tips gezocht: als vrouw (44 jaar) alleen naar parenclub oid?

06-06-2019 20:48 96 berichten
Hallo forummers,

ik heb een lange tijd geleden gereageerd in topics over parenclubs toen mijn relatie net voorbij was. Nu zoek ik opnieuw tips. Ik heb na ca. 4 a 5 jaren geen of moeizame seks te hebben gehad, behoefte om het lichamelijke contact weer op te zoeken. Aangezien ik parenclubs al langere tijd een spannend experiment vond, ook toen ik nog in mijn relatie zat, is die nieuwsgierigheid niet voorbij. Maar waar ik niet op zit te wachten, is om een soort loslopend wild te zijn in zo'n club, terwijl het jachtseizoen is geopend. Ik wil vooral niet het gevoel hebben dat ik de hele tijd handen van me af moet slaan. Want ik heb begrepen dat je als vrouw alleen nogal veel bekijks hebt.

Hebben jullie tips voor mij hoe ik: op een veilige en prettige manier het erotische wereldje kan binnentreden, waarbij ik langzaam kan wennen aan het terugbrengen van seksualtiteit in mijn leven? Zijn er bijv. websites waar je als vrouw een groepje andere vrouwen kan leren kennen om samen te gaan? Of zijn er mannen die willen chaperonen, zonder er zelf vanuit te gaan dat dat betekend dat dat zeker van bil gaan betekend. Ik wil zelf heel duidelijk de keuze kunnen maken óf en met wie ik iets wil doen en dus vooral een leuke ervaring opdoen.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
01-08-2019 17:02
Waarom lijkt je dat veiliger ? Wat lijkt je onveilig aan een parenclub?
Het volgende:
Een gigolo betaal je voor gemaakte afspraken.
Bij een parenclub moet je maar hopen dat ze zich aan de gemaakte afspraken houden.
Welke afspraken, behalve dat ik graag met respect behandelt wil worden en volgens de meesten hier dat ook kan verwachten?

Ik wil niet op afspraak geneukt worden. Ik wil wél een leuke avond en wat het brengt, dat zie ik dan wel. Ik ga daar geen boodschappen doen met de verwachting dat ik minimaal buitenkom met 1 potje neuken, twee orgasmes, minimaal 10 aantrekkelijke mannen, een vrouw wiens tieten ik heb mogen aanraken en met een beetje geluk nog wat anaal in de aanbieding. Misschien dat dat voor sommigen de mindset is, maar voor mij zeker niet.

Mijn mindset is dat ik vooral wil genieten vd sfeer en vooraf kan ik niet voorspellen of die sfeer maakt dat ik zelf ook iets wil of dat ik vooral plezier haal uit bijv. kijken. Zeker een eerste keer wil ik vooral beleven. Voor een platte wip kan ik ook naar de kroeg hier om de hoek en laat juist dat mij vooral totaal niet boeien.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
01-08-2019 19:44
Welke afspraken, behalve dat ik graag met respect behandelt wil worden en volgens de meesten hier dat ook kan verwachten?

Ik wil niet op afspraak geneukt worden. Ik wil wél een leuke avond en wat het brengt, dat zie ik dan wel. Ik ga daar geen boodschappen doen met de verwachting dat ik minimaal buitenkom met 1 potje neuken, twee orgasmes, minimaal 10 aantrekkelijke mannen, een vrouw wiens tieten ik heb mogen aanraken en met een beetje geluk nog wat anaal in de aanbieding. Misschien dat dat voor sommigen de mindset is, maar voor mij zeker niet.

Mijn mindset is dat ik vooral wil genieten vd sfeer en vooraf kan ik niet voorspellen of die sfeer maakt dat ik zelf ook iets wil of dat ik vooral plezier haal uit bijv. kijken. Zeker een eerste keer wil ik vooral beleven. Voor een platte wip kan ik ook naar de kroeg hier om de hoek en laat juist dat mij vooral totaal niet boeien.
Een gigolo hoeft je ook niet perse te neuken.
Je kunt het zien als een mannelijke "callgirl" je bepaald zelf wat voor soort gezelschap je wil.

Ik bedoel met afspraken dat men op een parenclub misschien meer opdringerig is omdat men juist daar komt om seksuele ervaringen op te doen.

Met een gigolo kun je afspreken dat je eerst gewoon uit eten gaat en dan als je wil kun je naar huis om te zoenen en/of sexen.

Dat bedoel ik.
claireredfield schreef:
01-08-2019 17:08
Het volgende:
Een gigolo betaal je voor gemaakte afspraken.
Bij een parenclub moet je maar hopen dat ze zich aan de gemaakte afspraken houden.

Ik kan me er weinig bij voorstellen. En al helemaal niet in combinatie met 'gevaarlijk'. Wat zouden dan afspraken kunnen zijn waar iemand zich in een club niet aan houdt, en waar een gigolo zich wel aan zou houden?

Denk je niet dat in een club veel meer controle is en er sowieso veel mensen aanwezig zijn? En dan heb je ook nog een beheerder/eigenaar van de club zelf die zorg draagt voor z'n klanten. Dat kan je van een willekeurige gigolo allemaal niet zeggen denk ik. Wie weet wie je in huis haalt en wat z'n intenties zijn. Jij betaalt 'm wel, maar als hij zich niet gedraagt, wat dan?

In een club maak je contact op basis van wederzijds elkaar leuk en aantrekkelijk vinden. Bij een gigolo betaal je voor contact met een vreemde. Ik wil niet zeggen dat gigolo's onbetrouwbaar zijn, maar in de vergelijking met een club denk ik dat een gigolo potentieel gevaarlijker zou kunnen zijn dan een club.
Bovendien heb je een gigolo maar tot op zekere hoogte voor het uitzoeken. Op basis van foto's en een verhaaltje maak je je keus. Je moet maar zien of je deze wel zo aantrekkelijk vindt als hij werkelijk voor je neus staat of dat de chemie er is. Ik val nl. niet per sé op modellen types met een wasbordje. Chemie op het juiste moment is veel belangrijker en dat is er of is er niet.
Dat wordt dan een duur avondje voor een beetje uit eten gaan om af te tasten of het wel iets is.

Nee, ik heb echt heel duidelijke redenen waarom ik wél naar een parenclub zou willen en niet een 1 op 1 date met een mij relatief onbekende man. Ik wil de keuze hebben uit normale mannen (die vind ik het aantrekkelijkst), ik wil in de goede sfeer zitten, ik wil bij wijze mezelf kunnen laven aan de sfeer van erotiek nog los van of ik daar zelf op dat moment trek in heb, ik wil kunnen vertrekken zonder verwachtingen van anderen, ik wil langzaam kunnen ontdekken én ik wil geen honderden euro's hoeven te betalen voor een gigolo. Lijkt mij allemaal mogelijk in een parenclub.
Alle reacties Link kopieren
En.. ben je er al uit?
Heb je het plan om binnenkort een clubje te gaan bezoeken?
...
Alle reacties Link kopieren
Nogmaal Dyer, lees dat boek! Daar allemaal tips en trics in, clubs die ze aanraadt en allerlei andere handige info.
Waar vind je gigolo's dan?
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 02-08-2019 13:10
Reden: Rare vraag..
56.25% gewijzigd
@Oranje, lijkt me leuk. Ik ga het boek lenen :hyper:
Rooss4.0 schreef:
02-08-2019 12:07
En.. ben je er al uit?
Heb je het plan om binnenkort een clubje te gaan bezoeken?
Hoi Rooss, nee, dat plan staat voorlopig weer in de ijskast. Ik heb met mijn ex ons seksleven weer nieuw leven ingeblazen en dat is voor mij voorlopig meer dan genoeg plezier.
Alle reacties Link kopieren
En..inmiddels al geweest? Ik stuit op dit topic, omdat ik ook graag naar een parenclub wil. De erotische omgeving en dan wel zien waar het op uitdraait. Mijn partner wilt niet mee, misschien ooit wel. Ik mag dus de 1ste stap zetten, maar alleen vind ik best spannend. Ik heb absoluut niet de intentie om te scoren, wil juist graag de sfeer proeven. Vandaar dat ik benieuwd ben naar jouw ervaring zover...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of de topic starter nog gaat antwoorden. Ik denk dat je het gewoon moet ervaren wil je er een mening over kunnen vormen. Er is hier al veel over diverse clubs geschreven. Kijk naar een fijne club in je buurt en misschien idd met iemand die zonder extra bedoelingen met je mee wil. Dit verminderd de druk misschien voor je.
Veel plezier:)
Nieuwsgierigikke schreef:
16-09-2019 14:49
Ik heb absoluut niet de intentie om te scoren, wil juist graag de sfeer proeven.
Dat je kieskeurig bent, begrijp ik, maar een parenclub is natuurlijk ook niet de plaats om gewoon een koffie te gaan drinken. Misschien kan je even uitzoeken wat je echt verlangt? Dat kan seks met een andere partner zijn of begeerte, belangstelling voelen... In de erotische sfeer en met de juiste omringing kan het snel gaan, dus maak voor jezelf uit waar je grens ligt.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwsgierigikke schreef:
16-09-2019 14:49
En..inmiddels al geweest? Ik stuit op dit topic, omdat ik ook graag naar een parenclub wil. De erotische omgeving en dan wel zien waar het op uitdraait. Mijn partner wilt niet mee, misschien ooit wel. Ik mag dus de 1ste stap zetten, maar alleen vind ik best spannend. Ik heb absoluut niet de intentie om te scoren, wil juist graag de sfeer proeven. Vandaar dat ik benieuwd ben naar jouw ervaring zover...
Ik denk dat dat sfeerproeven prima kan. Zeker in de bekendere clubs kun je gerust een avondje doorbrengen zonder dat er iemand ongewenst naar je toe komt of van alles en nog iets verwacht. Gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook! Held op sokken, maar ik ga wel...En helemaal alleen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ben regelmatig te gast bij de bekendere clubs (Fun4two Moordecht is een beetje m’n favoriet). Mèt of zonder partner (als die er open voor staat)..
En ik moet zeggen dat mijn ervaringen eigenlijk altijd positief zijn op het gebied van respectvol behandeld worden...
Als vrouw heb je het eigenlijk altijd voor het zeggen. In de uitzonderlijke gevallen dat je een ‘aanhouder’ treft zijn het de mede-gasten of de gastheer/vrouw die je terzijde staan.
Ik heb een keer een vriend gehad die me hraag meenam naar sex-bioskopen maar dat is toch niet zo mijn ding. Had ook daar zeker het laatste woord maar daar zijn de heren een stuk hijgeriger....;-)
Alle reacties Link kopieren
Super interesting!

Zijn er wellicht meer dames die graag een x zouden gaan maar die niet alleen durven?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag een keertje naar zo'n club :)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Waar kom je ongeveer vandaan.?
Alle reacties Link kopieren
Zodra het weer kan met een groepje dames gaan ? 😊
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een goed idee! Voor degene die dat ook graag, misschien even hieronder een reactie neerzetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven