Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:

Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.

Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Ik heb Nee gestemd omdat ik zelf niet zo'n pijper ben Mevrouw Pannelap daarentegen is een groot liefhebster en slikt eigenlijk altijd wel. En ik vind het dan ook geen enkel probleem om haar direct erna te zoenen.

Bij andere vriendinnen kondig ik het gewoon netjes van tevoren aan. De één slikt wel, de ander niet. Ik vind het allemaal niet zo'n probleem.

Bijzonder vond ik wel het gegeven dat toen ik enkele weken geleden met mevrouw Pannelap én haar SV tegelijkertijd in het echtelijk bed belandde, en ik uiteindelijk in haar mond klaar kwam, haar SV haar vervolgens wild begon te zoenen. "The heat of the moment", laten we het daar maar op houden
quote:Ramirez schreef op 06 april 2009 @ 15:48:

Ik zou het super vinden als een vrouw dat bij mij zou doen. Alleen sta ik het zelf nooit toe omdat ik haar daarna niet meer wil zoenen (lijkt me vies).

Dus daarom gebeurt het nooit. Ik vind dat als je daarna niet meer wilt zoenen dat ik dan ook maar achter moet blijven. Voor wat hoort wat....Beetje kinderachtig ook vind je niet. wij vrouwen zoenen je toch ook als je ons gebeft hebt.. krijgen wij ook ons vocht in onze mond.. en twee wij krijgen toch stuk meer van jou vocht binnen dan jij zelf weer via tongzoen.
Wel grappig om al deze reacties te lezen en dan te vergelijken met de huidige stand van de poll. De meerderheid slikt, waarbij de meerderheid van de meerderheid het ook nog lekker vindt.

Toch eens aan mijn vrouw laten zien.
quote:1ntern3t schreef op 21 juni 2013 @ 20:54:

Wel grappig om al deze reacties te lezen en dan te vergelijken met de huidige stand van de poll. De meerderheid slikt, waarbij de meerderheid van de meerderheid het ook nog lekker vindt.

Toch eens aan mijn vrouw laten zien.je kan altijd de andere optie gebruiken. die hier te veel gegeven word. Het netter en heb je geen doekje nodig ;)
quote:com86 schreef op 21 juni 2013 @ 20:37:

[...]

Beetje kinderachtig ook vind je niet. wij vrouwen zoenen je toch ook als je ons gebeft hebt.. krijgen wij ook ons vocht in onze mond.. en twee wij krijgen toch stuk meer van jou vocht binnen dan jij zelf weer via tongzoen.Ik weet uit ervaring dat niet alle vrouwen daarvan gediend zijn. Ook pijpen na penetratie is soms een obstakel gebleken.
Helaas voor de dames die wel slikken..... ik kan zelden tot nooit klaarkomen van pijpen, zeker niet als we zonder aftrekken erbij wordt gedaan.,...Mijn theorie is dat dit is omdat ik droog ruk en pijpen nat is, vaak heel nat. Aan de andere kant, neuken is ook nat......zou het dan toch het tempo en de consequente, snelle frequentie zijn? Zucht, ik zou wel graag wat makkelijker van komen, want zoveel vrouwen voelen zich beledigd anders.....terwijl ik echt wel geniet
Zoveel vrouwen die zich beledigd voelen?

Omdat je niet in hun mond klaarkomt?

Die vrouwen ben ik van m'n leven niet tegengekomen. Sommige mannen boffen maar.
Mijn naam zegt het al en daar ben ik ook heel beroemd mee

SpermAnneke

Doe niet anders als slikken is mijn voorkeur

Daarom heb ik daar ook al heel veel films met dit onderwerp gemaakt,

wat ze populair de Bukkake Gangbang films noemen
quote:spermanneke schreef op 22 juni 2013 @ 18:29:

Mijn naam zegt het al en daar ben ik ook heel beroemd mee

SpermAnneke

Doe niet anders als slikken is mijn voorkeur

Daarom heb ik daar ook al heel veel films met dit onderwerp gemaakt,

wat ze populair de Bukkake Gangbang films noemen
quote:1ntern3t schreef op 22 juni 2013 @ 10:02:

Zoveel vrouwen die zich beledigd voelen?

Omdat je niet in hun mond klaarkomt?

Die vrouwen ben ik van m'n leven niet tegengekomen. Sommige mannen boffen maar.

Mijn vriendin voelt zich niet beledigd, maar ze wil wel heel graag (ook al zal dat wel niet door iedereen hier worden geloofd) dat ik in haar mond klaarkom. Om één of andere reden heb ik daar moeite mee - hoewel ik het wel degelijk opwindend vind, kan ik het eigenlijk nooit echt afmaken. Dat zit echt tussen mijn oren.

Ik heb vaker dan eens de opmerking gemaakt dat andere mannen me voor gek zouden verslijten, maar ja... En ondertussen blijf ik er natuurlijk gewoon aan werken
anoniem_127000 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 14:53
Reden: oeps, spelfoutje
% gewijzigd
quote:naughtybear schreef op 22 juni 2013 @ 03:56:

Helaas voor de dames die wel slikken..... ik kan zelden tot nooit klaarkomen van pijpen, zeker niet als we zonder aftrekken erbij wordt gedaan.,...Mijn theorie is dat dit is omdat ik droog ruk en pijpen nat is, vaak heel nat. Aan de andere kant, neuken is ook nat......zou het dan toch het tempo en de consequente, snelle frequentie zijn? Zucht, ik zou wel graag wat makkelijker van komen, want zoveel vrouwen voelen zich beledigd anders.....terwijl ik echt wel genietDan ben je gewoon nog nooit écht goed gepijpt...
Angry Dragon!
eh rary.....moet ik happen? :P Heb een uiterst lege inbox...

En ben zo te zien niet de enige....rolf heeft het ook. En ja, vrouwen voelen zich terdege beledigd als ze je niet kunnen laten komen met hand of mond. Snap ik wel, maar zegt meestal niks over hun kunnen...
quote:naughtybear schreef op 24 juni 2013 @ 20:37:

eh rary.....moet ik happen? :P Heb een uiterst lege inbox...

En ben zo te zien niet de enige....rolf heeft het ook. En ja, vrouwen voelen zich terdege beledigd als ze je niet kunnen laten komen met hand of mond. Snap ik wel, maar zegt meestal niks over hun kunnen...

Tot aan 1,5 jaar geleden heb ik pas 2 mannen klaar kunnen pijpen, terwijl ik er toen denk ik zo'n 30 gepijpt had.

Toen heb ik de film "the expert guide to advanced fellatio" gekeken, en werkelijk iedere man die ik daarna gepijpt heb, stuk of 10, kwamen allemaal klaar.

En daarbij zeiden ze ook nog eens dat het de beste blowjob in hun leven was.

Dus ik denk dus, dat je pech hebt gehad, en dat pijpen een kunst op zich is. Weet ik wel zeker nu ik de kneepjes van het vak ken,

Ook heb ik sindsdien met veel vriendinnen hierover gesproken, en ook aan een aantal van hun deze film laten zien, en allen gaven aan onzeker te zijn over hun pijpkunsten, en degene die film gezien hadden, gaven aan dat hun pijpkunsten ter positieve (en meer dan tevredenheid van hun partner) verbeterd waren....
SMAAKTEST

Amber van BNN doet een sperma smaaktest!!!!!

http://www.skoften.net/in ... doet_een_sperma_smaaktest
Bedankt voor de tip, rary! Pass mij eens zo'n vriendin dan? :P
ik vind het niet vies en hij vindt het supergeil, als hij komt slik ik het gewoon door, daarna zuig ik hem helemaal proper en kunnen we lekker slapen, zonder geknoei met zakdoekjes, en het schijnt nog gezond te zijn ook!
Ik doe het met plezier bij hem, alleen ja ik kan niet tegen die smaak en moet er gewoon van kokhalzen...... Tof dat mensen het wel kunnen.... maar ik kan het niet, en het leren via een film......?
Ik houd er ook van!! We vinden 't allebei supergeil en ik vind de smaak ook nog eens lekker, dus dat scheelt! Het heeft gewoon iets kinky's..
Als ik soms die reacties lees van vrouwen rond het slikken van sperma, dan ben ik superblij met de mijne.

Als we vrijen dan heeft ze het liefst dat altijd ik in haar mond klaarkom, liever dan in haar vagina. Ze is altijd wat teleurgesteld als ik toch daarin klaarkom. Als ik tijdens een blowjob klaarkom hoor ik een tevreden "hmmmm...."

Ik heb haar wel eens gevraagd waarom sommige vrouwen niet slikken en zij het liefst wel. Verder dan dat het zo ongelovelijk geil en lekker is, komt het antwoord niet. Nou, ik ben er tevreden mee.

Over het algemeen vind ik persoonlijk dat vrouwen die slikken fijner in bed. Ze kennen vaak ook minder taboes, niet teveel gedoe, gewoon lekker gaan en genieten van elkaar.
Life is fun. Live it.
ik vind het absoluut niet lekker sperma slikken in het begin vrij vieze smaak, ik heb een tijdje geleden dit product bestelt

[..]

moet zeggen het werkt echt, en de smaak van de sperma werd op eens veel lekkerder, Nu wel sperma slikken

Groetjes

Maris
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2013 14:37
Reden: Spam
% gewijzigd
Soms wel en soms niet, ik laat me vriend veel ananas eten dan smaakt zijn sperma ook lekker zoet
pijpen vind ik super, maar slikken moet ik niet aan denken, vind het wel ook heel erg intiem en nu ik single ben zal dat zeker niet gebeuren.

Ik zet het wel op mijn bucket list... als ik ooit weer een relatie heb en het is vetrouwd dan wil ik het wel eens proberen....
Ik slik alleen als ik hem klaar heb gepijpt, na penetratie komt hij in me klaar over over mn lichaam heen
quote:go0w schreef op 16 juli 2008 @ 09:36:

soms doe ik het wel, ik weet dat mijn vriend het geil vind. zelf vind ik het niet echt lekker.. maar afentoe heb ik het er wel voor over Ja dat dacht ik eerst ook... tot dat ik het gezicht van m'n vriendin zag, toen had ik direct 't gevoel als of ik haar aan 't dwingen was - zag er totaal niet sexy/geil uit.

Andersom vind ik het geen probleem, dat vind ik wel leuk juist - ik hoop niet dat ik hierdoor te veel afwijk van de norm.

quote:Kroes schreef op 16 juli 2008 @ 10:20:

...... Geen slikker....

Samen "proberen" klaar te komen vind ik trouwens zo wie zo fijner. dat kan ook, 69 ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven