Spijt van seks in verleden

05-03-2017 09:52 398 berichten
Ik hen in verband met herkenbaarheid even een nieuwe nick aangemaakt.



Een tijdje geleden heb ik iets heel erg stoms gedaan waar ik het eigenlijk nooit met iemand over heb gehad en ik merk dat ik er toch nog best vaak mee bezig ben. Ik ben eigenlijk altijd al wel wat experimenteler aangelegd op seksueel vlak maar had eigenlijk altijd relaties met mannen die dat niet waren. Toen ik eenmaal weer vrijgezel was besloot ik dan ook eerst eens wat rond te scharrelen voor ik weer serieus ging daten. Dit was eigenlijk heel erg leuk en ik heb een aantal leuke mannen ontmoet in die tijd. Helaas dus ook een mindere ervaring opgedaan.



Via internet leerde ik een man kennen die, zo dacht ik toen, op seksueel vlak ongeveer dezelfde wensen had. Ik sprak met hem af in het restaurant van een hotel waar hij al een kamer had geboekt. Afgesproken dat ik nog steeds elk moment weg kon gaan. We hadden niet echt een mega klik maar ik was erg nieuwsgierig dus ik ging toch mee naar zijn kamer. Van te voren hadden we het gehad over wat ik echt niet wilde maar ik kon natuurlijk alleen de normale dingen opnoemen en had niet echt rekening gehouden met extremen.



Eenmaal terug in de kamer moest ik mijn kleding uit doen. Ik had van te voren aangegeven dat ik wel van ruig hield maar ook dat ik een serieuze gezondheidskwaal heb waardoor ik wel aan moet kunnen geven als het niet gaat. We spraken af wat ik zou zeggen als het niet meer ging. Toen ik eenmaal naakt was bond hij mij echter gelijk vast en plakje mijn mond af. Op dat moment vond ik het nog grappig maar later toen ik niets meer kon zeggen echt niet meer. De seks was uitermate grof en pijnlijk en duurde bij elkaar een paar uur. Ik heb hem niet weggeduwd en ook niet geschreeuwd of me op een andere manier verzet. Ook toen hij uiteindelijk de tape van mijn mond haalde lukte mij het niet meer om het stopwoord te zeggen. Wel zat mijn gezicht onder het snot en de tranen en ik weet nog steeds hoe angstig mijn stem klonk toen ik hem smeekte om te stoppen. Hij had een aantal keer door dat hij veel te ver ging en moest daar om lachen, hij zei:" o, dat was het stopwoord he". Toen het eindelijk voorbij was bloedde ik behoorlijk en voelde ik me erg beroerd. Ik moest nog meer dan een uur naar huis rijden maar voelde me daar echt niet toe in staat. Hij vroeg hoe ik het vond en ik vertelde hem dat ik het echt niet leuk had gevonden maar dat ik even moest liggen omdat ik me flink beroerd voelde. Ik heb daarna nog een uur geslapen in die hotelkamer voordat ik me goed genoeg voelde om weg te gaan.



Ik voelde me achteraf zo ongelofelijk dom. Ik heb toen ik thuis was gelijk een bericht naar hem gestuurd dat ik het veel te extreem had gevonden en niet leuk en dat hij dat had moeten zien. Hier kreeg ik een slappe sorry op en een opmerking dat ik het stopwoord ook niet had gebruikt (mijn mond was dichtgetapte).



Ik merk dat ik hier de laatste tijd over droom. Ik heb het er eigenlijk nooit met iemand over gehad en voel ook niet echt de behoefte om dat te doen. Het houd mij verder ook niet tegen in mijn seksleven maar ik merk wel dat ik er regelmatig aan denk en me dan eigenlijk vooral heel erg schaam om mijn eigen naïviteit. Het stomme is ook dat ik er een feestje voor af had gezegd en me eigenlijk de hele dag al niet zo goed voelde. Ik dacht tijdens die paar uur alleen maar aan dat ik ook in mijn eigen bed had kunnen liggen of op dat feestje had kunnen zijn. In mijn dromen hoor ik mijn eigen angstige stem steeds, ze gaan niet eens zo zeer over wat er gebeurd is.



Wat ik met dit topic wil. Ik denk het gewoon een keer van mij afschrijven. Misschien zijn dit soort stomme acties herkenbaar voor anderen en heeft iemand een tip om het een beetje los te laten.
quote:GinnyJones schreef op 08 maart 2017 @ 00:16:

[...]





Maar gaat het haar ook helpen? Nee. Horen dat je zelf helemaal niets verkeerd gedaan hebt en louter slachtoffer bent maakt een situatie niet gemakkelijker. Nogmaals, ik vind het vreselijk dat TO zich zo rot voelt, maar ik vind ook dat ze moet kijken naar haar eigen aandeel hierin. Zorgen dat ze in de toekomst niet weer in een dergelijke situatie beland. En dat heeft niets te maken met victim shaming. In Amerika hebben ze er een mooie uitspraak voor " putting yourself in harms way".



Het is nu belangrijk dat TO gaat werken aan zichzelf zodat ze hiermee kan leren omgaan en het niet meer haar leven beheerst.goed verwoord!
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 08 maart 2017 @ 00:26:

[...]



grootste gedeelte zeker wel ja. wat wil jij nou horen?

Uren lang zo hard in haar gebeukt worden totdat ze bloedde was niet vrijwillig. Het aftapen van de mond was niet vrijwillig. Het niet kunnen aangeven door fysieke restrictie dat ze dit niet wilde was niet mogelijk.



Het grootste gedeelte was niet vrijwillig. Alleen het mee naar de kamer gaan voor kinky seks was consensus voor en daar valt dit absoluut niet onder.



Dan blijft er toch alleen verkrachting over? Geen consensus, lichamelijke schade, urenlang durend misbruik. Ik mag toch hopen dat jouw vrijpartijtjes er niet zo uitzien.
quote:Dreamchild schreef op 08 maart 2017 @ 00:28:

[...]



Juridisch gezien is het in ieder geval wel strafbaar, wat die hufter heeft gedaan:

http://www.wetrecht.nl/verkrachting/Hoe bewijs je dat? Een vriendin van mij is ook vreselijk mishandeld maar kon er niet mee naar de politie. Want dan zeggen ze, ja je wilde zelf aan BDSM doen.
quote:Phaedra__ schreef op 08 maart 2017 @ 00:19:

[...]



Jij denkt niet dat ze die wijze les al gehad heeft?



Het is gewoon spugen op iemand die al op de grond ligt om je eigen punt te maken.Juist.
quote:Phaedra__ schreef op 08 maart 2017 @ 00:31:

[...]



Uren lang zo hard in haar gebeukt worden totdat ze bloedde was niet vrijwillig. Het aftapen van de mond was niet vrijwillig. Het niet kunnen aangeven door fysieke restrictie dat ze dit niet wilde was niet mogelijk.



Het grootste gedeelte was niet vrijwillig. Alleen het mee naar de kamer gaan voor kinky seks was consensus voor en daar valt dit absoluut niet onder.



Dan blijft er toch alleen verkrachting over? Geen consensus, lichamelijke schade, urenlang durend misbruik. Ik mag toch hopen dat jouw vrijpartijtjes er niet zo uitzien.Probleem is dat het moeilijk te bewijzen valt of het wel of niet vrijwillig was. De politie zegt al gauw..ja BDSM he.
quote:emmetje2 schreef op 08 maart 2017 @ 00:31:

[...]

Hoe bewijs je dat? Een vriendin van mij is ook vreselijk mishandeld maar kon er niet mee naar de politie. Want dan zeggen ze, ja je wilde zelf aan BDSM doen.



Dat verwacht ik ook bij mijn verhaal.



Ik merk dat het mij heeft geholpen om alles even te ordenen, alle informatie bij elkaar te zetten en losse foto's, gesprekken etc. van bijvoorbeeld mijn telefoon te verwijderen. Ik heb het gevoel dat het nu allemaal bij elkaar staat en mocht ik er ooit behoefte aan hebben dan kan ik het mapje openen.



Ook al is hier nu een discussie over of dit nu een verkrachting is of niet. Voor mij is die discussie niet zo relevant. Verkrachting of niet, ik kan het toch niet terug draaien. Ik kan er alleen maar iets van leren voor de toekomst.



Ik heb ook besloten hier geen aangifte van doen omdat ik niet geloof dat de politie hier iets mee kan en daarnaast wil ik het nu gewoon af kunnen sluiten. Wellicht dat ik wel een melding ga maken maar dat is dan alleen om eventuele andere vrouwen te helpen bij wie hetzelfde is gebeurd.



Dit topic helpt mij verder heel erg om mijn gedachten te ordenen. Toen ik dit topic opende was ik vooral pissig op mijzelf en dacht ik dat hij gewoon weinig ervaring had en daardoor als een trein over mijn grenzen heen denderde. Maar dit topic en ook het gesprek met een goede vriend heeft mij wel laten nadenken over of alles wel zo toevallig was. Op dit moment ben ik vooral pissig op hem en besef ik me dat hij waarschijnlijk heel wat meer had gepland dan ik door had die avond.
Grootste zaak is dat je iemand vindt om erover te praten TO. Dit is verschrikkelijk om mee te maken. Eeen enorme knuffel.
quote:emmetje2 schreef op 08 maart 2017 @ 00:43:

Grootste zaak is dat je iemand vindt om erover te praten TO. Dit is verschrikkelijk om mee te maken. Eeen enorme knuffel. Bedankt, en de rest van de forummers die de moeite hebben genomen om mijn verhaal te lezen en te reageren ook.
quote:anoniem1234a schreef op 08 maart 2017 @ 00:43:

[...]





Dat verwacht ik ook bij mijn verhaal.



Ik merk dat het mij heeft geholpen om alles even te ordenen, alle informatie bij elkaar te zetten en losse foto's, gesprekken etc. van bijvoorbeeld mijn telefoon te verwijderen. Ik heb het gevoel dat het nu allemaal bij elkaar staat en mocht ik er ooit behoefte aan hebben dan kan ik het mapje openen.



Ook al is hier nu een discussie over of dit nu een verkrachting is of niet. Voor mij is die discussie niet zo relevant. Verkrachting of niet, ik kan het toch niet terug draaien. Ik kan er alleen maar iets van leren voor de toekomst.



Ik heb ook besloten hier geen aangifte van doen omdat ik niet geloof dat de politie hier iets mee kan en daarnaast wil ik het nu gewoon af kunnen sluiten. Wellicht dat ik wel een melding ga maken maar dat is dan alleen om eventuele andere vrouwen te helpen bij wie hetzelfde is gebeurd.



Dit topic helpt mij verder heel erg om mijn gedachten te ordenen. Toen ik dit topic opende was ik vooral pissig op mijzelf en dacht ik dat hij gewoon weinig ervaring had en daardoor als een trein over mijn grenzen heen denderde. Maar dit topic en ook het gesprek met een goede vriend heeft mij wel laten nadenken over of alles wel zo toevallig was. Op dit moment ben ik vooral pissig op hem en besef ik me dat hij waarschijnlijk heel wat meer had gepland dan ik door had die avond.Precies, hij is fout niet jij.
En iedereen die zegt, tja had je ook niet moeten afspreken met die man..daar heeft TO niks meer aan. TO is al genoeg pijn gedaan.
quote:Phaedra__ schreef op 08 maart 2017 @ 00:31:

[...]



Uren lang zo hard in haar gebeukt worden totdat ze bloedde was niet vrijwillig. Het aftapen van de mond was niet vrijwillig. Het niet kunnen aangeven door fysieke restrictie dat ze dit niet wilde was niet mogelijk.



Het grootste gedeelte was niet vrijwillig. Alleen het mee naar de kamer gaan voor kinky seks was consensus voor en daar valt dit absoluut niet onder.



Dan blijft er toch alleen verkrachting over? Geen consensus, lichamelijke schade, urenlang durend misbruik. Ik mag toch hopen dat jouw vrijpartijtjes er niet zo uitzien.ik heb het topic nogmaals even doorgelezen. er staat letterlijk plakte mijn mond dicht toen vond ik het nog wel grappig. ik blijf zeggen dat ze zelf verantwoordelijk is voor deze actie ze zei ookal dat er eigenlijk gelijk al geen klik was. maar er zijn idd ernstige heftige dingen gebeurd. ik laat zoals ze zelf net schreef verkrachting in het midden.
quote:miss_lipstick_83 schreef op 08 maart 2017 @ 00:52:

[...]



ik heb het topic nogmaals even doorgelezen. er staat letterlijk plakte mijn mond dicht toen vond ik het nog wel grappig. ik blijf zeggen dat ze zelf verantwoordelijk is voor deze actie ze zei ookal dat er eigenlijk gelijk al geen klik was. maar er zijn idd ernstige heftige dingen gebeurd. ik laat zoals ze zelf net schreef verkrachting in het midden.Ja zer vond het grappig en spannend, toen nog wel. Is dat een teken dat ze maar gebruikt en misbruikt mag worden op een manier die hij maar wilde? Nee.
Zelfs als ze huilt?
TO weet zelf wel dat ze dit nooit meer zal doen, maar het is beter om haar advies te geven ipv verwijten dat ze dom geweest is.
En nu rol ik mn bed in. Trusten.
quote:emmetje2 schreef op 08 maart 2017 @ 00:56:

[...]

Ja zer vond het grappig en spannend, toen nog wel. Is dat een teken dat ze maar gebruikt en misbruikt mag worden op een manier die hij maar wilde? Nee.hoor je mij dat zeggen? nee dat mag zeker niet en het is ook een klootzak. maar als je al zoiets gevaarlijks doet( met vreemde in hotel) en er is ookal geen klik vanaf het begin, dan ga je toch nadenken lijkt mij? maar goed de gene die twijfelen of het verkrachting te noemen is, worden gelijk beschuldigd van blaming the victim! en dat vind ik onterecht. deze discussie kan nog lang gaan duren ik ga slapen. fijne nacht viva damens!
quote:emmetje2 schreef op 08 maart 2017 @ 01:02:

En nu rol ik mn bed in. Trusten.trusten.
quote:miss_lipstick_83 schreef op 08 maart 2017 @ 01:04:

[...]



hoor je mij dat zeggen? nee dat mag zeker niet en het is ook een klootzak. maar als je al zoiets gevaarlijks doet( met vreemde in hotel) en er is ookal geen klik vanaf het begin, dan ga je toch nadenken lijkt mij? maar goed de gene die twijfelen of het verkrachting te noemen is, worden gelijk beschuldigd van blaming the victim! en dat vind ik onterecht. deze discussie kan nog lang gaan duren ik ga slapen. fijne nacht viva damens!Eens!
quote:emmetje2 schreef op 08 maart 2017 @ 01:02:

TO weet zelf wel dat ze dit nooit meer zal doen, maar het is beter om haar advies te geven ipv verwijten dat ze dom geweest is.ik verwijd haar niks! ik heb meerdere malen gezegt dat ik hoop dat to voortaan verstandiger en voorzichter is in dit soort situaties. en iedereen maakt fouten jij, ik en in dit geval to ook. is niet erg, maar leer ervan! en nu ga ik echt naar bed.
Alle reacties Link kopieren
To, wat je zegt, maak ajb wel melding, als je zijn naam tenminste weet want hij kan dit ook andere vrouwen aandoen. Bel desnoods met meld misdaad anoniem, dan staat zijn naam in de computer voor het geval dat hij dit met iemand anders doet. Dat kun je ook online doen maar anoniem bellen kan natuurlijk ook altijd.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO, wat een heftig verhaal..

Niet dat je iets aan mijn mening hebt, zeker niet omdat je aangeeft dat het voor jou niet relevant is hoe het genoemd wordt, toch wil ik jou zeggen dat ik dit wel verkrachting vind.

Ben het verder volkomen eens met Phaedra.

Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven.

Een melding lijkt me zeker iets om over na te denken. Misschien liggen er al wel meerdere van deze man..Veel sterkte TO!
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 08 maart 2017 @ 00:41:

[...]

Probleem is dat het moeilijk te bewijzen valt of het wel of niet vrijwillig was. De politie zegt al gauw..ja BDSM he.Wij zijn niet de rechters die een oordeel hoeven te vellen hè.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik zou therapie oeverwegen en de melding ook.

Sterkte.
quote:miss_lipstick_83 schreef op 08 maart 2017 @ 00:52:

[...]



ik heb het topic nogmaals even doorgelezen. er staat letterlijk plakte mijn mond dicht toen vond ik het nog wel grappig. ik blijf zeggen dat ze zelf verantwoordelijk is voor deze actie ze zei ookal dat er eigenlijk gelijk al geen klik was. maar er zijn idd ernstige heftige dingen gebeurd. ik laat zoals ze zelf net schreef verkrachting in het midden.

Ik vind jou een harde kille vrouw die verbazingwekkend weinig inlevingsvermogen heeft voor iemand die zelf verkracht is.

My 2 cents.
quote:Phaedra__ schreef op 08 maart 2017 @ 07:54:

TO, ik zou therapie oeverwegen en de melding ook.

Sterkte.

+1

Veel sterke TO en een hele dikke knuffel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven