Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:



Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.



Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Alle reacties Link kopieren
Ik slik het door. Ik hou niet van troep.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het über geil om te slikken! Net zoals pijpen (=mijn hobby!) Maar mijn vriendje is daar heel verlegen in! Heeft iemand ooit wel eens gehoord dat hij niet wil dat je slikt omdat hij je ziet als zijn prinsesje? Ik vind het wel heel schattig en tegelijkertijd weet ik dat ik hem over een aantal grenzen heen moet schoppen :P ghegheghe
Alle reacties Link kopieren
Voor de gene die niet slikt maar wel een keer haar vriend wil verwennen doe het eens onder de douche. Mijn vorige vriendin deed dat op die manier, zei vond het ook niet lekker en op die manier had ze er geen last van. en ik vond het heerlijk om alles telaten gaan.
Alle reacties Link kopieren
de ene keer slik ik het door, de andere keer niet. Ligt er maar net aan wat hij gegeten heeft en hoe het proeft.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vindt het ook ontzettend geil als ik slik, maar ik doe het niet. Ik moet altijd kokhalzen en dat is natuurlijk niet erg opwindend tijdens het vrijen.

Ik heb 1 keer geslikt en dat was in een club. Maar toen was ik wel echt heel super geil, ik had een beetje coke gesnoven en werd door een heerlijke vent vanachteren genomen terwijl ik mijn eigen man aan het pijpen was.
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef op 16 juli 2008 @ 14:47:

Ik heb er helemaal geen probleem mee om te slikken, heeerlijk vind ik de smaak zeker niet maar het is gewoon makkelijk:)

Ik doe zowiezo niet zo moeilijk over sperma, vind het stiekem wel geil om over me heen te laten spuiten...




hi ladida,

gelukkig iemand die er ook geen moeite mee heeft, ik vind het ook geil, ik heb er afgelopen weekend een berichtje over geplaatst. ik weet niet of je het ook wel eens meegemaakt hebt, ik heb me onlangs door meerdere mannen laten onderspuiten, maar het grootste gedeelte heeft zich afgetrokken op m'n gezicht, en daar heb ik veel reacties op gekregen, best heftig allemaal. ik heb inmiddels ook de soa-lijn geconsulteerd, het brengt risico's mee, dus ga ik me laten testen. waarom zitten er aan veel lekkere dingen toch altijd weer risico's....
Alle reacties Link kopieren
Whoosh schreef op 29 juli 2008 @ 01:46:

Mijn man vindt het ook ontzettend geil als ik slik, maar ik doe het niet. Ik moet altijd kokhalzen en dat is natuurlijk niet erg opwindend tijdens het vrijen.

Ik heb 1 keer geslikt en dat was in een club. Maar toen was ik wel echt heel super geil, ik had een beetje coke gesnoven en werd door een heerlijke vent vanachteren genomen terwijl ik mijn eigen man aan het pijpen was.




Ik heb dat ook gehad, moeite met slikken. Kokhalzen enzo, niet echt fijn nee. Dit komt deels doordat er ineens een vloeistof in je mond komt die anders is.. Mijn vriend geeft meestal wel aan dat hij komt, ik zorg dat ik dan extra veel speeksel in me mond heb.



Dit heeft mij i.i.g. geholpen om niet te kokhalzen en nu word het ook al makkelijker en lekkerder!!
Alle reacties Link kopieren
Pearl Necklace...



gewoon lekker druppelen over je hals en stomende borsten in de vorm van een kralenketting.
Alle reacties Link kopieren
RaptorJesus schreef op 30 juli 2008 @ 12:16:

Pearl Necklace...



gewoon lekker druppelen over je hals en stomende borsten in de vorm van een kralenketting.
8-P
Alle reacties Link kopieren
hij komt wel klaar in mijn mond, maar ik slik niet.

laat het gewoon mijn mond uitlopen, over mijn gezicht.

vind hij geil, en ik ook
Alle reacties Link kopieren
Ik slik het gewoon door de heren vinden het lekker en ik ook
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn huidige vriend slik ik gewoon door. Hij smaakt totaal niet vies in tegenstelling tot mijn ex. Bij mijn ex had ik ook nooit zin om te pijpen. Mijn huidige ventje heeft nog nooit een vrouw meegemaakt die hem zo graag pijpte als ik en hij heeft er aardig wat gehad hihi. Hij heeft gewoon een heerlijke pik!
Alle reacties Link kopieren
Ik sta er eigenlijk niet bij stil, als ik hem pijp doe ik gewoon verder tot hij klaarkomt en bijna altijd slik ik het gewoon door. Smaak is niet heerlijk, maar ook niet zo slecht (hij rookt niet, dat schijnt de smaak positief te beinvloeden).



Hij vindt het geil. Ik eigenlijk ook. En het geeft veel minder troep zo. Dus, enkel maar voordelen ...



En ook, het juiste antwoord voor mij stond dus niet in de lijst.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik meestal wel. Niet omdat ik het geil vind maar omdat ik dat spul niet voor een tweede keer langs mijn tong wil laten gaan. Daarom eindigd het meestal ook met deep throat, dan hoef ik het helegaar niet te proeven....brrr....



Overigens zou ik niet slikken oid bij een ONS, dan doe ik een hoop dingen niet die ik in een relatie wel zou doen. Valt ook onder onveilige seks.
Alle reacties Link kopieren
Als het zo uitkomt slik ik wil. Dat wil zeggen in een vaste relatie.

Ik heb een keer een vriendje gehad en daar had ik wel moeite om te slikken. Niet omdat de smaak niet lekker was. Maar, er kwam nogal veel uit. (Grote ballen). zeker als ie al een paar dagen niet was gekomen.
Alle reacties Link kopieren
En dan meteen na het slikken gaan de dames natuurlijk wél tongzoenen met de man die zij zojuist gepepen hebben, teneinde samen van het sperma te genieten en hem de kans om nog een kleine hoeveelheid te laten recyclen.
Alle reacties Link kopieren
Zolang het geen ons is, slik ik altijd. Mannen vinden dat meestal supergeil en ikzelf eigenlijk ook wel. En ja de smaak... valt niet altijd mee. Maar een vochtig kutje zal ook niet altijd even lekker zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje77 schreef op 27 oktober 2008 @ 10:00:

Zolang het geen ons is, slik ik altijd. Mannen vinden dat meestal supergeil en ikzelf eigenlijk ook wel. En ja de smaak... valt niet altijd mee. Maar een vochtig kutje zal ook niet altijd even lekker zijn.



Heb jij dat wel eens meegemaakt, dat het een ons is?



Ik weet niet precies hoeveel het is, maar ik heb dat ex-vriendje eens afgetrokken en hem laten spuiten in een kopje, en dat kopje raakte 3/4 vol. Dat slik je echt niet zomaar even weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:_jessica_ schreef op 27 oktober 2008 @ 11:07:

[...]





Heb jij dat wel eens meegemaakt, dat het een ons is?



Nee, dat niet volgens mij. Maar ik bedoel dan ook een one-night-stand...
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje77 schreef op 27 oktober 2008 @ 10:00:

Zolang het geen ons is, slik ik altijd. Mannen vinden dat meestal supergeil en ikzelf eigenlijk ook wel. En ja de smaak... valt niet altijd mee. Maar een vochtig kutje zal ook niet altijd even lekker zijn. Niet altijd, maar bijna wel altijd. Slechts in zeer uitzonderlijke gevallen smaakte het niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Altijd. Niet om hem een plezier te doen, doe ik wel natuurlijk, hij vindt het super, maar vooral omdat ik het zelf lekker vind. Vooral van het ogenblik wanneer je zijn pik voelt gaan verstrakken en ik weet dat ik hem als het ware in mijn macht heb geniet ik. Hij heeft er overigens geen enkele moeite mee zijn eigen zaad te proeven en likt mij bijna altijd schoon.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ben niet zo'n slikker.

Maar ik boek wel vorderingen op dat gebied.

Ik moet dan wel super opgewonden zijn.

Ik heb me ook wel eens verslikt en dat voelde echt niet prettig, dat was natuurlijk omdat het zo'n enorme hoeveelheid was, haha.

Ik vind het wel leuk om te doen, omdat hij het leuk en lekker vindt.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb het één keertje gedaan, maar het is me eigenlijk niet zo goed bevallen.

M'n vriend vond het wel heel geil maar ik zou het niet snel nog een keertje doen. Dan maar gewoon op m'n borsten of buik ofzo...Dan mag ie het zelf gaan slikken ! haha..;-)
Alle reacties Link kopieren
Hmmmz, ik ben eigenlijk nog nooit vrouwen tegengekomen die er een probleem van maakten om het door te slikken.... Maar ik rook dan ook niet en drink geen koffie, dus het smaakt meestal niet echt vies, al zeg ik het zelf.......



Maarreh: de mensen hier die het later uitspugen: dan proef je het toch veel beter dan wanneer je het gewoon ff snel doorslikt, lijkt me ?
zelf geproefd miyagi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven