Spijt bedpartners

04-12-2021 19:50 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden,

Ik heb met ongeveer 25 mannen sex gehad (dan tel ik pijpen enz niet mee maar echt sex), waarvan ik er van meer dan 10 spijt heb. Door sommige jongens waar ik spijt van heb,ben ik ook nog is uitgescholden voor hoer. Achteraf gezien vond ik ze niet eens leuk,maar ik deed het om de verveling en behoeften,want niet alleen mannen willen sex.

Ook heb ik met ze geslapen ,omdat ze alleen thuis wouden afspreken anders wouden ze niet afspreken en ik ze wou blijven zien. Ik heb meegemaakt dat mannen boos werden toen ik ze geen sex gaf, ik moest oprotten uit een man zn huis ,hij deed kssst met zn handen en lachte me uit. Door een andere man moest ik ook oprotten uit zn auto, ik moest lopen naar huis laat in de avond. En weer een andere man zei dat ik zijn dag had verpest omdat ik op de 1e date mijn poes niet zomaar weggaf. Met deze mannen heb ik de keren erna alsnog makkelijk met ze gesext.
Ik weet dat ik harder moest zijn. Ik heb hun leren kunnen op bumble en in de club, wat niet de beste plekken zijn dat weet ik. Dit moest ik even kwijt.

Heb jij ook spijt van sommige bedpartners? Graag leeftijd vermelden, ik ben zelf 23.

En zie jij pijpen ook als sex?
dianasilva wijzigde dit bericht op 04-12-2021 20:53
42.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, pijpen is geen seks.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Het maakt weinig uit hoe anderen pijpen zien of hoeveel bedpartners ze hebben toch. Als jij je niet prettig voelt bij bijna de helft van de bedpartners die je hebt gehad dan zou ik daar wel iets mee doen. Kijk of je weerbaarder kan worden en beter voor jezelf op kan leren komen. En heb vanaf nu alleen seks met mannen die je leuk vind, die jou ook leuk vinden, die je met respect behandelen en wanneer je zelf ook echt zin hebt. Ik zeg het niet vaak maar je kan best even wachten met seks nadat je een jongen hebt leren kennen. Denk even goed na over wat zijn intenties zijn en ook over jouw intenties en gevoel. Aan het verleden kan je niets veranderen maar je kan er wel van leren.
madamecannibale wijzigde dit bericht op 04-12-2021 20:10
Reden: Toevoeging
12.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
04-12-2021 20:08
Het maakt weinig uit hoe anderen pijpen zien of hoeveel bedpartners ze hebben toch. Als jij je niet prettig voelt bij bijna de helft van de bedpartners die je hebt gehad dan zou ik daar wel iets mee doen. Kijk of je weerbaarder kan worden en beter voor jezelf op kan leren komen. En heb vanaf nu alleen seks met mannen die je leuk vind, die jou ook leuk vinden, die je met respect behandelen en wanneer je zelf ook echt zin hebt. Ik zeg het niet vaak maar je kan best even wachten met seks nadat je een jongen hebt leren kennen. Denk even goed na over wat zijn intenties zijn en ook over jouw intenties en gevoel. Aan het verleden kan je niets veranderen maar je kan er wel van leren.
Ben alleen benieuwd :shame:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je wat kritischer mag kijken naar met wie je je omgeeft. Diverse mannen die je uitschelden voor hoer? Wat zijn dat voor rare mannen?
En wat kritischer kijken naar wie je in je bed uitnodigt, kan ook helpen om spijt te voorkomen. Ik bedoel, als je ze al niet eens leuk vindt....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind orale seks nog verder gaan dan penetratie. Dus ja, ik vind dat zeker wel seks. En tja, je hebt alleen de toekomst nog in de hand, dus beter duik je niet direct met iemand het bed in maar gebruik je een speeltje.

Aan spijt heb je niks. Accepteer het van jezelf, leer ervan en klaar.
Alle reacties Link kopieren
En nee, ik heb zelf nergens spijt van op dat gebied. Ik zie niet hoe mijn leeftijd daar relevant voor is. In ieder geval ben ik zelf ook ooit 23 geweest.
Alle reacties Link kopieren
Pijpen geen seks? Hmm…
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
04-12-2021 20:15
Ik denk dat je wat kritischer mag kijken naar met wie je je omgeeft. Diverse mannen die je uitschelden voor hoer? Wat zijn dat voor rare mannen?
En wat kritischer kijken naar wie je in je bed uitnodigt, kan ook helpen om spijt te voorkomen. Ik bedoel, als je ze al niet eens leuk vindt....
Weet ik, op dating apps heb je rare mensen. Maar ben ook door mannen die ik in het echt heb leren kennen uitgescholden.
Natuurlijk is pijpen sex hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dianasilva schreef:
04-12-2021 20:17
Weet ik, op dating apps heb je rare mensen. Maar ben ook door mannen die ik in het echt heb leren kennen uitgescholden.
Dat vind ik op zijn minst erg bijzonder, dat er zoveel willekeurige mensen je uitschelden voor hoer.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
04-12-2021 20:18
Dat vind ik op zijn minst erg bijzonder, dat er zoveel willekeurige mensen je uitschelden voor hoer.
Heel ‘bijzonder’ ja.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
04-12-2021 20:20
Jeetje joh.
Eigenlijk is neuken ook geen seks , toch?
Alle reacties Link kopieren
Als je van de helft van je bedpartners spijt hebt, gaat er dan niet structureel iets mis?

Hier maar 1 bedpartner met 30 jaar. En nee daar heb ik geen spijt van (huidige relatie)

En ja orale seks zie ik ook als seks…
Alle reacties Link kopieren
Bericht verwijderd
dianasilva wijzigde dit bericht op 04-12-2021 20:48
97.04% gewijzigd
Dianasilva schreef:
04-12-2021 20:29
Waarom quote je je eigen OP?
Alle reacties Link kopieren
Mag de TO de OP quoten?
Alle reacties Link kopieren
Goh. Hoe komt dan de spijt precies? Doordat de seks tegenviel of omdat je sekspartners zich na de seks slecht gedroegen? Of een combinatie?

Pijpen valt voor mij gewoon onder seks overigens.

Ik heb slechts 1 sekspartner gehad (nog steeds samen) inmiddels al ruim 16 jaar (ik ben nu 34).

Ik heb wel met 4 jongens en 2 meisjes gezoend voor mijn huidige partner en ik heb er van 3 het gevoel van nou ja daar had ik niks aan gemist als ik er niet mee had gezoend. Maar dat lag wellicht ook gewoon aan mijn leeftijd/onervarenheid/geen gevoel erbij (en dat blijkt bij mij best wel belangrijk te zijn).
silent-witness wijzigde dit bericht op 04-12-2021 20:34
2.23% gewijzigd
Not my circus, not my monkeys
EsterInside schreef:
04-12-2021 20:31
Mag de TO de OP quoten?
Foutje denk ik
DeSlager schreef:
04-12-2021 20:07
Nee joh, pijpen is geen seks.
Nooit van orale sex gehoord?

@to: Ik heb geen spijt van bedpartners. Wat heb je in godsnaam aan spijt?
En die hufters die je uitschelden: let it go. Het heeft niks met jou te maken. En logisch dat je ook behoeftes hebt, volkomen normaal.
In algemene zin vind ik dat er veel te krampachtig wordt gedaan over sex, aantal bedpartners etc.
Alle reacties Link kopieren
Gizmoreturns schreef:
04-12-2021 20:33
Foutje denk ik
Ja ik zie het nu. Ze heeft het stukje waarin ze aan gaf pijpen geen seks te vinden veranderd in een algemene vraag naar de forummers.
Alle reacties Link kopieren
Bericht verwijderd
dianasilva wijzigde dit bericht op 04-12-2021 20:49
97.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
K zit rond de 30 en de helft van m'n seks partners zou ik tegenwoordig overslaan. Maar echt spijt, neuh.

Ben 30.
koettie wijzigde dit bericht op 04-12-2021 20:39
4.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bericht verwijderd
dianasilva wijzigde dit bericht op 04-12-2021 20:50
97.48% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven