Spijt van seks in verleden

05-03-2017 09:52 398 berichten
Ik hen in verband met herkenbaarheid even een nieuwe nick aangemaakt.



Een tijdje geleden heb ik iets heel erg stoms gedaan waar ik het eigenlijk nooit met iemand over heb gehad en ik merk dat ik er toch nog best vaak mee bezig ben. Ik ben eigenlijk altijd al wel wat experimenteler aangelegd op seksueel vlak maar had eigenlijk altijd relaties met mannen die dat niet waren. Toen ik eenmaal weer vrijgezel was besloot ik dan ook eerst eens wat rond te scharrelen voor ik weer serieus ging daten. Dit was eigenlijk heel erg leuk en ik heb een aantal leuke mannen ontmoet in die tijd. Helaas dus ook een mindere ervaring opgedaan.



Via internet leerde ik een man kennen die, zo dacht ik toen, op seksueel vlak ongeveer dezelfde wensen had. Ik sprak met hem af in het restaurant van een hotel waar hij al een kamer had geboekt. Afgesproken dat ik nog steeds elk moment weg kon gaan. We hadden niet echt een mega klik maar ik was erg nieuwsgierig dus ik ging toch mee naar zijn kamer. Van te voren hadden we het gehad over wat ik echt niet wilde maar ik kon natuurlijk alleen de normale dingen opnoemen en had niet echt rekening gehouden met extremen.



Eenmaal terug in de kamer moest ik mijn kleding uit doen. Ik had van te voren aangegeven dat ik wel van ruig hield maar ook dat ik een serieuze gezondheidskwaal heb waardoor ik wel aan moet kunnen geven als het niet gaat. We spraken af wat ik zou zeggen als het niet meer ging. Toen ik eenmaal naakt was bond hij mij echter gelijk vast en plakje mijn mond af. Op dat moment vond ik het nog grappig maar later toen ik niets meer kon zeggen echt niet meer. De seks was uitermate grof en pijnlijk en duurde bij elkaar een paar uur. Ik heb hem niet weggeduwd en ook niet geschreeuwd of me op een andere manier verzet. Ook toen hij uiteindelijk de tape van mijn mond haalde lukte mij het niet meer om het stopwoord te zeggen. Wel zat mijn gezicht onder het snot en de tranen en ik weet nog steeds hoe angstig mijn stem klonk toen ik hem smeekte om te stoppen. Hij had een aantal keer door dat hij veel te ver ging en moest daar om lachen, hij zei:" o, dat was het stopwoord he". Toen het eindelijk voorbij was bloedde ik behoorlijk en voelde ik me erg beroerd. Ik moest nog meer dan een uur naar huis rijden maar voelde me daar echt niet toe in staat. Hij vroeg hoe ik het vond en ik vertelde hem dat ik het echt niet leuk had gevonden maar dat ik even moest liggen omdat ik me flink beroerd voelde. Ik heb daarna nog een uur geslapen in die hotelkamer voordat ik me goed genoeg voelde om weg te gaan.



Ik voelde me achteraf zo ongelofelijk dom. Ik heb toen ik thuis was gelijk een bericht naar hem gestuurd dat ik het veel te extreem had gevonden en niet leuk en dat hij dat had moeten zien. Hier kreeg ik een slappe sorry op en een opmerking dat ik het stopwoord ook niet had gebruikt (mijn mond was dichtgetapte).



Ik merk dat ik hier de laatste tijd over droom. Ik heb het er eigenlijk nooit met iemand over gehad en voel ook niet echt de behoefte om dat te doen. Het houd mij verder ook niet tegen in mijn seksleven maar ik merk wel dat ik er regelmatig aan denk en me dan eigenlijk vooral heel erg schaam om mijn eigen naïviteit. Het stomme is ook dat ik er een feestje voor af had gezegd en me eigenlijk de hele dag al niet zo goed voelde. Ik dacht tijdens die paar uur alleen maar aan dat ik ook in mijn eigen bed had kunnen liggen of op dat feestje had kunnen zijn. In mijn dromen hoor ik mijn eigen angstige stem steeds, ze gaan niet eens zo zeer over wat er gebeurd is.



Wat ik met dit topic wil. Ik denk het gewoon een keer van mij afschrijven. Misschien zijn dit soort stomme acties herkenbaar voor anderen en heeft iemand een tip om het een beetje los te laten.
Alle reacties Link kopieren
quote:GinnyJones schreef op 07 maart 2017 @ 22:32:

[...]





Toen hij haar vast bond en tape op haar mond plakte had ze kunnen aangeven dat ze dat te ver vond gaan toch? Als zij dat niet zegt dan kan dat voor hem reden zijn om te denken dat ze dat oké vind. Ruige seks kan op zoveel manieren geïnterpreteerd worden, juist daarom is het zo belangrijk om vooraf heel duidelijk grenzen te stellen. Een term als "ruig" is te nietszeggend.Kan allemaal best maar als deze man zo drie tot vier vrouwen per week "pakt' is het niets meer dan een zeer gevaarlijk sujet die zeker wel gestopt moet worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je verhaal deed me denken aan het boek American Psycho en zo te horen meer vrouwen hier.
Alle reacties Link kopieren
En als BDSM dit inhoudt mogen de liefhebbers wat mij betreft allemaal justitieel aangepakt gaan worden. Maar dit is geen BDSM want tot zover ik dat (ook op dit forum) heb begrepen gaat dat 'spel' juist wel in respect.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 maart 2017 @ 22:33:

Het gaat hier toch niet over of het wel of niet verstandig is geweest? Het gaat er hier over iemand die denkt seks gaat hebben en dan eerst vastgebonden wordt en vervolgens de mond afgeplakt krijgt. Dan kan je toch geen 'stop' meer zeggen? En dat wist hij.

Precies hij wist dit.. heel erg naar voor jou TO! Echt, je hebt alle recht om hier een rotgevoel bij te hebben. En dit is niet jouw schuld! Toen hij jouw mond afplakte was er geen controle meer voor jou. Echt, hij zat fout en jij niet.

Heb je al aan hulp gedacht bij het verwerken van deze nare ervaring? Misschien kan bijv EMDR je helpen.
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
bijzonder dat voor sommige mensen in deze discussie de optie niet lijkt te bestaan dat consensual sex zomaar in een verkrachting kan veranderen

en hoop dat het jullie nooit overkomt, hoe gemeen en ongevoelig ik jullie ook vind

dat gun je niemand, en niet alleen vanwege de afschuwelijke ervaring, maar ook omdat (zo blijkt maar weer) je direct wordt gediskwalificeerd als slachtoffer
quote:Enn schreef op 07 maart 2017 @ 22:34:

[...]



Kan allemaal best maar als deze man zo drie tot vier vrouwen per week "pakt' is het niets meer dan een zeer gevaarlijk sujet die zeker wel gestopt moet worden.Dat is een aanname. Het staat TO vrij om melding te maken hoor, voor het geval dat. Maar om hier met zekerheid te stellen alsof ze ten prooi is gevallen aan een sadist, wat velen hier wel doen, gaat me te ver. Zeker omdat we het verhaal van de andere kant niet kennen.
Alle reacties Link kopieren
Vind het shocking om te lezen dat sommige mensen vinden dat To hier gedeeltelijk zelf verantwoordelijk voor is. To, doe ajb aangifte en vraag meteen naar slachtofferhulp. Je hebt continue gehuild, dat zou voor ieder mens met een hersencel in zijn hoofd reden zijn om te stoppen en het was gewoon met voorbedachte rade dat hij je mond afplakte. Bah.



Het is niet jouw schuld. Je mag gewoon aangifte doen en jij hoeft je nergens voor te schamen. Ga op zoek naar hulp want hoe eerder je daarmee begint, hoe beter. Je kunt hier levenslange problemen aan overhouden dus echt doen. Volgens mij kun je ook bij slachtofferhulp terecht als je geen aangifte doet, maar dat kunnen ze je vertellen als je de politie belt. Doe dat anders met het anonieme nummer en leg uit wat er is gebeurt, dan kunnen zij je adviseren. Sterkte.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
En heeft TO het echt nodig om te horen dat zij dom is geweest? Dat zij schuldig is? Dat zij naar dat afspraakje is gegaan? Zal ze dat niet zelf al 100000 x gedacht hebben in al die tijd nadat het haar gebeurd is? Ongeacht aandeel het is een verschrikkelijk nare rot-ervaring geweest.



@TO:

Ik hoop dat je voor jezelf een weg kan vinden om er wat mee te gaan doen.

Maar een ding: Laat veroordeling van anderen, schaamte en verdriet je niet weerhouden om hier wel hulp bij te zoeken. Jij bent beschadigd geraakt ongeacht wat jouw aandeel is en was.



Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:GinnyJones schreef op 07 maart 2017 @ 22:42:

[...]





Dat is een aanname. Het staat TO vrij om melding te maken hoor, voor het geval dat. Maar om hier met zekerheid te stellen alsof ze ten prooi is gevallen aan een sadist, wat velen hier wel doen, gaat me te ver. Zeker omdat we het verhaal van de andere kant niet kennen.Daar draait het hier ook niet om. Voor TO is hij dat geweest en dus heeft zij het recht. Waar ze zelf verder in kiest. En wat heeft zij nu nog aan jouw waarheidsbevindingen precies? Verder ben ik het volkomen oneens met je maar ik denk dat je die al zag aankomen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Phaedra__ schreef op 07 maart 2017 @ 22:31:

[...]



Alles voor de maar is bullshit.



Ook dit is verkrachting. Verkrachting vindt niet alleen plaats in donkere steegjes met een mes op je keel..
anoniem_275735 wijzigde dit bericht op 08-03-2017 00:06
Reden: herkenbaarheid!
% gewijzigd
Een oordeel vellen over het feit of TO dit mogelijk over zichzelf heeft afgeroepen........really??

Ze wilde ruige seks. Niet wat ze uiteindelijk kreeg en ik zou wensen dat niemand dit op deze manier ooit hoeft mee te maken.



En TO op deze manier nog een trap nageven terwijl ze zich al klote zat voelt vind ik echt focking naar!
Alle reacties Link kopieren
Weet je TO, het slijt, met behulp van therapie. Meestal is het een niet aanwezige gedachte, soms is het ineens weer heel echt. Door een topic zoals dit.

Ik heb geen aangifte gedaan. Ik kon me niet voorstellen dat ook maar iemand mijn verhaal zou geloven.

Ik heb gehoord hoe dom ik was, dat het mijn eigen schuld was, dat ik er zelf om gevraagd had, dat ik me als een slet gedroeg en dan kreeg wat daar bij hoorde, dat ik toch kreeg waar ik om vroeg dus wat het probleem nou was, enz.



Heel vaak is het er niet. Soms wel. Net de verkeerde aanraking die ik de 100x ervoor zonder problemen kon verdragen. De angst van toen.

Of zoals nu, de buikpijn.



Misschien had ik toch aangifte moeten doen.
Oja en hoe je het noemt zal me worst wezen! Dat ze dit niet wilde was duidelijk!
quote:GinnyJones schreef op 07 maart 2017 @ 22:32:

[...]





Toen hij haar vast bond en tape op haar mond plakte had ze kunnen aangeven dat ze dat te ver vond gaan toch? Als zij dat niet zegt dan kan dat voor hem reden zijn om te denken dat ze dat oké vind. Ruige seks kan op zoveel manieren geïnterpreteerd worden, juist daarom is het zo belangrijk om vooraf heel duidelijk grenzen te stellen. Een term als "ruig" is te nietszeggend.Het vastbinden en tapen was onderdeel van het spel. To had aangegeven wat ze niet wilde. Daarna heeft de man allerlei nare handelingen met to gedaan die niet als niet gewenst genoemd zijn maar, zoals ik begrijp, dusdanig grof en ernstig zijn geweest dat dit niet valt onder wat je, als normaal denkend iemand, ruige sex mag noemen. En dan wordt het een heel ander verhaal.
quote:Enn schreef op 07 maart 2017 @ 22:31:

[...]



En daarom dus aangifte doen. ja, maar dat wilt ze niet en dat snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 07 maart 2017 @ 22:52:

[...]



ja, maar dat wilt ze niet en dat snap ik niet.

Ik denk dat TO moet doen wat haar past.

Niet aan ons.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 07 maart 2017 @ 22:49:

[...]



ik ben zelf ook verkracht toen ik nog klein was door een familie lid, dus ik weet echt wel hoe het voelt, wat het is.dat vind ik echt afschuwelijk voor je en dat meen ik, maar je mening shockeert me daarom des te meer
Alle reacties Link kopieren
En onder het mom 'zullen we een potje BDSM-en' een onervaren vrouw/man volkomen uitwonen is gewoon verkrachting en ik vermoed dat iedere ervaren BDSM-er dit met mij eens zal zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 maart 2017 @ 22:53:

[...]



Ik denk dat TO moet doen wat haar past.

Niet aan ons.daar heb je gelijk in.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 07 maart 2017 @ 22:49:

[...]



nee dat klopt. maar je kan ook niet aktijd maar verkrachting roepen. er was laatst ook een topic over en zij was dronken wist niet wat er gebeurt was niet eens of er wat gebeurt was, maar ze riep wel dat het gelijk verkrachting was. en ik word nu fel aangevallen, maar ik ben zelf ook verkracht toen ik nog klein was door een familie lid, dus ik weet echt wel hoe het voelt, wat het is.Dus eigenlijk vind jij dat jouw verkrachting 'meer' verkrachting is dan iemand die dronken is als ze verkracht wordt? Ik snap nu wel beter waar je vandaan komt (jij hebt veel pijn en leed door jouw verkrachting), maar toch zijn beide situaties even erg en net zoveel verkrachting als de ander.
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 maart 2017 @ 22:55:

[...]





dat vind ik echt afschuwelijk voor je en dat meen ik, maar je mening shockeert me daarom des te meerik zeg niet dat het haar eigen schuld is, maar dat ik niet snap dat je met een wild vreemde kerel dit soort dingen afspreekt. ja hij is zeker fout dat roep ik al meerdere keren. maar goed ieder z'n mening en hoop dat to dit een plekje kan geven en voortaan beter na denkt voordat ze met wildvreemde dit soort dingen doet. want ja er zijn gekken die er misbruik van maken.
Alle reacties Link kopieren
Miss Lipstick, kijk ajb (nog eens) naar de film The Accused. Dat kan je geheugen oppoetsen over wat victimblaming inhoudt en waarom het zo verkeerd is. Goed bedoeld advies.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
quote:hoelahoepla schreef op 07 maart 2017 @ 22:55:

[...]





Dus eigenlijk vind jij dat jouw verkrachting 'meer' verkrachting is dan iemand die dronken is als ze verkracht wordt? Ik snap nu wel beter waar je vandaan komt (jij hebt veel pijn en leed door jouw verkrachting), maar toch zijn beide situaties even erg en net zoveel verkrachting als de ander.dat zie je hekemaal verkeerd. elke verkrachting is even erg. maar niet alles is gelijk verkrachting. vaak genoeg verhalen dat vrouwen dronken zijn wilde nacht hebben en op dat moment door alcohol verder gaan dan ze normaal doen, en dan volgende dag als ze nuchter zijn gelijk roepen dat ze verkracht zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven