ 14:16:

ja ik slik, zeker bij mijn man, bij vreemden niet zo snelBij het lezen hiervan denk ik gelijk: wat doen die vreemde piemels in de buurt van jouw mond, als je een man hebt. Maar het is wellicht een open relatie, of jullie swingen graag.
Of Veerle heeft een hapneiging op kruishoogte. Je weet het gewoon niet.
quote:anouar schreef op 03 mei 2012 @ 12:16:

Of Veerle heeft een hapneiging op kruishoogte. Je weet het gewoon niet.LOL
Nee paar keer geprobeerd bij verschillende mannen en blijf het vies vinden...bitter..Kan idd wel aan het eten liggen en ze rookten ook allemaal :(

Pijpen doe ik wel maar slik het niet door ;)
Je hoeft ook niet te slikken als je het niet lekker of geil vind.
Nee gelukkig niet ;) vindt wel super geil als een man zn sperma op mn borsten spuit ;)
Dat is ook geil maar ik doe het ook wel op haar gezicht...vinden we ook heel geil.
quote:linny77 schreef op 05 mei 2012 @ 14:22:

Nee gelukkig niet ;) vindt wel super geil als een man zn sperma op mn borsten spuit ;)Vind ik ook lekker. Volgens mij zijn we een match
Sportievo....gezicht vink zelf wat minder

Caramba... haha ja blijkbaar...
Gezicht hoeft van mij ook niet zo.. Maar over mijn borsten vind ik wel geil, en slikken ook, helemaal als ik dan zie hoe geil mijn bedpartner er van wordt.

En smaak.. meestal slik ik meteen door, dan proef je er niet eens zo veel van. Heb het eigenlijk nog nooit vies gevonden!
De 1e x was bij een SV dat ik het pas durfde te doen en z'n voorvocht rook al niet echt fris :( maar heb toen doorgezet en vond behoorlijk bitter..

Zal denk ik wel verschillen per man..
Linny, misschien heb ik dan al die tijd geluk gehad! Ieuw!! Vies voorvocht heb ik idd ook nog nooit getroffen, ik klop het maar meteen af ;)
Noppies... hoop idd niet dat je dat meemaakt ...misschien was wel door behoorlijk hoeveelheid alcohol die nacht..heb daarna niet weer gedaan bij hem :((
quote:chica1978 schreef op 16 juli 2008 @ 11:59:

Heb het weleens in mijn mond gehouden (ipv doorslikken) en hem daarna gezoend... je had dat gezicht moeten zien!!

Ge-wel-dig!Nou, zo erg? Jij had mij wel mogen zoenen, heerlijk.
quote:linny77 schreef op 05 mei 2012 @ 11:17:

Nee paar keer geprobeerd bij verschillende mannen en blijf het vies vinden...bitter..Kan idd wel aan het eten liggen en ze rookten ook allemaal :(

Pijpen doe ik wel maar slik het niet door ;)

Je moet geen man pijpen en slikken die rookt.

Je moet hem veel fruit laten eten, de dag er voor.

Dan smaakt sperma veel lekkerder.
Ik doe t ook. Omdat mn vriend t geil vindt en omdat t anders ook een beetje t moment verpest vind ik. Uitspugen is stom, je hebt t dan toch al in je mond. En over die smaak, je slikt t toch meteen door? Je hoeft t niet op je brood te smeren, djeezz.
quote:yakeep schreef op 29 mei 2013 @ 00:37:

Als hij goed zijn best doet, gun je hem ook wat; gewoon je ogen dicht en denken aan God en Vaderland. Hahahaha, ik denk dan alleen God helpe mij!
Ik had een klein poosje een vriend die had zulk vies sperma! Blerghh!! Gelukkig heeft mijn huidige lover wel lekker spul, ik zie het als een kadootje naar hem dat ik zijn zaad slik, alleen als ik misselijk ben dan slik ik het niet. Dus voor mij soms wel soms niet.
We can do it!
Mijn vriendin laat me wel klaarkomen in haar mond, maar slikt het niet door. Ik heb laatst nog een keer tegen haar gezegd na het lezen van dit topic dat het voor de smaak niet uitmaakt, maar dit mocht niet baten......

Ik moet zeggen dat ik ook eigenlijk niet als een gemis ervaar. Bij mijn vorige vriendin mocht ik niet komen in de mond, moest altijd aangeven wanneer ik ging komen. Dat vond ik wel storend, je kunt je minder laten gaan.
quote:xavier83 schreef op 21 juni 2013 @ 00:24:

Mijn vriendin laat me wel klaarkomen in haar mond, maar slikt het niet door. Ik heb laatst nog een keer tegen haar gezegd na het lezen van dit topic dat het voor de smaak niet uitmaakt, maar dit mocht niet baten......

.

Dat maakt voor de smaakbeleving dus wel uit. Als ik slik, komt het langs mijn achterste smaakpapillen en dan proef ik het veel beter.

Ook is het gevoel van de substantie gewoon niet altijd prettig, als het door je keel gaat.

Daarom slik ik niet maar laat ik het onopgemerkt uit mijn mond loop, als ik nog even een paar halen "na-pijp"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven