Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:



Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.



Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 25 juni 2013 @ 03:41:

[...]



"the expert guide to advanced fellatio"

...

en degene die film gezien hadden, gaven aan dat hun pijpkunsten ter positieve (en meer dan tevredenheid van hun partner) verbeterd waren....

Is er ook zo iets maardan voor de andere kant?



Zoiets als "the expert guide to advanced cunnilingus"
anoniem_183015 wijzigde dit bericht op 27-07-2013 23:13
Reden: typotje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:mariska1982 schreef op 10 juli 2013 @ 13:12:

ik vind het absoluut niet lekker sperma slikken in het begin vrij vieze smaak, ik heb een tijdje geleden dit product bestelt



[..]



moet zeggen het werkt echt, en de smaak van de sperma werd op eens veel lekkerder, Nu wel sperma slikken



Groetjes



Maris

Spam, spam? Verwijderd vanwege spam?

IK WIL ANDERS HEEL GRAAG WETEN WAT DAAR STOND en ik denk velen met mij.

Please, mod, have mercy?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso geen orale seks voor mij laat staan slikken. Bah.. Hier niet dus
quote:emma1993 schreef op 27 juli 2013 @ 23:47:

Sowieso geen orale seks voor mij laat staan slikken. Bah.. Hier niet dus Je pijpt dus niet, maar je vind beffen ook niets?
quote:papparoel schreef op 27 juli 2013 @ 23:03:

[...]



Is er ook zo iets maardan voor de andere kant?



Zoiets als "the expert guide to advanced cunnilingus"



Ja exact die titel ook!!

Er is namelijk een hele serie ervan
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 28 juli 2013 @ 02:12:

[...]





Ja exact die titel ook!!

Er is namelijk een hele serie ervan

Een hele serie?? Wat nog meer dan?? Rimming?

Alle reacties Link kopieren
@ Geroldine: Nee dat net zo min. Voor mij geen enkele vorm van orale seks.
quote:papparoel schreef op 28 juli 2013 @ 02:32:

[...]



Een hele serie?? Wat nog meer dan?? Rimming?

Hahaha nee, uhm iets als "extreme", (bdsm lichte vorm), basic blowjb, basic sex blabla :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik moet van mijn bazin elke dag een citrusvrucht (of beter nog: een kiwi) eten, omdat zij de ervaring heeft dat de smaak van sperma daar een stuk beter van wordt. En het is gezond. ;)
Vragen staat vrij! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dat ik goed kon slikken, maar ik heb al moeite met een klein pilletje dus laat staan een sloot sperma. Ik probeer het wel, maar krijg het echt niet weg en meestal is het ook echt veel te veel. Niet een klein kwakje, maar een overvolle mond. Mijn man vindt dat supergeil als het te veel is. Ik laat het dan maar uit mijn mond lopen. Heb wel een doekje bij de hand. Meestal spuit hij over mijn borsten heen en lik ik het ervan af. Ik vind pijpen echt lekker en geil en wordt zelf er ook geil van. Soms als het veel is haal ik het er met mijn hand vanaf en ga daarna mezelf vingeren. Ook geil hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet echt van pijpen en wordt er ook altijd vreselijk geil van, waardoor ik niet aan uitspugen denk als een man klaarkomt. Mijn laatste vaste vriendje was erg sportief maar zijn sperma smaakte niet zo lekker. Een tijdje terug heb ik het een een tijdje met een veel oudere man gedaan (achter in de 50, ik ben 22) die niet sportief was, rookte en wel een biertje luste en zijn sperma smaakte werkelijk heerlijk! Ik wist niet wat ik proefte! Het was in veel opzichten een bijzondere ervaring voor me want zijn piemel was de grootste die ik tot nu toe in mijn mond gehad heb en ook de hoeveelheid sperma was bijzonder veel. Toen ik dat tegen hem zei vertelde hij dat hij het voor me opspaarde!?! Weet iemand of dat kan?
quote:malou22 schreef op 03 augustus 2013 @ 15:12:

Toen ik dat tegen hem zei vertelde hij dat hij het voor me opspaarde!?! Weet iemand of dat kan?Ja dat kan. Het duurt 3 dagen en dan is de maximale hoeveelheid opgespaard. Meer hoeveelheid dan dat kan niet, maar als hij dus 3 dagen (of langer)niet klaarkomt krijg je de maximale hoeveelheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 03 augustus 2013 @ 22:26:

[...]





Ja dat kan. Het duurt 3 dagen en dan is de maximale hoeveelheid opgespaard. Meer hoeveelheid dan dat kan niet, maar als hij dus 3 dagen (of langer)niet klaarkomt krijg je de maximale hoeveelheid.Ik zag hem alleen in het weekend, dus bij 5 dagen opsparen kan het kloppen dat ik steeds een overvolle mond had. Toch typisch dat als hij vaker dan 1x kwam, mijn mond de 2de keren ook vol was (ik laat mijn vriendjes alleen in mijn mond komen want ik vind mijn poes vies gaan ruiken na een zaadlozing, sorry to much information :-) Ik zou zeggen dat na 1x spuiten de hoeveelheid wel moet afnemen?
Alle reacties Link kopieren
Heeft ie misschien een tweeling broer en werk je langzaam de hele family af?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dutchbelg3 schreef op 14 november 2008 @ 21:39:

Ik slik trouwens alleen mijn eigen sperma. Lekker tongzoenen na een goeie pijp-sessie...Mijn vrouw slikt bijna nooit maar geeft het terug met een heerlijke tongzoen. En als man heb ik daar zeker geen moeite mee. Ben ik sneller klaar dan bef ik haar en ja dan proef ik ook mijn eigen zaad. Het is geven en nemen!
quote:roek schreef op 20 oktober 2013 @ 15:48:

[...]





Mijn vrouw slikt bijna nooit maar geeft het terug met een heerlijke tongzoen. En als man heb ik daar zeker geen moeite mee. Ben ik sneller klaar dan bef ik haar en ja dan proef ik ook mijn eigen zaad. Het is geven en nemen!Dat noemen ze toch snowballen? Nou ja, ieder zijn ding, maar ik vind het absoluut niets.
Alle reacties Link kopieren
Haha echt hè !
Alle reacties Link kopieren
Vies
geniet van het leven
Alle reacties Link kopieren
De winter komt eraan, maar toch liever geen sneeuwballen voor mij, haha...
Alle reacties Link kopieren
@emma1993: je weet niet wat je mist....dan blijft er nog maar de helft aan mogelijkheden over trouwens....
.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik slik echt niet. Ik vind het sowieso niet prettig als er sperma in m'n mond komt. Bij mij huidige partner heb ik er gelukkig geen last van. Daarbij is het beetje sperma wat er bij hem uitkomt minimaal. Heb bij een ONS wel een slechte ervaring ermee gehad. Een (eigenlijk te jonge) ONS mee naar huis, pijpte hem en zonder te enige waarschuwing kwam hij klaar en niet zo'n klein beetje ook.. Ik vind het zo vies... Maar doorslikken, daar moet ik al helemaal niet aan denken en dat heb ik ook nog nooit gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:roek schreef op 20 oktober 2013 @ 15:48:

[...]





Mijn vrouw slikt bijna nooit maar geeft het terug met een heerlijke tongzoen. En als man heb ik daar zeker geen moeite mee. Ben ik sneller klaar dan bef ik haar en ja dan proef ik ook mijn eigen zaad. Het is geven en nemen!



Vind ik ook helemaal geweldig,

Samen lekker delen.

Zij proeft zichzelf toch ook als ik haar gelikt heb en we dan zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Mezelf proeven is geleden van mijn pubertijd, toen ik,als experiment mezelf eens pijpte... Hahaha... Ik was nog een stuk leniger dan nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik word er niet echt opgewonden van als een vrouw mijn zaad slikt. Als ze erom vraagt mag het, maar het hoeft dus niet!
quote:madelon1979 schreef op 21 oktober 2013 @ 12:19:

Een (eigenlijk te jonge) ONS mee naar huis, pijpte hem en zonder te enige waarschuwing kwam hij klaar en niet zo'n klein beetje ook.. Ik vind het zo vies... .ONS en PZC? Slim...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven