tips gezocht: als vrouw (44 jaar) alleen naar parenclub oid?

06-06-2019 20:48 96 berichten
Hallo forummers,

ik heb een lange tijd geleden gereageerd in topics over parenclubs toen mijn relatie net voorbij was. Nu zoek ik opnieuw tips. Ik heb na ca. 4 a 5 jaren geen of moeizame seks te hebben gehad, behoefte om het lichamelijke contact weer op te zoeken. Aangezien ik parenclubs al langere tijd een spannend experiment vond, ook toen ik nog in mijn relatie zat, is die nieuwsgierigheid niet voorbij. Maar waar ik niet op zit te wachten, is om een soort loslopend wild te zijn in zo'n club, terwijl het jachtseizoen is geopend. Ik wil vooral niet het gevoel hebben dat ik de hele tijd handen van me af moet slaan. Want ik heb begrepen dat je als vrouw alleen nogal veel bekijks hebt.

Hebben jullie tips voor mij hoe ik: op een veilige en prettige manier het erotische wereldje kan binnentreden, waarbij ik langzaam kan wennen aan het terugbrengen van seksualtiteit in mijn leven? Zijn er bijv. websites waar je als vrouw een groepje andere vrouwen kan leren kennen om samen te gaan? Of zijn er mannen die willen chaperonen, zonder er zelf vanuit te gaan dat dat betekend dat dat zeker van bil gaan betekend. Ik wil zelf heel duidelijk de keuze kunnen maken óf en met wie ik iets wil doen en dus vooral een leuke ervaring opdoen.
Ik heb je een berichtje gestuurd
Het is begrijpelijk dat je voor je eerste bezoek aan parenclub voorzichtig wil zijn en uiteindelijk zelf beslissen met wie je eventueel seks hebt. Een chaperon die je meeneemt is een goed idee, mits hij respectvol is, omdat je op die manier niet direct als een prooi gezien wordt. Mannen zullen wat moeite doen je te overwinnen en als uitvalsbasis heb je alvast één man voor je. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt prima als vrouw alleen naar een parenclub, de sociale controle is groot, je hebt in no time aanspraak en nee is nee. Ik zou juist wél naar een avond gaan waar single mannen mogen komen, je hebt dan zéker aanspraak en als je een man niet leuk (genoeg) vindt om verder mee te gaan kun je dat gerust zeggen, wees en blijf assertief.
Het is niet persé zo dat je loslopend wild bent, dat wordt altijd geschreven maar ik kan uit ervaring zeggen dat dat best meevalt. Vaak blijf je op zo'n avond een beetje plakken aan een man, omdat je nu eenmaal lekker zit te kletsen of samen even een rondje loopt. Zo'n man zorgt ook voor wat sociale controle en als je een ander ziet die interessant lijkt dan ga je weer een deurtje verder. Dat is het mooie aan een club, dit kan en mag allemaal.
...
Leuk om te horen Roos. Heb je een specifieke club die je kunt adviseren? En mijn zoektocht leverde op dat veel clubs ook overdag open zijn. Is dat uberhaupt gezellig? Zijn er dan uberhaupt mensen? Ik werk onregelmatige diensten, dus ben ook wel eens overdag vrij. Maar ik koppel sensueel uitgaan meer aan een avond en niet aan klaarlichte dag.

Ik heb ook op twee verschillende websites oproepjes zien staan van mensen die aangeven te komen en wie er ook komen. Maar het voelt nogal bizar om te lezen dat mensen vragen wie er zin heeft een 'k*tje te komen volspuiten' en dat er dan iemand zich meldt dattie wel komt en de vrouw vervolgens weer reageert met 'geil, hoe kan ik je herkennen'. Ik bedoel, moet ieder voor zich weten, maar je maakt blijkbaar een seksafspraak met iemand waar je absoluut niks van weet, geen leeftijd, geen looks, geen klik, niks. Dat roept een bepaald gevoel op bij mij, dat ik me afvraag of het er echt zo aan toe gaat onderling. Maakt niet uit wie, als het maar een kut of een lul heeft.

Ik wil inderdaad ook graag op een avond komen waar er ook mannen zijn die niet per se aan een vrouw vastzitten. Want is voor mij zelden zo dat ik beide partners van een koppel aantrekkelijk vind. Dus als ik de man aantrekkelijk vind, wil dat niet zeggen dat de vrouw mij ook aanspreekt. En als ik dan alleen iets met de man kan ondernemen, als ik de vrouw erbij voor lief moet nemen, na, dat wil ik niet. En andersom trouwens ook, al zal mijn eerste interesse minder snel richting een vrouw gaan denk ik.
Hai Charles, heb je een idee hoe je aan een "chaperon" komt? Weet je websites waar je daar een oproepje voor kunt doen of waar profielen staan die dat leuk vinden?
Overigens heb ik me aangemeld bij een club om kennis te komen maken. Maar dat ligt nog een eindje in de toekomst. In de tussentijd probeer ik me een beetje voor te bereiden.
2018anoniem schreef:
07-06-2019 00:47
Ik heb je een berichtje gestuurd
Je hebt een berichtje terug!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vooral ervaring met Mystique (Rucphen) en Monique (Wieringerwerf). In Mystique is het bubbelbad echt "the place to be", hier maak je heel makkelijk contact. Bij Monique is dat meer in het bargedeelte.
Het klopt dat veel clubs overdag ook wel eens open zijn, de single mannen die er rondlopen zijn vaak vreemdgangers, die vertellen dan thuis dat ze gewoon op het werk zijn en een uitlopend vergaderingetje hadden ofzo.

Als ik op zoek zou zijn naar een PC maatje dan zou ik een oproepje op Secondlove ofzo neerzetten. Wel heel duidelijk zijn over je doel, niet persé seks met elkaar dus maar als vriendjes en evt meer als het goed voelt.
Op SL zitten ook singles en open relatiemannen. Als je geen vreemdganger wilt is het goed om dat duidelijk te vermelden.
...
Misschien zou je Eroxx in België kunnen overwegen. Hele nette en goed verzorgde club. Op vrijdagen mogen daar single mannen naar binnen. Zijn daar laatst op vrijdag geweest en dat beviel goed. Goede verhouding singles-koppels, positieve sfeer en mijn partner spotte genoeg leuke mannen die ook nog eens heel respectvol waren (naar ons beiden), zowel in de discotheek als in de ero-ruimtes.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal.

Hoe kan je je aan melden bij een kik groep.
Het lijk me erg leuk om met mensen er over te praten die ook in het wereldje zitten.
Ik kan in mijn omgeving er niet over praten.

Fijn weekend voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Diyer,

Ik zou zeker omdat je nooit in club geweest bent gaan voor fun of fata. Geen single mannen.

Zo kan je even wennen. Zorg dat je op tijd bent, zodat je in kleding even kan wennen.

Aanspraak heb je echt zo en mijn ervaring is dat nee nee is...

Je zou ook een keer een erotisch feest kunnen proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel ervaring met partyplayers, die zijn ook overdag open en dan zijn er diverse mannen alleen.

Natuurlijk heb je in een club ook dit soort oproepjes van vrouwen die volgespoten willen worden, of drie mannen willen om in alle gaatjes gevuld te worden. Alles wat iemand op sexgebied zou kunnen wensen, komt in een club voor. Het ene wat meer expliciet dan het andere, maar mensen komen er om te genieten van sex.
diyer schreef:
07-06-2019 13:50
Hai Charles, heb je een idee hoe je aan een "chaperon" komt? Weet je websites waar je daar een oproepje voor kunt doen of waar profielen staan die dat leuk vinden?
Diyer, ik geloof niet dat websites waarop je een bericht plaatst een goed idee zijn om de juiste man aan te trekken. Een goede “chaperon” kent net als een Dominante meester je grenzen, weet je te beschermen en zorgt voor jou, meer nog dan persoonlijk voordeel in de vorm van seks te vinden bij je. Het is zeldzaam, koester de single man die dat geduld voor je opbrengt.
Ik vond Club Amouret'te in Utrecht erg prettig als alleengaande vrouw. Ik werd de gaten gehouden door het personeel en had veel aanspraak. Hele leuke club.
Charles_Gentle28 schreef:
13-06-2019 01:40
Diyer, ik geloof niet dat websites waarop je een bericht plaatst een goed idee zijn om de juiste man aan te trekken. Een goede “chaperon” kent net als een Dominante meester je grenzen, weet je te beschermen en zorgt voor jou, meer nog dan persoonlijk voordeel in de vorm van seks te vinden bij je. Het is zeldzaam, koester de single man die dat geduld voor je opbrengt.
Ik heb niet de indruk dat TO een dergelijke "beschermer" zoekt, maar meer iemand die haar vrijblijvend gezelschap biedt en een beetje wegwijs maakt, zodat ze de spannende eerste stap in de parenclubwereld niet alleen hoeft te zetten. Iemand die dat doet omdat hij het leuk vindt en dus zonder seks of iets anders van TO terug te verwachten.

Maar ik weet niet of TO hier nog terugkomt.
Sorry, heb even gekke drukke dagen gehad en weinig tijd voor reageren.
Ik zoek idd geen man die een verborgen agenda erop nahoudt en hoopt dat als hij niemand tegenkomt, mij altijd nog als back up heeft. Ik zoek iemand die het gezellig zou vinden om samen te gaan om dat eerste stapje, dat eerste uur een beetje onwennig door te komen. Maar ik heb inmiddels contact gehad met een vrouw die dezelfde dappere stap wil proberen te zetten.

Er is alleen voor mij een kleine kink in de kabel komen te zitten, dat ik nog even moet en wil nadenken of en wanneer ik de stap dan ook daadwerkelijk wil of ga zetten, omdat mijn ex heeft aangegeven onze relatie erg te missen. Dit moet ik eerst even herkauwen en een plek geven of ik daar iets mee wil. Zolang ik de kluts kwijtraak van dat soort boodschappen, heb ik eerst wat nadenk werk te doen.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
13-06-2019 01:40
Diyer, ik geloof niet dat websites waarop je een bericht plaatst een goed idee zijn om de juiste man aan te trekken. Een goede “chaperon” kent net als een Dominante meester je grenzen, weet je te beschermen en zorgt voor jou, meer nog dan persoonlijk voordeel in de vorm van seks te vinden bij je. Het is zeldzaam, koester de single man die dat geduld voor je opbrengt.

:rofl:
Altijd zo subtiel en onzelfzuchtig in zijn voorstellen, die Karel, pardon Charles :proud:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Oh hier is een boek over geschreven die je echt moet lezen! “Single vrouw in een parenclub” heet het van Tarja Meijers. Iemand in dezelfde positie als jij die tien jaar geleden de stap heeft gezet en al haar ervaringen beschrijft. Plus een lange lijst van clubs die aangeraden worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een avond waar alleen stellen komen geschikter is. Bij parenclub Mystique organiseren ze twee keer per maand een avond waar ook alleengaande mannen mogen komen en dan is het behoorlijk druk. Het is wel zo dat je dan als alleengaande vrouw gratis binnen mag.
Hai Diyer, ik heb het zelf regelmatig gedaan, in mijn eentje naar een parenclub. Ik ging naar Mystique, op doordeweekse dagen mogen daar ook single heren naar binnen. Dat leverde eigenlijk altijd een leuke avond op.

Ik heb nooit een onveilig gevoel gehad. Nee is nee, en daarmee uit. Een chaperonne? Welnee, vreemd voorstel (maar consider the source...)

Ik heb ooit een advertentie op de Mystique-pagina gezet, die heb ik na een halve dag direct verwijderd, mijn inbox ontplofte. En er kwam niks concreets uit. In de club heb je snel aanspraak en kun je zelf kiezen met wie je contact wil, ik vond dat veel prettiger.

Veel plezier!
Ik snap niet zo goed waarom er steeds weer mensen opduiken die TO een club of een avond voor stellen aanraden. TO heeft geen behoefte aan een stel, ze wil een man. Het is echt niet zo dat single mannen zich zomaar op je werpen in een club. De dames die hier reageren die alleen naar een club zijn geweest, zoals MokThee, geven allemaal aan dat het prima kan, een club met single mannen bezoeken.
Charles_Gentle28 schreef:
13-06-2019 01:40
Diyer, ik geloof niet dat websites waarop je een bericht plaatst een goed idee zijn om de juiste man aan te trekken. Een goede “chaperon” kent net als een Dominante meester je grenzen, weet je te beschermen en zorgt voor jou, meer nog dan persoonlijk voordeel in de vorm van seks te vinden bij je. Het is zeldzaam, koester de single man die dat geduld voor je opbrengt.


Je vergeet te vermelden dat die 'Charlperon' bij voorkeur een stevige stamper heeft met genoeg ervaring om die subtiel bij je naar binnen te werken als je even niet oplet.
diyer schreef:
13-06-2019 14:25
Sorry, heb even gekke drukke dagen gehad en weinig tijd voor reageren.
Ik zoek idd geen man die een verborgen agenda erop nahoudt en hoopt dat als hij niemand tegenkomt, mij altijd nog als back up heeft. Ik zoek iemand die het gezellig zou vinden om samen te gaan om dat eerste stapje, dat eerste uur een beetje onwennig door te komen. Maar ik heb inmiddels contact gehad met een vrouw die dezelfde dappere stap wil proberen te zetten.

Er is alleen voor mij een kleine kink in de kabel komen te zitten, dat ik nog even moet en wil nadenken of en wanneer ik de stap dan ook daadwerkelijk wil of ga zetten, omdat mijn ex heeft aangegeven onze relatie erg te missen. Dit moet ik eerst even herkauwen en een plek geven of ik daar iets mee wil. Zolang ik de kluts kwijtraak van dat soort boodschappen, heb ik eerst wat nadenk werk te doen.

Ik vraag me sowieso af of je nou wel handig bezig bent als je binnen je seksualiteit nogal wat te onderzoeken hebt en nogal wat reserves met je mee draagt, je dan je heil moet zoeken in een seksclub.

En als je dan ook nog niet los bent van je ex ..

Als ik lees waar je staat, wat je zoekt en wat je niet wil gaat het lampje bij de optie 'club' bij mij echt niet branden.
En loopt je mailbox hier nog niet over van aardige mannenberichtjes?
Het zijn er 'maar' 4, dat is nog te overzien.
Wel triestig dat een man denkt dat ik geinteresseerd zou zijn in hengelberichtjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven