Spijt bedpartners

04-12-2021 19:50 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden,

Ik heb met ongeveer 25 mannen sex gehad (dan tel ik pijpen enz niet mee maar echt sex), waarvan ik er van meer dan 10 spijt heb. Door sommige jongens waar ik spijt van heb,ben ik ook nog is uitgescholden voor hoer. Achteraf gezien vond ik ze niet eens leuk,maar ik deed het om de verveling en behoeften,want niet alleen mannen willen sex.

Ook heb ik met ze geslapen ,omdat ze alleen thuis wouden afspreken anders wouden ze niet afspreken en ik ze wou blijven zien. Ik heb meegemaakt dat mannen boos werden toen ik ze geen sex gaf, ik moest oprotten uit een man zn huis ,hij deed kssst met zn handen en lachte me uit. Door een andere man moest ik ook oprotten uit zn auto, ik moest lopen naar huis laat in de avond. En weer een andere man zei dat ik zijn dag had verpest omdat ik op de 1e date mijn poes niet zomaar weggaf. Met deze mannen heb ik de keren erna alsnog makkelijk met ze gesext.
Ik weet dat ik harder moest zijn. Ik heb hun leren kunnen op bumble en in de club, wat niet de beste plekken zijn dat weet ik. Dit moest ik even kwijt.

Heb jij ook spijt van sommige bedpartners? Graag leeftijd vermelden, ik ben zelf 23.

En zie jij pijpen ook als sex?
dianasilva wijzigde dit bericht op 04-12-2021 20:53
42.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
04-12-2021 21:28
Jaaa ik krijg er niks voor terug meestal
Wat wil je ervoor terug krijgen dan ?? Ik ben blij als er in mijn mond word gespoten. Daarna doei doei.

Ergens in een ander topic heb ik het over "fuck you bitches" hier "fuck you assholes" je bent niet belangrijk, je betekend helemaal niks voor mij. Gewoon dump your cumm en fuck off.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
04-12-2021 21:10
Ik ben 46 en heb dit jaar en vorig jaar met zoveel mensen (mannen) sex gehad (aantal ben ik de tel kwijt - op 1 dag waren het er 5 weet ik nog). En echt ik kan ze me niet meer herinneren. Ik weet alleen maar dat het lekker was.

Ze noemden me ook hoer, helemaal prima ben ik soms ook. Maar dan wel betalen ja hahahaha
Jij overtreft mij nog in sluttyness ouwe pijper
Alle reacties Link kopieren
Heb je niet spijt omdat deze mannen je eerder respectloos behandeld hebben en later alsnog met ze hebt gesext?
Ook voor een one night stand zou ik met respect behandeld willen worden. Als ik eerder midden in de nacht de auto uit ben gegooid hoef ik ze daarna nooit meer te spreken, laat staan sex hebben.
Niet pikken dat mannen je zo behandelen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Er is inderdaad een speciaal soort man dat graag casual sex wenst maar dat eigenlijk van zichzelf niet mag, en dan is het achteraf de schuld van de vrouw.
Ik heb een paar keer de 'maar waarom deed je dat nou, je bent er helemaal geen type voor, zo'n leuke en slimme meid, volgende keer niet meer doen hoor' speech gehad.
Of dat ze toch het maar heel raar vonden dat ik na de daad niet smoorverliefd werd en toch ging bedelen om een relatie (waar ze duidelijk zelf ook geen zin in hadden).
Heel raar gedrag.

Maargoed, ja ik heb weleens spijt gehad.
Een jongen die er in het disco-licht heel leuk uitzag en een hip hoedje op had, hoedje ging af, raar eierhoofd, zoenen hield in dat mijn hele kin werd meegenomen, sex van 3 seconden en dan heel lang willen knuffelen terwijl ik eigenlijk wel dacht: wieberen.
Maar mannen die het ene zeggen en het ander doen, tja, dat vind ik hun probleem. Ik heb geen glazen bol en ben ook niet helderziend.
En ik ben dan nog ook wel zo opportunistisch dat als de sex goed was, ik het geleuter daarna kan blokken.
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
04-12-2021 21:53
Er is inderdaad een speciaal soort man dat graag casual sex wenst maar dat eigenlijk van zichzelf niet mag, en dan is het achteraf de schuld van de vrouw.
Ik heb een paar keer de 'maar waarom deed je dat nou, je bent er helemaal geen type voor, zo'n leuke en slimme meid, volgende keer niet meer doen hoor' speech gehad.
Of dat ze toch het maar heel raar vonden dat ik na de daad niet smoorverliefd werd en toch ging bedelen om een relatie (waar ze duidelijk zelf ook geen zin in hadden).
Heel raar gedrag.

Maargoed, ja ik heb weleens spijt gehad.
Een jongen die er in het disco-licht heel leuk uitzag en een hip hoedje op had, hoedje ging af, raar eierhoofd, zoenen hield in dat mijn hele kin werd meegenomen, sex van 3 seconden en dan heel lang willen knuffelen terwijl ik eigenlijk wel dacht: wieberen.
Maar mannen die het ene zeggen en het ander doen, tja, dat vind ik hun probleem. Ik heb geen glazen bol en ben ook niet helderziend.
En ik ben dan nog ook wel zo opportunistisch dat als de sex goed was, ik het geleuter daarna kan blokken.
Ik had het ook nooit van jou verwacht
Alle reacties Link kopieren
Reisverslaafde schreef:
04-12-2021 21:49
Heb je niet spijt omdat deze mannen je eerder respectloos behandeld hebben en later alsnog met ze hebt gesext?
Ook voor een one night stand zou ik met respect behandeld willen worden. Als ik eerder midden in de nacht de auto uit ben gegooid hoef ik ze daarna nooit meer te spreken, laat staan sex hebben.
Niet pikken dat mannen je zo behandelen hoor!
Jaa je hebt helemaal gelijk, eindelijk iemand die zegt dat ik slecht ben behandeld
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
04-12-2021 22:01
Jaa je hebt helemaal gelijk, eindelijk iemand die zegt dat ik slecht ben behandeld
Kan je dat zelf niet bedenken
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
04-12-2021 22:01
Jaa je hebt helemaal gelijk, eindelijk iemand die zegt dat ik slecht ben behandeld
Oh, dat begreep je zelf nog niet?
Alle reacties Link kopieren
TO, ik vind je zo naïf en kwetsbaar overkomen :(

Doe aub iets aan je weerbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
Degeleparaplu schreef:
04-12-2021 22:07
TO, ik vind je zo naïf en kwetsbaar overkomen :(

Doe aub iets aan je weerbaarheid.
Naïef niet, kwetsbaar wel misschien
Alle reacties Link kopieren
Je sekst niet vanuit je eigen seksuele behoeften, ik vermoed dat je sekst vanuit een verlangen naar erkenning en verbinding. Daar werk je best eens aan want zo maak je vaak geen gezonde keuzes.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik begin 20 was, ook wel eens seks gehad waarvan ik achteraf spijt had. Maar dat was puur uit het grote verlangen naar bevestiging en erkenning.

Nu mid 30 tevreden met wie en hoe ik ben en zou ik dat op die manier niet meer doen.
Alle reacties Link kopieren
Winterland schreef:
04-12-2021 22:31
Wanneer ik begin 20 was, ook wel eens seks gehad waarvan ik achteraf spijt had. Maar dat was puur uit het grote verlangen naar bevestiging en erkenning.

Nu mid 30 tevreden met wie en hoe ik ben en zou ik dat op die manier niet meer doen.
Ik ben 23 en word gek.
Die leuke willen geen relatie :cry:
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
04-12-2021 22:32
Ik ben 23 en word gek.
Die leuke willen geen relatie :cry:

Nee, maar je kan ze wel heerlijk pijpen mits niet op je knietjes.
Dat is immers geen seks.
Alle reacties Link kopieren
Winterland schreef:
04-12-2021 22:21
Je sekst niet vanuit je eigen seksuele behoeften, ik vermoed dat je sekst vanuit een verlangen naar erkenning en verbinding. Daar werk je best eens aan want zo maak je vaak geen gezonde keuzes.
Klopt
Alle reacties Link kopieren
Ceder schreef:
04-12-2021 21:13
O zo, ik had in gedachten dat je niet op je knieën zat maar gebukt stond. Dan is het niet zo degenererend en valt het dus ook niet onder seks lijkt me.
Nee dan is het zeker geen seks. Niet zo goed voor je rug trouwens, maar de fysiotherapeut zal daar niet raar van opkijken.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
04-12-2021 21:35
Waarom denk je dat
Omdat ik me gewoonweg niet kan voorstellen dat een 23 jarige met 25 mannen zulke onplezierige sex heeft gehad.
Dat je iemand treft die je zo behandeld, kan gebeuren. Dat je dan de fout in gaat omdat je niet zo weerbaar bent, kan ik ergens in komen. Maar een man die eerst zegt dat je zijn dag hebt verziekt en je daar nog een 2e keer mee afspreekt en dan alsnog sex mee hebt vind ik zo bijzonder. En je afspreekt bij mannen thuis....
En dan 25 verschilende mannen.... als zoiets je 1x overkomt ben je er tich voorlipig wel klaar mee en trap je niet voor een 2e keer in zoiets.
En dan die vraag over pijpen.... als je zo volwassen bent om met zoveel mannen sex te hebben en dan de vraag kan stellen of pijpen ook sex is denk ik dit moet echt een grap zijn.

Is het dat niet, ga dan maandag zsm naar de huisarts, laat je testen op soa's en vraag een doorverwijzing voor hulp voor jezelf zodat je niet nog een keer in deze sitiatie terecht komt.
Want eenmaal de naam dan komen de mannen op je af. Als jij ze gratis helpt waarin zien ze dan naar de hoeren gaan.
nanouk wijzigde dit bericht op 05-12-2021 09:29
10.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had na de eerste van je bedpartners al een trauma gehad - hoe durft die schoft? - en dan had ik het de komende tien jaar niet meer gedaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook afvragen hoe hij het in zijn bol haalde om zo met een nietsvermoedende vrouw om te gaan; of hij ziek was in zijn hersenpan? Ik zou er niet over piekeren om met de eerstedebeste Jan-met-lul meegaan voor een beurt. Ik denk dus dat jij een volslagen ander soort persoon bent dan ik. Ik zou naar de psycholoog gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zorg je verder ook zo goed voor jezelf? Als je ontzettend smerig gekookt hebt, maak je dan de volgende dag hetzelfde? Als de kapper je haar verpest, ga je dan terug?

Woon je zelfstandig?
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij het hebt over seks geven, denk je er net iets anders over dan goed voor je is.
Seks is geen cadeau dat je die ander geeft. Seks is iets wat je samen doet omdat je elkaar leuk/lief/lekker vindt en/of zin hebt. Of dat nou 5 keer per dag of eens in de 5 jaar is, je doet het omdat je het zelf wil, niet om een man iets te geven.
Je bent echt meer waard dan dat je achteraf van meer dan de helft van je vrijpartijen spijt hebt. Probeer volgende keer eens, net voor je iets uittrekt, te bedenken of dit een gift is aan de man, of dat je zeker weet dat dit een leukerd is met wie je samen seks hebt. En bij twijfel; niet doen. Als die man dan minder leuk reageert, weet je zeker dat je een goede keuze hebt gemaakt. Merk je dat je eigenlijk geen nee kunt zeggen, dan is 23 een hele mooie leeftijd om dat te gaan oefenen en leren, desnoods met hulp.

Nog een tip; mannen die je eerst neuken of zich laten pijpen (zeker wel dat het onder seks valt, ongeacht hoe je het doet) en je dan hoer noemen - die noemen zichzelf daarmee een hoerenloper. Zo maken ze zichzelf net zo minderwaardig als dat ze jou willen laten denken.

ALs laatste; je doet het toch wel veilig? Je wil echt geen soa (of de ultieme soa, een zwangerschap) van zo’n mislukte eikel.
Alle reacties Link kopieren
T feit dat je je afvraagt of pijpen wel of geen seks is, kan je de conclusie uittrekken dat je totaal geen idee heb waar je mee bezig bent en dus beter niet kan doen. Hoef je ook geen spijt te hebben
Alle reacties Link kopieren
Nanouk schreef:
05-12-2021 00:35
Omdat ik me gewoonweg niet kan voorstellen dat een 23 jarige met 25 mannen zulke onplezierige sex heeft gehad.
Dat je iemand treft die je zo behandeld, kan gebeuren. Dat je dan de fout in gaat omdat je niet zo weerbaar bent, kan ik ergens in komen. Maar een man die eerst zegt dat je zijn dag hebt verziekt en je daar nog een 2e keer mee afspreekt en dan alsnog sex mee hebt vind ik zo bijzonder. En je afspreekt bij mannen thuis....
En dan 25 verschilende mannen.... als zoiets je 1x overkomt ben je er tich voorlipig wel klaar mee en trap je niet voor een 2e keer in zoiets.
En dan die vraag over pijpen.... als je zo volwassen bent om met zoveel mannen sex te hebben en dan de vraag kan stellen of pijpen ook sex is denk ik dit moet echt een grap zijn.

Is het dat niet, ga dan maandag zsm naar de huisarts, laat je testen op soa's en vraag een doorverwijzing voor hulp voor jezelf zodat je niet nog een keer in deze sitiatie terecht komt.
Want eenmaal de naam dan komen de mannen op je af. Als jij ze gratis helpt waarin zien ze dan naar de hoeren gaan.
Het was niet onplezierig met alle 25 mannen, als je mn openingspost goed hebt gelezen, zie je staan dat ik spijt heb van meer dan 10. Van die man die zei dat ik zn dag heb verpest en de keer erna alsnog sex mee heb gehad was idioot ja. Ik heb nu 5 maanden geen sex gehad wat me zwaar valt en probeer op de juiste te wachten ... dus soa testen hoeft niet.
Jeetje wat zijn sommige streng in dit topic. Dat ze gelijk een naam zou krijgen als slet/hoer, we leven in 2021 hoor. Volgens mij gebeurd dat niet meer. En ik vind het een logische vraag hoor, of je alleen orale seks meetelt. Ik tel het wel mee, waren er 2 bij mij, omdat de intentie om seks te gaan hebben er wel was alleen hield hij het niet vol :’)

Ik ben 26 en heb ook ongeveer hetzelfde aantal. Ik vind het ook lastig om nu weer te gaan daten want ik wil niet dat het getal hoger wordt. Er zaten er veel bij met wie het maar van korte duur was dus 1-2 keer afgesproken. Aan de andere kant, het aantal seks partners is iets wat alleen jij weet en niemand anders hoeft te weten. Dus het maakt niet zo veel uit. Probeer niet te veel in het verleden te hangen want je kan er nu toch niks meer aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Maandag27 schreef:
05-12-2021 08:25
Zolang jij het hebt over seks geven, denk je er net iets anders over dan goed voor je is.
Seks is geen cadeau dat je die ander geeft. Seks is iets wat je samen doet omdat je elkaar leuk/lief/lekker vindt en/of zin hebt. Of dat nou 5 keer per dag of eens in de 5 jaar is, je doet het omdat je het zelf wil, niet om een man iets te geven.
Je bent echt meer waard dan dat je achteraf van meer dan de helft van je vrijpartijen spijt hebt. Probeer volgende keer eens, net voor je iets uittrekt, te bedenken of dit een gift is aan de man, of dat je zeker weet dat dit een leukerd is met wie je samen seks hebt. En bij twijfel; niet doen. Als die man dan minder leuk reageert, weet je zeker dat je een goede keuze hebt gemaakt. Merk je dat je eigenlijk geen nee kunt zeggen, dan is 23 een hele mooie leeftijd om dat te gaan oefenen en leren, desnoods met hulp.

Nog een tip; mannen die je eerst neuken of zich laten pijpen (zeker wel dat het onder seks valt, ongeacht hoe je het doet) en je dan hoer noemen - die noemen zichzelf daarmee een hoerenloper. Zo maken ze zichzelf net zo minderwaardig als dat ze jou willen laten denken.

ALs laatste; je doet het toch wel veilig? Je wil echt geen soa (of de ultieme soa, een zwangerschap) van zo’n mislukte eikel.
dit soort foute mannen kom ik bijna alleen tegen in rotterdam helaas. en op datingapps ga ik nooit meer, na zo slecht behandeld te zijn. ik deed het vaak onveilig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven