Te hoog libido hebben

19-02-2012 02:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Klinkt misschien gek maar ik kamp de laatste tijd met een probleempje. In het begin met mijn vriend had ik vrij regelmatig seks, soms als ik er was 2 of 3 keer op een dag, maar nu mijn vriend werkloos is maar wel ermee zit dat hij maandelijks een bedrag van een lening af moet lossen staat zijn hoofd begrijpelijk niet echt naar dat soort dingen.

Het punt is dat ik echt sagerijnig word als hij een poosje geen zin heeft, en dan ga ik hem gewoon een beetje uitdagen en dan krijg ik alsnog wat ik wil maar achteraf heb ik er dan echt een rotgevoel bij dat ik me niet gewoon in kon houden

heeft iemand tips hoe je je er overheen kan zetten? afleiding zoeken wil niet echt lukken en ik kan het gewoon echt niet hebben dat mijn humeur daarvan afhankelijk moet zijn..
Sagerijnig?

Wat maakt dat je uberhaupt seks wilt met je vriend?
Gewoon de intimiteit en de aandacht. Als hij dan niet wil krijg ik gelijk het gevoel dat het aan mij ligt en dat ik niet aantrekkelijk ben, maar als we het dan toch gedaan hebben weet ik dat het niet aan mij ligt anders had hij het echt niet gedaan en vervolgens voel ik me weer rot dat ik hem verleid heb zeg maar. Kijk hij vind het achteraf natuurlijk niet erg, maar voor mezelf voelt het niet goed. Ik weet dat het allemaal heel makkelijk klinkt, zo van doe dan gewoon niet maar daar kan ik me dus juist niet overheen zetten
Jouw behoefte aan seks is dus verbonden aan krijgen?

Het krijgen van intimiteit en aandacht.

Natuurlijk voelt dat niet goed, seks is geven! Wat je geeft is wat je krijgt, waar zit wat dat betreft de balans niet goed volgens jou?
Ik geef beduidend meer dan dat ik krijg..en dat vind ik opzich niet erg maar het is dus niet zo dat ik geen moeite voor hem doe. Of nouja sinds hij zich down there ook al niet meer wil scheren of op zn minst regelmatig douched beperk ik me laatste tijd wel meer maar dat heeft hij aan zichzelf te danken.

De intimiteit is iets wat je samen hebt en aandacht geef je aan elkaar

Het probleem is gewoon echt dat zijn hoofd er door de omstandigheden niet naar staat, maar ik wel gewoon zin heb en gewoon niet weet hoe ik me er overheen kan zetten
Hoe zou je willen dat hij dat doet wanneer het andersom is?
Als je hem dan toch verleidt, sleur hem dan gelijk mee de douche in en maak dat er onderdeel van.
Wat vindt hij ervan?
Ga in therapie!
Aandacht is wat anders dan seks hebben he. Denk dat je het één en ander verwart met elkaar.

Als je libido echt zo hoog was had je het wel met jezelf gedaan en was dat probleem opgelost.

Denk zelf dat je het lastig vind zo'n man thuis die depri is en dan wil jij ook wat aandacht en je krijgt het dan niet
Schup hem morgen naar het uitzendburo en zeg dat hij niet thuis mag komen voor hij een baan heeft.

Ik snap dat niet hoor,dat werkeloos zijn,en je dan maar niet meer verzorgen ook?

Ik werk vanaf mijn 15 jaar,en nog nooit een dag zonder werk gezeten,net als mijn kinderen.

Als je wil werken,is er werk genoeg!

En te weinig sex naar je zin? Koop een dildo,en ga voor hem liggen met dat ding,als hij dan nog geen interesse toont?
Ik denk dat vlinder wel eens gelijk zou kunnen hebben. Je hebt de sex niet nodig, maar de aandacht... je wil voelen dat hij nog van je houdt, en anders word je onzeker.
Is toch niets geks aan? Heb ik ook hoor. Seks is toch ook communicatie, nabijheid, intimiteit die je deelt met je partner? Lijkt me een lastige situatie waar jullie in zitten, TO. Begrijp alleen niet waarom je je schuldig zou voelen na een succesvolle verleidingspoging. Dat lijkt me nou weer stereotiep vrouwelijk denken.

Nog nooit een man op zoiets kunnen betrappen , julie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven