te snel klaar komen
maandag 23 juli 2012 om 19:03
hallo,
Mijn vent komt naar mijn menig soms te snel klaar tijdens het vrijen!! we hebben het internet/boeken/ tv-programma's etc. al wel bekeken, maar zijn niks nuttigs tegengekomen.
geprobeerd en niet gelukte pogingen:
- afknijpen.
- stoppen, aangezien wanneer we weer beginnen het nog niet lang duurt.
- hij aan iets denken wat zijn sexlust moet minderen.
-rustig aan doen.
- condoom.
Iemand nog suggesties??
Mijn vent komt naar mijn menig soms te snel klaar tijdens het vrijen!! we hebben het internet/boeken/ tv-programma's etc. al wel bekeken, maar zijn niks nuttigs tegengekomen.
- afknijpen.
-rustig aan doen.
- condoom.
Iemand nog suggesties??
maandag 23 juli 2012 om 19:34
quote:innote schreef op 23 juli 2012 @ 19:33:
Nou het idee erachter is dattie na besnijding juist ongevoeliger wordt omdat de gevoelige huid permanent wordt geraakt door slip / boxer en dus een steviger oppervlak vormt. Wat minder prikkels zou moeten opleveren.
Althans, zo probeert de arts het mij te verkopen ;)Is het de arts nog niet gelukt?
Nou het idee erachter is dattie na besnijding juist ongevoeliger wordt omdat de gevoelige huid permanent wordt geraakt door slip / boxer en dus een steviger oppervlak vormt. Wat minder prikkels zou moeten opleveren.
Althans, zo probeert de arts het mij te verkopen ;)Is het de arts nog niet gelukt?
maandag 23 juli 2012 om 19:35
quote:bi-licious schreef op 23 juli 2012 @ 19:03:
hallo,
- afknijpen.
-rustig aan doen.
- condoom.
Iemand nog suggesties??
10x langzaam stoten en dan andere erozones benaderen als dit 10x lukt dat verhogen. Wanneer het goed is ...bij 50x achter elkaar stoten.
anders toch de uroloog benaderen...en wat ook zeker helpt (omdat jij ontzettend aantrekkelijk bent) toch aan iets stoms denken dus (hoe ziet de kast eruit van de schoonouders of welke kleuren kikkers bestaan er etc etc..
succes
hallo,
- afknijpen.
-rustig aan doen.
- condoom.
Iemand nog suggesties??
10x langzaam stoten en dan andere erozones benaderen als dit 10x lukt dat verhogen. Wanneer het goed is ...bij 50x achter elkaar stoten.
anders toch de uroloog benaderen...en wat ook zeker helpt (omdat jij ontzettend aantrekkelijk bent) toch aan iets stoms denken dus (hoe ziet de kast eruit van de schoonouders of welke kleuren kikkers bestaan er etc etc..
succes
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
maandag 23 juli 2012 om 21:26
Jammer dat het een probleem voor je is....heeft hij het er ook moeilijk mee?
Heeft hij bijv. nog wel zin als hij de eerste keer klaar is gekomen, of is het dan over en uit?
Mijn lief had er zelf ook problemen mee, ik absoluut niet!
Hij wilde ook van alles en nog wat proberen en sommige dingetjes hebben we ook geprobeerd, maar helaas.
Wij swingen samen en hij merkte ook daarin dat dames het juist helemaal niet erg vinden...ze genieten er juist van.
Wel is het zo dat hij meerdere keren op een avond klaar kan komen, dit geeft hem wel meer zekerheid.
Het is dus niet over na de eerste keer, ik denk dat dat nl. wel een probleem zou kunnen geven voor de partner.
Inmiddels is het geen issue meer, maar juist genieten.....
Heeft hij bijv. nog wel zin als hij de eerste keer klaar is gekomen, of is het dan over en uit?
Mijn lief had er zelf ook problemen mee, ik absoluut niet!
Hij wilde ook van alles en nog wat proberen en sommige dingetjes hebben we ook geprobeerd, maar helaas.
Wij swingen samen en hij merkte ook daarin dat dames het juist helemaal niet erg vinden...ze genieten er juist van.
Wel is het zo dat hij meerdere keren op een avond klaar kan komen, dit geeft hem wel meer zekerheid.
Het is dus niet over na de eerste keer, ik denk dat dat nl. wel een probleem zou kunnen geven voor de partner.
Inmiddels is het geen issue meer, maar juist genieten.....
dinsdag 24 juli 2012 om 16:24
quote:lekkerophetnet schreef op 24 juli 2012 @ 15:39:
naar de huisarts gaan,dit uitleggen en vragen om een recept voor paroxetine
binnen 5 dagen kan je man het zo lang als jij/hij het wilt
niet gaan doortobben,afspraak maken en binnen een week is dit probleem alleen nog maar een herinnering!
Hij heeft geen probleem...zij vindt het niet leuk.
Dan nog is de vraag...hoelang duurt het voor hij klaarkomt, wat is voorspel, hoe lang was voorspel, waren er opwarmertjes, welke opwarmertjes (geile uitspraken, filmpje etc.)
In MIJN ogen vind ik medicatie voor zoiets echt belachelijk!
Zorg gewoon dat hij verder kan na 1 keer klaarkomen, lijkt me stuk beter!
naar de huisarts gaan,dit uitleggen en vragen om een recept voor paroxetine
binnen 5 dagen kan je man het zo lang als jij/hij het wilt
niet gaan doortobben,afspraak maken en binnen een week is dit probleem alleen nog maar een herinnering!
Hij heeft geen probleem...zij vindt het niet leuk.
Dan nog is de vraag...hoelang duurt het voor hij klaarkomt, wat is voorspel, hoe lang was voorspel, waren er opwarmertjes, welke opwarmertjes (geile uitspraken, filmpje etc.)
In MIJN ogen vind ik medicatie voor zoiets echt belachelijk!
Zorg gewoon dat hij verder kan na 1 keer klaarkomen, lijkt me stuk beter!