Taboe op minnaars?

23-05-2014 21:24 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al 10 jaar getrouwd en een dochter. Mijn man ziet seks als een verplicht nummer en zo lang ik hem ken ben ik nog nooit door hem klaargekomen .Op een feestje ontmoete ik een man en ik geloof dat we allebei zin in elkaar hadden, ik tenminste wel. We flirten er behoorlijk op los en op de dansvloer liet ik hem merken dat ik meer wilde. Enfin, hij regelde een hotelkamer voor ons samen en wat er toen gebeurde ging mijn stoutste fantasien te boven..Hij maakte mij gek met een lang voorspel..we deden het..ik hoorde mij zelf schreeuwen van genot..het was de eerste keer dat ik door een man een orgasme beleefde..en niet eentje, maar meerdere achter elkaar..We zien elkaar regelmatig en het is alleen om onze seksuele verlangens te vervullen. Ik heb het met een goede vriendin besproken, eerst heel voorzichtig. Maar wat bleek, zij had al jarenlang een minnaar en was blij dat met iemand te kunnen delen. Beiden zijn we overtuigd dat we ons huwelijk er mee redden, want door het ontbreken van waardering voor je vrouw zijn, waren er spanningen ontstaan. Dus voor mij mag dit best eens ter discussie komen. Mensen veroordelen het vreemdgaan snel, maar beoordelen het nooit. Geen vrouw gaat zomaar vreemd, er is altijd een gegronde reden voor. Inmiddels heb ik het ook nog een keer met een andere man gedaan, maar dat was eenmalig. Ik heb dat aan mijn minnaar verteld, maar hij vond dat niet erg, hij vond mij er alleen maar spannender door worden. Ik sta trouwens versteld van mijzelf, want ik wil het overal, er is een wereld voor me opengegaan. Hoe zijn jullie ervaringen?
Het zal me echt jeuken door wie je je gaten laat vullen TO. Maar deze 50 seconden van m'n leven krijg ik nooit meer terug.
quote:Amand schreef op 23 mei 2014 @ 22:19:

Het zal me echt jeuken door wie je je gaten laat vullen TO. Maar deze 50 seconden van m'n leven krijg ik nooit meer terug.Je hebt je avatar veranderd...
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Ja, hoor TO, geloof je het zelf?
In welk topic loop je nou te liegen TO?

In dit of in het dagje weg met collega topic.
Huts!
Waarom scheid je niet, blijkbaar is je man niets waard als je hem zo besodemieterd. Als je mijn vrouw was zou ik je ook alle hoeken van de kamer laten zien. ...met mn vuisten wel te verstaan.
O, dat is de manier om je huwelijk te redden! Seks met verschillende andere mannen en er over liegen.
In een ander topic schrijft ze dat vriendlief een beest in bed is die precies aanvoelt wat mevrouw wil.

Ik neem dit niet meer serieus.

Het hek staat duidelijk weer open vanavond.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 mei 2014 @ 22:41:

In een ander topic schrijft ze dat vriendlief een beest in bed is die precies aanvoelt wat mevrouw wil.

Ik neem dit niet meer serieus.

Het hek staat duidelijk weer open vanavond.Vriendlief zal dan wel een minnaar zijn. Maar dat rijmt dan ook niet met de rest van haar verhaal in het andere topic. Je hebt gelijk, er valt niks te rijmen.
quote:Amand schreef op 23 mei 2014 @ 22:11:

[...]

Oh, dan is het goed.
Oh, ze noemt haar 20 jaar oudere minnaar inderdaad vaste vriend.

Grappig.
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 23:29:

Grappig.hahaha! inderdaad! maar ooh ooh ooh, wat is het een beest in bed he?
quote:nietvergeten schreef op 23 mei 2014 @ 22:35:

Waarom scheid je niet, blijkbaar is je man niets waard als je hem zo besodemieterd. Als je mijn vrouw was zou ik je ook alle hoeken van de kamer laten zien. ...met mn vuisten wel te verstaan.Flink hoor!
Zalig zijn de simpelen van geest.
Ik moest steeds aan m'n buurvrouw denken, terwijl ik je verhaal aan het lezen was. Hmmmmm
Leef je leven alsof het je laatste dag is
quote:depressief schreef op 24 mei 2014 @ 02:59:

Ik moest steeds aan m'n buurvrouw denken, terwijl ik je verhaal aan het lezen was. HmmmmmDie van de Esdoornstraat zeker.
Ik heb niet zozeer een mening over wat je doet en waarom. Iedereen heeft zijn eigen ideeën daarover. Daar kom je toch niet uit. Het enige waar ik me zorgen over zou maken is wat er gebeurd als hij erachter komt en dat gaat een keer gebeuren. Die kwetsing zal dan enorm zijn.
Zonder weerstand geen verandering
Volgens mij kan een relatie niet goed zijn als de seks slecht is. Dus wie houdt wie nu voor de gek? Een minnaar hebben is in dit geval slechts uitstel van executie, deze relatie gaat toch wel naar de klote.
quote:yasmijn schreef op 24 mei 2014 @ 03:19:

[...]

Die van de Esdoornstraat zeker.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Een slecht seksleven is wel een verklaring maar absoluut geen rechtvaardiging voor vreemdgaan. Bovendien is het een weinig constructieve oplossing voor de lange termijn. Ja, het is spannen en geil. Voor nu. Want feit blijft dat jij al liegend en bedriegend door het leven gaat. En dat komt vroeger of later echt wel uit. Is het nog spannend en geil als je man alles wat hij dacht met jou te hebben als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen? Jij maakt nu moedwillig je relatie kapot. Geef je man een eerlijke kans om jullie seksleven te verbeteren, spreek een open relatie af of ga uit elkaar. Dat is mijn advies.
Ik ben al het respect voor mijn vader verloren toen bleek dat hij een affaire had, dat respect is nooit meer teruggekomen. Als hij netjes de relatie had verbroken en dan anderen was gaan neuken was dat respect er nog geweest. Pas dus op, dit beinvloedt niet alleen hoe anderen je zien, maar ook hoe je dochter je ziet. Jij doet haar dit ook aan, je liegt ook tegen haar, het mes gaat niet alleen in de rug van je man, ook in die van je dochter. Maar waarschijnlijk is je kut belangrijker dan je dochter, anders was het sowieso nooit zo ver gekomen.
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 23:29:

Grappig.En ze heeft het daar nergens over een tweede minnaar of haar man, goh, de welbekende mand met doorgezakte bodem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven