Sperma slikken
donderdag 3 mei 2012 om 11:50
Hallo ik ben een echte nymfomaan / lustslavin
Heb hierdoor veel ervaring met sperma slikken
Ik slik sperma van iedere man
Maar er zit wel degelijk verschil in smaak,
dit komt door de voeding die men de dagen ervoor heeft gegeten
Bovendien zou sperma volgens bepaalde studies een verjongende werking hebben
Is naar het schijnt uitgetest op muizen en er was een duidelijk verschil
Dus ik slik lekker iedere dag mijn portie
Heb hierdoor veel ervaring met sperma slikken
Ik slik sperma van iedere man
Maar er zit wel degelijk verschil in smaak,
dit komt door de voeding die men de dagen ervoor heeft gegeten
Bovendien zou sperma volgens bepaalde studies een verjongende werking hebben
Is naar het schijnt uitgetest op muizen en er was een duidelijk verschil
Dus ik slik lekker iedere dag mijn portie
donderdag 3 mei 2012 om 12:06

zaterdag 5 mei 2012 om 18:18

zaterdag 24 november 2012 om 16:26
quote:linny77 schreef op 05 mei 2012 @ 11:17:
Nee paar keer geprobeerd bij verschillende mannen en blijf het vies vinden...bitter..Kan idd wel aan het eten liggen en ze rookten ook allemaal
Pijpen doe ik wel maar slik het niet door
Je moet geen man pijpen en slikken die rookt.
Je moet hem veel fruit laten eten, de dag er voor.
Dan smaakt sperma veel lekkerder.
Nee paar keer geprobeerd bij verschillende mannen en blijf het vies vinden...bitter..Kan idd wel aan het eten liggen en ze rookten ook allemaal

Pijpen doe ik wel maar slik het niet door

Je moet geen man pijpen en slikken die rookt.
Je moet hem veel fruit laten eten, de dag er voor.
Dan smaakt sperma veel lekkerder.
zaterdag 24 november 2012 om 18:24
donderdag 20 juni 2013 om 16:17
vrijdag 21 juni 2013 om 00:24
Mijn vriendin laat me wel klaarkomen in haar mond, maar slikt het niet door. Ik heb laatst nog een keer tegen haar gezegd na het lezen van dit topic dat het voor de smaak niet uitmaakt, maar dit mocht niet baten......
Ik moet zeggen dat ik ook eigenlijk niet als een gemis ervaar. Bij mijn vorige vriendin mocht ik niet komen in de mond, moest altijd aangeven wanneer ik ging komen. Dat vond ik wel storend, je kunt je minder laten gaan.
Ik moet zeggen dat ik ook eigenlijk niet als een gemis ervaar. Bij mijn vorige vriendin mocht ik niet komen in de mond, moest altijd aangeven wanneer ik ging komen. Dat vond ik wel storend, je kunt je minder laten gaan.

vrijdag 21 juni 2013 om 14:47
quote:xavier83 schreef op 21 juni 2013 @ 00:24:
Mijn vriendin laat me wel klaarkomen in haar mond, maar slikt het niet door. Ik heb laatst nog een keer tegen haar gezegd na het lezen van dit topic dat het voor de smaak niet uitmaakt, maar dit mocht niet baten......
.
Dat maakt voor de smaakbeleving dus wel uit. Als ik slik, komt het langs mijn achterste smaakpapillen en dan proef ik het veel beter.
Ook is het gevoel van de substantie gewoon niet altijd prettig, als het door je keel gaat.
Daarom slik ik niet maar laat ik het onopgemerkt uit mijn mond loop, als ik nog even een paar halen "na-pijp"
.
Dat maakt voor de smaakbeleving dus wel uit. Als ik slik, komt het langs mijn achterste smaakpapillen en dan proef ik het veel beter.
Ook is het gevoel van de substantie gewoon niet altijd prettig, als het door je keel gaat.
Daarom slik ik niet maar laat ik het onopgemerkt uit mijn mond loop, als ik nog even een paar halen "na-pijp"