tips gezocht: als vrouw (44 jaar) alleen naar parenclub oid?

06-06-2019 20:48 96 berichten
Hallo forummers,

ik heb een lange tijd geleden gereageerd in topics over parenclubs toen mijn relatie net voorbij was. Nu zoek ik opnieuw tips. Ik heb na ca. 4 a 5 jaren geen of moeizame seks te hebben gehad, behoefte om het lichamelijke contact weer op te zoeken. Aangezien ik parenclubs al langere tijd een spannend experiment vond, ook toen ik nog in mijn relatie zat, is die nieuwsgierigheid niet voorbij. Maar waar ik niet op zit te wachten, is om een soort loslopend wild te zijn in zo'n club, terwijl het jachtseizoen is geopend. Ik wil vooral niet het gevoel hebben dat ik de hele tijd handen van me af moet slaan. Want ik heb begrepen dat je als vrouw alleen nogal veel bekijks hebt.

Hebben jullie tips voor mij hoe ik: op een veilige en prettige manier het erotische wereldje kan binnentreden, waarbij ik langzaam kan wennen aan het terugbrengen van seksualtiteit in mijn leven? Zijn er bijv. websites waar je als vrouw een groepje andere vrouwen kan leren kennen om samen te gaan? Of zijn er mannen die willen chaperonen, zonder er zelf vanuit te gaan dat dat betekend dat dat zeker van bil gaan betekend. Ik wil zelf heel duidelijk de keuze kunnen maken óf en met wie ik iets wil doen en dus vooral een leuke ervaring opdoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ooit eens op een erotisch feest beland als single vrouw met veel stellen. Aanspraak genoeg en er werd erg respectvol gereageerd als ik aangaf geen interesse te hebben. Wel werd ik het meest benaderd door de vrouwelijke partner van stellen die op zoek waren naar een extra vrouw.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_378208 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 12:37
Reden: Te veel info
99.31% gewijzigd
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
De vrouwen die ik ken, die graag naar een parenclub gaan waar ook single mannen komen, zijn vrouwen die zich graag wentelen in veel aandacht van veel bronstige mannen.

De vrouwen die ik ken, die niet graag naar een parenclub gaan waar ook single mannen komen, zijn vrouwen die niet bepaald zitten te wachten op veel aandacht van veel bronstige mannen.
Alle reacties Link kopieren
Komende vrijdag avond ga ik naar Mystique, ben benieuwd of ik daar een singel dame ga ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, er is al lang niet meer gereageerd in dit forum maar ik had dezelfde vraag en overweeg de gigolo night van de Fun4two. Ik was benieuwd of dames alleen daar ervaringen mee hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nooit alleen geweest maar wel eens met een vriendin samen. Dat was echt heel erg leuk. Tuurlijk ben je een soort loslopend wild maar ik vond t vooral bevrijdend eens zonder partner te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Erotische sauna Azzurra in Beuningen is misschien ook een idee, gemengde dagen wo, do en za.
.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben ook een keer een vriendin, die in dezelfde fase als in zat, meegenomen naar een gigolo avond.

Was een zeer geslaagde avond omdat ze snel aanspraak had bij de gigolo’s en zich daar prima mee vermaakte. Zo hoefde ze zich idd net bezig te houden met andere vrouwen.

Gewoon doen dus en als het je niet bevalt ga je toch gewoon weer weg.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
07-06-2019 00:32
Ik snap het probleem niet zo. Je kunt toch gewoon gaan en kijken hoe het is? Als je het gevoel hebt de hele tijd bejaagd te worden op een vervelende manier ga je weer weg. Of je doet je beklag bij de eigenaren. Doorgaans wordt er behoorlijk op toegezien dat er geen opdringerig gedrag is door alleengaande mannen. In mijn ervaring zijn veel mannen in een club eerder terughoudend jegens vrouwen dan te vrijpostig. Ik denk echt dat je je teveel zorgen maakt.

Ik weet niet waar je woont, maar bijvoorbeeld in parenclub Monique in het noorden van Noord-Holland kun je prima terecht als alleengaande vrouw.
Whahahaha, Monique is juist afschuwelijk
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand tips voor een man die alleen naar een pc wil? Zijn er mogelijkheden om je kansen op seks te maximaliseren?

Zijn er mannen hier die alleen naar een pc zijn geweest of er desalniettemin een mening over hebben?
Orpheus13 schreef:
31-07-2019 09:59
Heeft iemand tips voor een man die alleen naar een pc wil? Zijn er mogelijkheden om je kansen op seks te maximaliseren?

Zijn er mannen hier die alleen naar een pc zijn geweest of er desalniettemin een mening over hebben?
Maakt het je dan werkelijk niks uit waar je 'm inhangt, als het maar een gat heeft?
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
31-07-2019 09:59
Heeft iemand tips voor een man die alleen naar een pc wil? Zijn er mogelijkheden om je kansen op seks te maximaliseren?

Zijn er mannen hier die alleen naar een pc zijn geweest of er desalniettemin een mening over hebben?
Niet je vingers ergens ongevraagd insteken... Dat vond ik zo'n afknapper
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
31-07-2019 11:16
Maakt het je dan werkelijk niks uit waar je 'm inhangt, als het maar een gat heeft?
Huh? Kennen wij elkaar? Heb je een indruk van me? Ik ben hier relatief nieuw op het forum.

Kortom: waarom denk je dit?
In een parenclub voor alleen stellen, mogen mannen alleen niet komen. Vrouwen alleen wel, omdat dat toch niet vaak gebeurd, en niemand daar problemen mee heeft.

In parenclubs waar mannen alleen welkom zijn, is er dan ook gelijk een enorm overschot aan mannen. Dus om aan de bak te komen zul je aantrekkelijker dan gemiddeld moeten zijn.

Aantrekkelijk kan zijn door je uiterlijk, gedrag, grote pik, etc
Omdat je schrijft dat je maximale kansen op seks wilt. Dan neem ik aan dat je een kritische blik laat varen. Kritisch = niet maximaal.
Broodjekroket2 schreef:
31-07-2019 09:22
Whahahaha, Monique is juist afschuwelijk
Wat vind/vond je er afschuwelijk aan?
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
31-07-2019 14:16
Omdat je schrijft dat je maximale kansen op seks wilt. Dan neem ik aan dat je een kritische blik laat varen. Kritisch = niet maximaal.
Ik kan me voorstellen dat het als man alleen al moeilijk genoeg is om uberhaupt te seksen. En als je naar een pc gaat, is het niet helemaal bevredigend als er niet 1 keer geneukt is. Lijkt me niet gek toch?

Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat je je piemel stopt in een vrouw die je afstotend vindt. Voor de goede orde. Denk dat je dit ook zelf wel had kunnen bedenken.
Orpheus, 1 van de voorwaarden voor seks in een club (met een ander dan je eigen partner) is het gebruik van een condoom. Zonder condoom heb je geen seks met een ander.

En een avondje parenclub zonder seks komt heel regelmatig voor. Er is geen enkele garantie op seks in een club.
Je vergroot je kans op seks als je er goed uitziet, verzorgd bent, en je prettig gedraagt. Dus niet opdringerig zijn, mensen als mens behandelen en niet als seksspeeltje, en condooms gebruiken. Maar ook dan heb je geen enkele garantie op seks.
Orpheus13 schreef:
31-07-2019 12:58
Huh? Kennen wij elkaar? Heb je een indruk van me? Ik ben hier relatief nieuw op het forum.

Kortom: waarom denk je dit?

Het is wel een beetje gek om in het topic van iemand anders ineens een eigen vraag neer te plempen. Open dan zelf een topic met jouw eigen vraag of stel de vraag in het parenclub-topic.

Maar anderzijds is de TO ook niet helemaal zindelijk want van behalve dat ze een nogal raar beeld heeft bij de motivatie achter haar vraag. negeert ze de meeste inhoudelijke reacties en reageert ze wel nogal lomp op jouw vraag. Dus wat dat betreft maakt het dan eigenlijk niet meer uit dat jouw vraag een beetje vreemd neergeplempt is, TO plempt gewoon lekker mee.

Misschien zijn jullie wel een match :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Haha, nou ik wil best een keer met haar mee hoor. Maar dan geef ik haar ook geen garantie op seks!
Orpheus13 schreef:
31-07-2019 15:56
Haha, nou ik wil best een keer met haar mee hoor. Maar dan geef ik haar ook geen garantie op seks!

Zo is dat :yes:
Alle reacties Link kopieren
TO, ik heb net het boek Single vrouw in een parenclub gelezen. Daar kun je vast wat mee (ook al vond ik het boek matig, het beschrijft wel goed de gang van zaken).
Orpheus13 schreef:
31-07-2019 15:32
Ik kan me voorstellen dat het als man alleen al moeilijk genoeg is om uberhaupt te seksen. En als je naar een pc gaat, is het niet helemaal bevredigend als er niet 1 keer geneukt is. Lijkt me niet gek toch?

Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat je je piemel stopt in een vrouw die je afstotend vindt. Voor de goede orde. Denk dat je dit ook zelf wel had kunnen bedenken.
Op zich zou mijn einddoel niet zijn dat er geneukt moet zijn. Een leuke avond hebben is voor mij meer dan alleen daadwerkelijke penetratie. Flirten, sjansen, spanning, opwinding, erotiek etc. zit 'm in zoveel dingen. Als ik sec. wil neuken, dan maak ik wel een afspraak via zo'n app. die daarop aanstuurt. Maar dat is nou juist wat me enorm afstoot. Ik zou daar vooral voor de erotische sfeer komen en dan zie ik wel waar dat wel/niet toe leidt. Ik weet wel dat het nergens toe gaat leiden als de man in kwestie maar 1 doel voor ogen heeft en dat is 'm erin steken.

En op zich heb ik al aardig wat berichten gelezen van mensen die het blijkbaar echt niet lijkt uit te maken waar ze 'm insteken tot mijn grote verbazing. Dus mogelijk zou je zelf zo'n type zijn geweest die het niet uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook een gigolo huren.
Lijkt mij veiliger als zo'n parenclub.
claireredfield schreef:
01-08-2019 16:39
Je kunt ook een gigolo huren.
Lijkt mij veiliger als zo'n parenclub.

Waarom lijkt je dat veiliger ? Wat lijkt je onveilig aan een parenclub?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven