Spijt bedpartners

04-12-2021 19:50 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden,

Ik heb met ongeveer 25 mannen sex gehad (dan tel ik pijpen enz niet mee maar echt sex), waarvan ik er van meer dan 10 spijt heb. Door sommige jongens waar ik spijt van heb,ben ik ook nog is uitgescholden voor hoer. Achteraf gezien vond ik ze niet eens leuk,maar ik deed het om de verveling en behoeften,want niet alleen mannen willen sex.

Ook heb ik met ze geslapen ,omdat ze alleen thuis wouden afspreken anders wouden ze niet afspreken en ik ze wou blijven zien. Ik heb meegemaakt dat mannen boos werden toen ik ze geen sex gaf, ik moest oprotten uit een man zn huis ,hij deed kssst met zn handen en lachte me uit. Door een andere man moest ik ook oprotten uit zn auto, ik moest lopen naar huis laat in de avond. En weer een andere man zei dat ik zijn dag had verpest omdat ik op de 1e date mijn poes niet zomaar weggaf. Met deze mannen heb ik de keren erna alsnog makkelijk met ze gesext.
Ik weet dat ik harder moest zijn. Ik heb hun leren kunnen op bumble en in de club, wat niet de beste plekken zijn dat weet ik. Dit moest ik even kwijt.

Heb jij ook spijt van sommige bedpartners? Graag leeftijd vermelden, ik ben zelf 23.

En zie jij pijpen ook als sex?
dianasilva wijzigde dit bericht op 04-12-2021 20:53
42.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Liptonicetea schreef:
05-12-2021 10:37
Jeetje wat zijn sommige streng in dit topic. Dat ze gelijk een naam zou krijgen als slet/hoer, we leven in 2021 hoor. Volgens mij gebeurd dat niet meer. En ik vind het een logische vraag hoor, of je alleen orale seks meetelt. Ik tel het wel mee, waren er 2 bij mij, omdat de intentie om seks te gaan hebben er wel was alleen hield hij het niet vol :’)

Ik ben 26 en heb ook ongeveer hetzelfde aantal. Ik vind het ook lastig om nu weer te gaan daten want ik wil niet dat het getal hoger wordt. Er zaten er veel bij met wie het maar van korte duur was dus 1-2 keer afgesproken. Aan de andere kant, het aantal seks partners is iets wat alleen jij weet en niemand anders hoeft te weten. Dus het maakt niet zo veel uit. Probeer niet te veel in het verleden te hangen want je kan er nu toch niks meer aan doen.
ik ben vaak uitgescholden voor hoer, ook door meisjes.
Alle reacties Link kopieren
Wat ongelofelijk naar om te horen.
Mijn laatste bedpartners via Tinder vond het fijn dat ik uit eigen beweging vroeg of zij condooms had of dat ik ze even moest pakken…

De verhalen die ik hoorde van haar, + hoe de gemiddelde man op Tinder reageerde.
+ het dwangmatig zonder condoom willen neuken, ik schrok er wel even van O_O

Ik schaam mij echt voor het mannelijke geslacht, nog het ergste deze mannen krijgen vaak nog de knappen meiden ook.
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
05-12-2021 10:57
Wat ongelofelijk naar om te horen.
Mijn laatste bedpartners via Tinder vond het fijn dat ik uit eigen beweging vroeg of zij condooms had of dat ik ze even moest pakken…

De verhalen die ik hoorde van haar, + hoe de gemiddelde man op Tinder reageerde.
+ het dwangmatig zonder condoom willen neuken, ik schrok er wel even van O_O

Ik schaam mij echt voor het mannelijke geslacht, nog het ergste deze mannen krijgen vaak nog de knappen meiden ook.
Erg he. En dat ik de keren erna alsnog makkelijk met ze heb gesext pff
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
04-12-2021 21:10
Ik ben 46 en heb dit jaar en vorig jaar met zoveel mensen (mannen) sex gehad (aantal ben ik de tel kwijt - op 1 dag waren het er 5 weet ik nog). En echt ik kan ze me niet meer herinneren. Ik weet alleen maar dat het lekker was.

Ze noemden me ook hoer, helemaal prima ben ik soms ook. Maar dan wel betalen ja hahahaha
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
04-12-2021 22:32
Ik ben 23 en word gek.
Die leuke willen geen relatie :cry:
Ik begrijp precies wat je bedoeld!
Heb gewoon geduld, ga niet zomaar met iedereen het bed induiken of pleur ze eruit als ze niet veilig en respectvol sex willen hebben met je!

Laat ze eens moeite doen, vertel tegen die leuke jongen dat je door nare ervaringen met mannen je wilt wachten met sex, blijft hij haken! Dan heb je waarschijnlijk een leuke, lieve jongen wie ook nog eens een blijvertje is.
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
05-12-2021 11:12
Ik begrijp precies wat je bedoeld!
Heb gewoon geduld, ga niet zomaar met iedereen het bed induiken of pleur ze eruit als ze niet veilig en respectvol sex willen hebben met je!

Laat ze eens moeite doen, vertel tegen die leuke jongen dat je door nare ervaringen met mannen je wilt wachten met sex, blijft hij haken! Dan heb je waarschijnlijk een leuke, lieve jongen wie ook nog eens een blijvertje is.
oke
Dianasilva schreef:
05-12-2021 10:38
dit soort foute mannen kom ik bijna alleen tegen in rotterdam helaas.
Kom er maar in WP
Alle reacties Link kopieren
Ceder schreef:
05-12-2021 12:29
Kom er maar in WP
wat bedoel je
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
05-12-2021 10:32
Het was niet onplezierig met alle 25 mannen, als je mn openingspost goed hebt gelezen, zie je staan dat ik spijt heb van meer dan 10. Van die man die zei dat ik zn dag heb verpest en de keer erna alsnog sex mee heb gehad was idioot ja. Ik heb nu 5 maanden geen sex gehad wat me zwaar valt en probeer op de juiste te wachten ... dus soa testen hoeft niet.
Je hebt spijt van meer dan 10 mannen, dus minimaal 11. Dat zijn er dan toch alsnog 10 negatieve ervaringen te veel? Een meisje/vrouw wens je 0 negatieve ervaringen toe in haar leven. Dat je er eentje hebt mar vervolgens keer op keer dezelfde verkeerde keuzes maakt, baart mij zorgen en daarvoor moet je echt hulp zoeken om te voorkomen dat het je weer zal gebeuren. Op dit moment trek je de verkeerde mannen aan.

Je weet dat SOA's ook later tot uiting kunnen komen, of je er zelfs niks van merkt? Jouw post erna bevestigde mijn vermoeden al dat je het onveilig deed. De mannen waarmee jij sex hebt gehad hebben dot ook echt met mer vrouwen zo gedaan, laat je alsjeblieft testen.
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
05-12-2021 10:38
dit soort foute mannen kom ik bijna alleen tegen in rotterdam helaas. en op datingapps ga ik nooit meer, na zo slecht behandeld te zijn. ik deed het vaak onveilig.

Want op je 23e en na vele keren casual seks neuken en pijpen vond je dat nog steeds een goed plan. :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ceder schreef:
05-12-2021 12:29
Kom er maar in WP
Tja.

Wat moet ik hier nou op zeggen

Jij kiest die mannen uit he die heb je overal. Dat is niet Rotterdam gebonden
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
05-12-2021 11:19
oke
Ik snap die mannen wel. Je stelt je zo makkelijk op.

Niet dat ik het zou doen maar meisje meisje meisje toch. Grow selfesteem
Liptonicetea schreef:
05-12-2021 10:37
Ik ben 26 en heb ook ongeveer hetzelfde aantal. Ik vind het ook lastig om nu weer te gaan daten want ik wil niet dat het getal hoger wordt.
Hmmm, daar zeg je zo wat. Wat gebeurt er eigenlijk als dat getal te hoog wordt? En waar is die grens eigenlijk precies, of wisselt dat per persoon?
Alle reacties Link kopieren
Liptonicetea schreef:
05-12-2021 10:37
Jeetje wat zijn sommige streng in dit topic. Dat ze gelijk een naam zou krijgen als slet/hoer, we leven in 2021 hoor. Volgens mij gebeurd dat niet meer. En ik vind het een logische vraag hoor, of je alleen orale seks meetelt. Ik tel het wel mee, waren er 2 bij mij, omdat de intentie om seks te gaan hebben er wel was alleen hield hij het niet vol :’)

Ik ben 26 en heb ook ongeveer hetzelfde aantal. Ik vind het ook lastig om nu weer te gaan daten want ik wil niet dat het getal hoger wordt. Er zaten er veel bij met wie het maar van korte duur was dus 1-2 keer afgesproken. Aan de andere kant, het aantal seks partners is iets wat alleen jij weet en niemand anders hoeft te weten. Dus het maakt niet zo veel uit. Probeer niet te veel in het verleden te hangen want je kan er nu toch niks meer aan doen.
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die TO voor hoer uitmaken. Dat deden de mannen, waarmee ze zichzelf een hoerenloper noemden.

Niet in het verleden blijven hangen klinkt goed, maar iets leren van het verleden kan TO wel helpen. Als je zoveel niet leuke ervaringen hebt, of met mannen die achteraf echt niet ok bleken, dan is het zinvol om juist wel naar het verleden te kijken. Welke signalen heb je gemist en waaraan had je kunnen zien dat dit een potentiële eikel is. (Hint; afkomstig uit Rotterdam zegt niets. Geen condoom willen gebruiken, alleen bij hem thuis willen afspreken, geen moeite doen om je te leren kennen behalve dat wat nodig is om mee te seksen; dat zijn allemaal rode vlaggen). De volgende stap is dan leren om te stoppen als je een rode vlag ziet en alle kleren aan te laten. Ook dat is iets voor de toekomst, maar soms is het handig om te zien wanneer het in het verleden lastig voor je was om nee te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Maandag27 schreef:
05-12-2021 13:39
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die TO voor hoer uitmaken. Dat deden de mannen, waarmee ze zichzelf een hoerenloper noemden.

Niet in het verleden blijven hangen klinkt goed, maar iets leren van het verleden kan TO wel helpen. Als je zoveel niet leuke ervaringen hebt, of met mannen die achteraf echt niet ok bleken, dan is het zinvol om juist wel naar het verleden te kijken. Welke signalen heb je gemist en waaraan had je kunnen zien dat dit een potentiële eikel is. (Hint; afkomstig uit Rotterdam zegt niets. Geen condoom willen gebruiken, alleen bij hem thuis willen afspreken, geen moeite doen om je te leren kennen behalve dat wat nodig is om mee te seksen; dat zijn allemaal rode vlaggen). De volgende stap is dan leren om te stoppen als je een rode vlag ziet en alle kleren aan te laten. Ook dat is iets voor de toekomst, maar soms is het handig om te zien wanneer het in het verleden lastig voor je was om nee te zeggen.
Helemaal gelijk :high5:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eerlijk gezegd dat je helemaal niets fout hebt gedaan. Eerst en vooral vind ik 23 partners niet veel. Ikzelf zat op jou leeftijd al aan een pak meer en nee ik tel dan de mannen die ik enkel heb gepijpt ook niet mee. Vrouwen hebben ook zin in seks en hoeven zich daar niet slecht over te voelen dus, you go girl! En ja die eikels die je daarvoor uitmaken zijn gewoon eikels. Probeer je er vooral niet teveel van aan te trekken, zo zijn ze ontwapend. Al weet ik dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.

Ik dacht de volgende ochtend ook vaak van "heb ik die kerel nou echt dat plezeir gegund?". Dat soort spijt moet je niet te hard tot je laten komen en gewoon van de moment proberen genieten en geen contact meer met die kerel zoeken.

En ik weet niet exact op welke manier mannen je een slet of hoer noemen, maar uit ervaring weet ik dat tijdens de seks veel mannen dat graag doen. Ik ervaar dat eerder als dirty talk dan als een echte belediging. Mannen houden van die dominant-submissive verhouding, houden van die egoboost, zeker bij casual seks, en dat lichtjes denigreren hoort daar blijkbaar wat bij: billenkletsen, haren trekken, slet of hoer roepen... Ik speel daar dan (na voldoende alcohol) wel eens in mee ;) En dat stoer roddelen onder mannen over 'wat een hoertje je was voor hem' is ook eerder stoere jongens praat. Neem het niet te serieus, dat gaat het grootste deel van je probleem oplossen.
Alle reacties Link kopieren
Waar vind je dit soort mensen? Ik heb in mijn vrijgezellen tijd heel wat afgetindert maar nog maar 1x zo’n geval tegengekomen. Die wou dat ik ging pijpen, had ik geen zin in, ben gewoon weg gegaan hoef ik verder ook niet zielig over te doen.
Alle reacties Link kopieren
Liptonicetea schreef:
05-12-2021 10:37
Jeetje wat zijn sommige streng in dit topic. Dat ze gelijk een naam zou krijgen als slet/hoer, we leven in 2021 hoor. Volgens mij gebeurd dat niet meer. En ik vind het een logische vraag hoor, of je alleen orale seks meetelt. Ik tel het wel mee, waren er 2 bij mij, omdat de intentie om seks te gaan hebben er wel was alleen hield hij het niet vol :’)

Ik ben 26 en heb ook ongeveer hetzelfde aantal. Ik vind het ook lastig om nu weer te gaan daten want ik wil niet dat het getal hoger wordt. Er zaten er veel bij met wie het maar van korte duur was dus 1-2 keer afgesproken. Aan de andere kant, het aantal seks partners is iets wat alleen jij weet en niemand anders hoeft te weten. Dus het maakt niet zo veel uit. Probeer niet te veel in het verleden te hangen want je kan er nu toch niks meer aan doen.
Jezelf een maximum opleggen is bijna net zo dom als mannen die jou een slet noemen

You body is not a temple, its an amusement park.
Alle reacties Link kopieren
En of pijpen seks is, tuurlijk is het seks maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik vond dat vroeger ook steeds een makkelijkere stap om te zetten bij iemand waar je helemaal niets serieus mee bedoelt. Een pijpbeurt geven voor iemands verjaardag of voor een weddenschap of welke niet romantische situatie dan ook is anders dan all the way met iemand seks hebben. Het is dan eerder een gunst doen of zo. Maar dat maakt dus niet dat mannen het minder erg gaan vinden dat je maar 23 jongens op je teller hebt staan al ze er dan erachter komen dat je er nog 30 hebt gepijpt :proud:
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
05-12-2021 14:32
Jezelf een maximum opleggen is bijna net zo dom als mannen die jou een slet noemen

You body is not a temple, its an amusement park.
Wat bedoel je hiermee? Eerst zeg je dat ze zichzelf geen maximum moet opleggen, waar ik mee akkoord ga, maar dan zeg je "your body is not a temple it's an amusement park" wat dan weer nogal shaming overkomt
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
05-12-2021 10:40
ik ben vaak uitgescholden voor hoer, ook door meisjes.
Ik ook. Vanaf het moment dat ik een kont en borsten kreeg, jaar of 14 dus. Toen was ik nog zo groen als gras.

Nooit slet of hoer genoemd door een man waar ik de lakens mee deelde (niet in mijn gezicht iig).
Wel eens dat ik ze over een ex hoor, dan spreek ik ze vaak aan op hun idiote dubbele moraal.

Je klinkt gewoon als een normale meid die lekker aan het daten is. Kies alleen wat leukere types uit, ik vermoed dat de mannen die je date een bepaalde ethische achtergrond hebben? Ik kom ze wel eens tegen op tinder, op de chat vaak al respectloos, ik swipe ze niet eens meer.
Zoals anderen al suggereerden, doe iets met je weerbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
Bosrozen schreef:
05-12-2021 15:32
Ik ook. Vanaf het moment dat ik een kont en borsten kreeg, jaar of 14 dus. Toen was ik nog zo groen als gras.

Nooit slet of hoer genoemd door een man waar ik de lakens mee deelde (niet in mijn gezicht iig).
Wel eens dat ik ze over een ex hoor, dan spreek ik ze vaak aan op hun idiote dubbele moraal.

Je klinkt gewoon als een normale meid die lekker aan het daten is. Kies alleen wat leukere types uit, ik vermoed dat de mannen die je date een bepaalde ethische achtergrond hebben? Ik kom ze wel eens tegen op tinder, op de chat vaak al respectloos, ik swipe ze niet eens meer.
Zoals anderen al suggereerden, doe iets met je weerbaarheid.
Okee :heart: :heart:
Ceder schreef:
05-12-2021 13:32
Hmmm, daar zeg je zo wat. Wat gebeurt er eigenlijk als dat getal te hoog wordt? En waar is die grens eigenlijk precies, of wisselt dat per persoon?
Ja dat is dus het stomme want er gebeurd eigenlijk helemaal niks als dat getal groter wordt. Weet niet waar de grens ligt. Verschilt sowieso per persoon.
Alle reacties Link kopieren
Liptonicetea schreef:
05-12-2021 15:38
Ja dat is dus het stomme want er gebeurd eigenlijk helemaal niks als dat getal groter wordt. Weet niet waar de grens ligt. Verschilt sowieso per persoon.
Verschilt zeker per persoon, de grens.
Alle reacties Link kopieren
Bosrozen schreef:
05-12-2021 15:32
Ik ook. Vanaf het moment dat ik een kont en borsten kreeg, jaar of 14 dus. Toen was ik nog zo groen als gras.

Nooit slet of hoer genoemd door een man waar ik de lakens mee deelde (niet in mijn gezicht iig).
Wel eens dat ik ze over een ex hoor, dan spreek ik ze vaak aan op hun idiote dubbele moraal.

Je klinkt gewoon als een normale meid die lekker aan het daten is. Kies alleen wat leukere types uit, ik vermoed dat de mannen die je date een bepaalde ethische achtergrond hebben? Ik kom ze wel eens tegen op tinder, op de chat vaak al respectloos, ik swipe ze niet eens meer.
Zoals anderen al suggereerden, doe iets met je weerbaarheid.
De ethiek van deze mannen is inderdaad slecht.

Of je dan op etniciteit moet selecteren is een ander verhaal.
Selectie op respectloos gepraat/gechat is natuurlijk altijd uitstekend.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven