te snel klaar komen

23-07-2012 19:03 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Mijn vent komt naar mijn menig soms te snel klaar tijdens het vrijen!! we hebben het internet/boeken/ tv-programma's etc. al wel bekeken, maar zijn niks nuttigs tegengekomen.

geprobeerd en niet gelukte pogingen:

- afknijpen.

- stoppen, aangezien wanneer we weer beginnen het nog niet lang duurt.

- hij aan iets denken wat zijn sexlust moet minderen.

-rustig aan doen.

- condoom.

Iemand nog suggesties??
Je hebt je topic twee keer geopend...
Heb het gezien, zal die andere ff weghalen... nieuw hier krijg je dat (0) thnx!
owh dat kan dus niet..! naja
hahaha je kan de andere niet weg krijgen, is mij ook in het begin overkomen.. Shit happends.!

@ Mevrouw bilicious Kijk op het andere topic voor mijn antwoord
Laten besnijden.
euh als je een pik laten besnijden denk ik dat ie nog gevoeliger word en nog sneller klaarkomt

Teminste; ik spreek uit ervaring,mijn ervaringen.
Nou het idee erachter is dattie na besnijding juist ongevoeliger wordt omdat de gevoelige huid permanent wordt geraakt door slip / boxer en dus een steviger oppervlak vormt. Wat minder prikkels zou moeten opleveren.
quote:innote schreef op 23 juli 2012 @ 19:33:

Nou het idee erachter is dattie na besnijding juist ongevoeliger wordt omdat de gevoelige huid permanent wordt geraakt door slip / boxer en dus een steviger oppervlak vormt. Wat minder prikkels zou moeten opleveren.

Althans, zo probeert de arts het mij te verkopen ;)Is het de arts nog niet gelukt?
quote:bi-licious schreef op 23 juli 2012 @ 19:03:

hallo,

Mijn vent komt naar mijn menig soms te snel klaar tijdens het vrijen!! we hebben het internet/boeken/ tv-programma's etc. al wel bekeken, maar zijn niks nuttigs tegengekomen.

geprobeerd en niet gelukte pogingen:

- afknijpen.

- stoppen, aangezien wanneer we weer beginnen het nog niet lang duurt.

- hij aan iets denken wat zijn sexlust moet minderen.

-rustig aan doen.

- condoom.

Iemand nog suggesties??

10x langzaam stoten en dan andere erozones benaderen als dit 10x lukt dat verhogen. Wanneer het goed is ...bij 50x achter elkaar stoten.

anders toch de uroloog benaderen...en wat ook zeker helpt (omdat jij ontzettend aantrekkelijk bent) toch aan iets stoms denken dus (hoe ziet de kast eruit van de schoonouders of welke kleuren kikkers bestaan er etc etc..

succes
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
Volgens mij is de andere al verwijderd. Maare aangezien een sok te klein was zei je, kan je ook eventueel kniekousen proberen.?

of op sekscursus volgen bij Alex May....heeft viva ooit eens een artikel over geschreven en ik kan zeggen dat het 2 leerzame dagen waren :-)
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
Nogmaals: masturberen voor de seks.
Nou besnijden is geen optie voor hem!! en denk dat gurly gelijk heeft!! @ soulmate, dankjewel ! hahah maar dus opbouwen? nouja proberen kan altijd!!! hoop dat het werkt!!
haha idd, mastuberen zei je!! zoals ik zei gaan we ook zeker proberen!! wel fijn om meerdere opties achter de hand te hebben.
Trek een gek gezicht als hij bijna klaarkomt...Het werkt echt!

Of...zeg een naam van een andere man! Werkt ook!
quote:gurly3 schreef op 23 juli 2012 @ 19:40:

quote:bi-licious schreef op 23 juli 2012 @ 19:43:

[...]

TO; ga eens na DVG topic.

+ accepteer mijn vriendschap verzoek in je hotmail email.

was iets vanuit jou kant verkeerd gegaan.
Jammer dat het een probleem voor je is....heeft hij het er ook moeilijk mee?

Heeft hij bijv. nog wel zin als hij de eerste keer klaar is gekomen, of is het dan over en uit?

Mijn lief had er zelf ook problemen mee, ik absoluut niet!

Hij wilde ook van alles en nog wat proberen en sommige dingetjes hebben we ook geprobeerd, maar helaas.

Wij swingen samen en hij merkte ook daarin dat dames het juist helemaal niet erg vinden...ze genieten er juist van.

Wel is het zo dat hij meerdere keren op een avond klaar kan komen, dit geeft hem wel meer zekerheid.

Het is dus niet over na de eerste keer, ik denk dat dat nl. wel een probleem zou kunnen geven voor de partner.

Inmiddels is het geen issue meer, maar juist genieten.....
zet een radio aan met muziek waar hij graag naar luistert hij kan zich daar dan op concentreren.

Ik vind het een simpele maar goed werkende oplossing
quote:benvan1971 schreef op 24 juli 2012 @ 11:57:

zet een radio aan met muziek waar hij graag naar luistert hij kan zich daar dan op concentreren.

Ik vind het een simpele maar goed werkende oplossing*zie haar met oordoppen liggen*
quote:gurly3 schreef op 23 juli 2012 @ 19:42:

Trek een gek gezicht als hij bijna klaarkomt...Het werkt echt!

Of...zeg een naam van een andere man! Werkt ook! Poster ophangen van z'n schoonmonster helpt ook !
naar de huisarts gaan,dit uitleggen en vragen om een recept voor paroxetine

binnen 5 dagen kan je man het zo lang als jij/hij het wilt

niet gaan doortobben,afspraak maken en binnen een week is dit probleem alleen nog maar een herinnering!
quote:lekkerophetnet schreef op 24 juli 2012 @ 15:39:

naar de huisarts gaan,dit uitleggen en vragen om een recept voor paroxetine

binnen 5 dagen kan je man het zo lang als jij/hij het wilt

niet gaan doortobben,afspraak maken en binnen een week is dit probleem alleen nog maar een herinnering!

Hij heeft geen probleem...zij vindt het niet leuk.

Dan nog is de vraag...hoelang duurt het voor hij klaarkomt, wat is voorspel, hoe lang was voorspel, waren er opwarmertjes, welke opwarmertjes (geile uitspraken, filmpje etc.)

In MIJN ogen vind ik medicatie voor zoiets echt belachelijk!

Zorg gewoon dat hij verder kan na 1 keer klaarkomen, lijkt me stuk beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven