Spuitend klaarkomen (als vrouw)

12-08-2009 11:20 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Sinds een aantal maanden kan ik spuitend klaarkomen. Ik heb het er wel met wat vriendinnen over gehad, maar tot nu toe niemand gevonden die er ook ervaring mee heeft.

Ik vraag me dus af, of er hier ook vrouwen zijn die dat kunnen /doen.

En dan eigenlijk de vraag erbij of jullie eindeloos kunnen blijven spuiten. Met eindeloos bedoel ik, wanneer je maar wil. Ik kan nl. 2 keer spuiten en dan houdt het op.

En of jullie dan via alleen stimulatie van de G-plek kunnen spuiten of dat jullie ook via de clitoris gestimuleerd 'moeten' worden.

Kun jij, als vrouw, spuitend klaarkomen?

Totaal aantal stemmen: 275

Ja, altijd (10%)
Ja, wanneer ik het wíl (14%)
Nee, ik zou niet weten hoe (41%)
Nee, geen behoefte aan (5%)
Soms (24%)
Anders, ....... (5%)
Aan haar figuur te zien was er van een buikwandcorrectie geen sprake zeg maar.
Ja, ik heb hem op een Amerikaanse of Canadese website gevonden en besteld. Het was de moeite meer dan waard. Ons seks leven kreeg een hele nieuwe boost.quote:SexyKiki schreef op 01 september 2012 @ 15:00:

[...]

Ik had hier al eens eerder van gehoord en op google rondgesnuffelt, maar ik kan nergens vinden waar het te koop is? Ja in Amerika, maar ook in Nederland? Waar hebben jullie 'm vandaan?
quote:berries schreef op 31 augustus 2012 @ 01:10:

Ik heb zelf nog nooit gesquired, hoewel ik het niet zeker weet. Ik weet nog dat ik een keer standje 69 met mijn ex en dat er een straaltje uit liep, maar toen werd ik para en dat ik dat ik mijn vriendje aan het onderzeiken was en sindsdien durf ik me dus niet meer te laten gaan met dat standje. *zucht* Dat was trouwens net voor ik klaar kwam (heb het toen afgekapt helaas).

Maar goed, ik heb twee vragen.

a) moet je je ontspannen of aanspannen als je een g-spot orgasme wil hebben?

b) hoe schakel je het gevoel van ''ik moet plassen'' uit? ik probeer het de laatste tijd vaak zelf met een vibrator maar zelfs dan lukt het me niet om dat gevoel uit te schakelen. Ik heb steeds het gevoel dat ik er bijna ben...

Oh, daar wil ik wel antwoord op geven.

a) gewoon lekker ontspannen. Je moet niks forceren of aanspannen om je g-spot orgasme op te wekken. Altans, ik ontspan mij gewoon en dan komt het vanzelf.

b) het uitschakelen van 'ik moet plassen', daar denk ik nooit aan. De eerste keer dat ik een squirt moment kreeg verbaasde ik mij hierover. Maar het is echt geen plassen (alhoewel je wel het gevoel er net voor hebt zoals je zelf beschrijft). Toen ik mij liet gaan, omdat het zo lekker voelde, spoot ik ineens mijn vocht eruit.

Tja, naar mijn mening zijn er dus drie orgasmes die ik kan krijgen. Zowel clitoraal, vaginaal als squirten. Het laatste voelt wel intenser.

Eerste instantie lukte het mij alleen met vibo. En lukte het mij niet om te squirten tijdens de penetratie met mijn vriend. Na veel zoeken ben ik een website tegen gekomen op internet. En daar las ik veel informatie en tips. Na wat experimenteren en tips via de website lukt het ons dus wel. Het is wel belangrijk dat je ontspannen bent en jezelf helemaal kan laten gaan.

p.s. Handdoek is altijd makkelijk om bij de hand te hebben. Want als je meerdere keren kan squirten, dan is het nogal erg nat.
.
anoniem_157185 wijzigde dit bericht op 05-09-2012 08:45
Reden: persoonlijk
% gewijzigd
als mijn man het bij mij doet krijg ik niet echt het gevoel te moeten plassen maar meer het gevoel of hij tegen mijn blaas aan loopt te duwen.

Het gevoel om zich zou prettig moeten zijn, maar zo ervaar ik het niet.

Moeten we op dat moment doorgaan, herkennen (is) jullie dat gevoel?

Bij meerdere vrouwen lukt het hem wel, zit ik nu raar in elkaar?

Als ik bovenop hem zit en rondjes draai , dan kom ik intens en dan is zijn buik kletsnat, voorheen heb ik dit niet gehad.

Lijkt erop dat ik dan wel wat laat lopen.

helder vocht wat glibberig

aanvoelt.
Op internet wordt geregeld geadverteerd door mensen die zeggen dat ze vrouwen kunnen laten spuiten. Ik geloofde er nooit zo in, ik weet pas sinds kort dat het bestaat. In een gekke geile bui heb ik toch eens op zo'n advertentie gereageerd en ik werd redelijk positief verrast. Ik verwachte een vent die totaal niet wist wat hij deed en gewoon met een smoesje een vrouw naakt wilde krijgen. Maar ik werd eerst rustig op mijn gemak gesteld, terwijl alles even aan me werd uitgelegd. Hij had er echt verstand van, ook hoe het biologisch allemaal zat enzo, hij wist meer dan ik hihi. Daarna moest ik gaan liggen en werd ik eerst gemasseerd en daarna gevingerd. Ondertussen legde hij steeds uit wat hij deed, wat ik erg fijn vond. Op een gegeven moment had ik het idee dat het niet zou gaan lukken. Het voelde wel heel fijn en ik kwam wel klaar, maar was niet veel anders dan anders. Maar even later kwam het ineens en begon ik echt te spuiten. Was echt een hele aparte ervaring. Toen het eenmaal lukte bleef het maar komen, echt super. Achteraf hebben we nog gezellig nagepraat en wat gedronken. De ervaring was echt top en ik ben blij dat ik gegaan ben.
quote:leentjuh73 schreef op 16 september 2012 @ 19:04:

Op internet wordt geregeld geadverteerd door mensen die zeggen dat ze vrouwen kunnen laten spuiten.

Ehhhh, watte?

SpuitkoningenRus.nl of zo?
op sexjobs bijvoorbeeld, ook al vind ik het een beetje smerige site...
, echt, wat grappig, dat je dat durfde
Ik heb ook vaak op het punt gestaan om af te bellen. Het was voor mij helemaal nieuw en was echt bloednerveus. Maar ik dacht, als ik dat doe blijf ik altijd die neiging houden, terwijl als ik het doe en het is niks dan ben ik er zo overheen. Maar een kwartiertje nadat ik binnen was voelde ik me al vrij gemakkelijk.
meegemaakt bij 2 vrouwen en was super onder de indruk en ook heel ...opwindend
quote:leentjuh73 schreef op 16 september 2012 @ 22:26:

Ik heb ook vaak op het punt gestaan om af te bellen. Het was voor mij helemaal nieuw en was echt bloednerveus. Maar ik dacht, als ik dat doe blijf ik altijd die neiging houden, terwijl als ik het doe en het is niks dan ben ik er zo overheen. Maar een kwartiertje nadat ik binnen was voelde ik me al vrij gemakkelijk.Wat heeft je dat gekost dan??
quote:stout1975 schreef op 31 augustus 2012 @ 23:49:

Schrijf ik die hele handleiding hier voor niks of zo?

Beetje late reactie...maar nee hoor, zijn druk aan het oefenen
quote:xxsilviaxx schreef op 17 september 2012 @ 08:23:

[...]

Wat heeft je dat gekost dan??Was maar 50 euro, en dat voor een sessie van 2 uur.
@ Stout

Zodra mijn vent in de buurt is zullen we je handleiding eens uitgebreid gaan bestuderen ;)
Ik bedenk me net dat ik die beter weg kan halen en mezelf in de verhuur kan slingeren
@Stout, zonder gekheid, moest vandaag toevallig een stel zoeken voor wat kleding.. (je weet wel voor dat éne feestje).. kwam ik op die jou wel bekende site ook een advertentie tegen van een man van een stel... beloofde iedere vrouw te kunnen laten squirten :-)

Ik zég KANS !!!
Ehmmm, ik kan niet iedere vrouw spuitend klaar laten komen hoor, en ben ook nog nooit een kerel tegengekomen die dat wel kan.

Maar bij de meesten lukt het wel.

Ik heb het me heel lang geleden ook maar gewoon eens uit laten leggen door een vriendelijk stel.
Ik zou blij zijn als ik eens een keer zonder waterballet klaarkwam :(
quote:stout1975 schreef op 17 september 2012 @ 18:36:

Ehmmm, ik kan niet iedere vrouw spuitend klaar laten komen hoor, Niet???
Nee joh, wat staat er nou in mijn onderschrift????
Hahah, nou ik kan het wel... zegt dat iets over mij? of over die vrouwen?
Opschepper!
Goed lezen Stout!!
Zei mijn man ook altijd, dat van elke vrouw, maar nee hoor haha, 1 vriendin van ons kan t echt niet ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven