Tips voor doe het zelven

08-04-2020 21:54 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb eigenlijk nooit echt wat gehad met masturberen, vind het met een man gewoon veel fijner. Helaas zit daten tijdens het coronavirus er ook voor mij er niet in.

Mijn man heeft hele lange werkdagen en heeft daarnaast ivm medicijnen potentieproblemen wat zijn libido naar 0 heeft gebracht.

Aangezien ik een nogal hoog libido heb, heb ik weleens een minnaar. En dat is juist in deze periode het probleem.

Reden dat ik op zoek ben gegaan naar vertier voor mezelf aangezien ik nu toch echt wel enorm de behoefte heb gekregen Omdat ik me eigenlijk nooit echt bezig heb gehouden met masturberen en mezelf alleen vingeren me niet echt boeit wist ik niet zo goed wat ik nodig ben en heb ik gekozen voor een replica van een donkere meneer (herinnert me aan m'n minnaar haha) met een zuignap er aan.

Dinsdagochtend was ie er dan eindelijk, ik was aangenaam verrast hoe het aanvoelde. Maar toch weet ik niet goed hoe ik hem goed kan gebruiken. Heb hem op de grond in de badkamer gezet maar voelt toch raar, dat je met je billen tegen de koude badkamertegels komt ipv een warmer en zachter mannenlijf. Ook liet de zuignap soms los waardoor er meer ergernis dan genot was >:-(

Wie heeft tips? Vind het gevulde gevoel juist wel heel fijn een vib is dunner toch? Of is het samen te gebruiken. Liefst niet met al teveel kabaal omdat ik de kids nu dus ook thuis heb. Of zijn er huis tuin en keuken artikelen die jullie ook gebruiken. Wil er namelijk ook niet teveel geld meer aan kwijt aangezien het na het coronavirus wellicht in de prullenbak gaat belanden.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat zo’n zuignap piemel aan de muur moest :facepalm: weer wat geleerd.
Maar waarom geen vibrator? Dat maakt toch niet zoveel herrie?
Leuk topic! Ik denk graag met je mee. Ik heb zelf erg goede ervaringen met Toyota zuignappen . Muurvast op vrijwel ieder glad oppervlak. Als de basis stevig staat kun je er daarna alle kanten.
Alle reacties Link kopieren
Tuinbank schreef:
08-04-2020 22:14
Oh ik dacht dat zo’n zuignap piemel aan de muur moest :facepalm: weer wat geleerd.
Maar waarom geen vibrator? Dat maakt toch niet zoveel herrie?


Oké aan de muur is idd ook een optie. Hou meer van het volle, een vib is best dun vind ik
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
08-04-2020 22:15
Leuk topic! Ik denk graag met je mee. Ik heb zelf erg goede ervaringen met Toyota zuignappen . Muurvast op vrijwel ieder glad oppervlak. Als de basis stevig staat kun je er daarna alle kanten.
En hoe maak ik die dan aan die piemel vast? Want daar zit die zuignap vast op
Blomke82 schreef:
08-04-2020 22:19
En hoe maak ik die dan aan die piemel vast? Want daar zit die zuignap vast op
Ok slecht idee dus. Wat vind je van deze:

Afbeelding

Had iemand in een film die ik ooit zag zelf gebouwd en ben hem nooit vergeten.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Antoon69 post_id=31216066 time=1586378830 user_id=89438]
Ok slecht idee dus. Wat vind je van deze:

Alle reacties Link kopieren
Er zijn vibrators met allerlei groottes. Gewoon even googlen en rondkijken op verschillende verkoopsites.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
https://www.christineleduc.nl/img/my-fa ... _77149.jpg

Is dit wat? 32,95. Als je googlet op grote vibrator vind je genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Maar die maken weer geluid.... en vind juist die zuignap zo handig en soort van echter, een echte piemel trilt ook niet maar mis gewoon wat met zeg maar, het is het net niet. Heb enorm veel zin maar mis het echie enorm, net paar handen te kort
Alle reacties Link kopieren
Word ook enorm graag gebeft, is daar ook wat voor?
Alle reacties Link kopieren
Heb je de Magic Wand https://www.easytoys.nl/wand-vibrators? ... gL6ufD_BwE al?

Dat is vaak toch wel de Koning onder de Klaarkomers.

En die zuignap doe je inderdaad beter op de muur.
mouthgard wijzigde dit bericht op 08-04-2020 23:09
11.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
als de zuignap groter is als één tegel, gaat dat niet blijven zitten. ( voegen)
Zoniet, midden op een tegel plakken.

Veel plezier :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Mouthgard schreef:
08-04-2020 23:08
Heb je de Magic Wand https://www.easytoys.nl/wand-vibrators? ... gL6ufD_BwE al?

Dat is vaak toch wel de Koning onder de Klaarkomers.

En die zuignap doe je inderdaad beter op de muur.
Sorry wil niet zeuren maar wil wel iets dat lijkt of in de buurt komt van een echte piemel. Niet van die rare vormen. Haha ben wel lastig he, maar ben ook best wel een verwende tante.
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
08-04-2020 23:12
Sorry wil niet zeuren maar wil wel iets dat lijkt of in de buurt komt van een echte piemel. Niet van die rare vormen. Haha ben wel lastig he, maar ben ook best wel een verwende tante.
Haha. Koop het, verwen jezelf en bedank mij later maar.
Misschien moet je het idee loslaten dat je met solo seks, duo(+) seks wil nabootsen.

Ik masturbeer ook anders dan ik seks heb met een ander. Ik houd van het gevulde en flink genomen worden.

Daar kom ik solo niet dichtbij. Waarmee ik wel kan ontladen is de magic wand (hiervoor al genoemd) ivm geisha balls van Lelo. Met een bepaald techniekje geeft dat een onweerstaanbare prikkel.

Maar dat is dus echt heel anders dan samen met iemand neuken.

Dus misschien dat ideaal beeld loslaten? Want dat ga je toch niet benaderen zonder menselijke energie van de ander.
Alle reacties Link kopieren
Merrick schreef:
08-04-2020 23:24
Misschien moet je het idee loslaten dat je met solo seks, duo(+) seks wil nabootsen.

Ik masturbeer ook anders dan ik seks heb met een ander. Ik houd van het gevulde en flink genomen worden.

Daar kom ik solo niet dichtbij. Waarmee ik wel kan ontladen is de magic wand (hiervoor al genoemd) ivm geisha balls van Lelo. Met een bepaald techniekje geeft dat een onweerstaanbare prikkel.

Maar dat is dus echt heel anders dan samen met iemand neuken.

Dus misschien dat ideaal beeld loslaten? Want dat ga je toch niet benaderen zonder menselijke energie van de ander.

Sex is idd meer dan een piemel, maar was gewoon al lekker om er ff weer een flinke in te hebben. Maar is het net niet, mis net ff de handen die mijn borsten ondersteunen, het zoenen, de interactie. Wellicht heb je gelijk maar vind het nogal prijzig als je een beetje formaat wil. Moet mn man weer een paar uurtjes voor werken haha
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriet is een minivibrator (vingergrootte) met tien verschillende "ritmes".

Nooit gedacht dat hij de favoriet zou worden van mijn collectie.

https://www.bol.com/nl/p/mini-bullet-vi ... androidapp
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
08-04-2020 23:37
Moet mn man weer een paar uurtjes voor werken haha
Haha, ja. Een man die je onderhoudt, kinderen en minnaars? Misschien zelf eens gaan werken om je eigen pleziertjes te betalen?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
08-04-2020 23:05
Word ook enorm graag gebeft, is daar ook wat voor?
Misschien kun je jezelf hiermee beffen? Ik ken hem uit TheBigBangTheory.

https://youtu.be/hO4BhXaMpxs
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
08-04-2020 23:54
Haha, ja. Een man die je onderhoudt, kinderen en minnaars? Misschien zelf eens gaan werken om je eigen pleziertjes te betalen?
Hey, ik regel thuis alles he, doe het huishouden, regel alles voor de kids en wat er thuis ook maar moet gebeuren. Ook als er wat gerepareerd of onderhouden moet worden. Mijn man regelt niks thuis.

Omdat mijn man gemiddeld 70 uur pw werkt is het niet nodig dat ik er ook nog eens "gewoon" bij ga werken.
Blomke82 schreef:
09-04-2020 00:08
Hey, ik regel thuis alles he, doe het huishouden, regel alles voor de kids en wat er thuis ook maar moet gebeuren. Ook als er wat gerepareerd of onderhouden moet worden. Mijn man regelt niks thuis.

Omdat mijn man gemiddeld 70 uur pw werkt is het niet nodig dat ik er ook nog eens "gewoon" bij ga werken.
Of jij gaat werken zodat hij misschien wat minder kan werken?
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
09-04-2020 00:08
Hey, ik regel thuis alles he, doe het huishouden, regel alles voor de kids en wat er thuis ook maar moet gebeuren. Ook als er wat gerepareerd of onderhouden moet worden. Mijn man regelt niks thuis.

Omdat mijn man gemiddeld 70 uur pw werkt is het niet nodig dat ik er ook nog eens "gewoon" bij ga werken.
Je man zou het wellicht prettig vinden om 40 uur te werken?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
09-04-2020 00:14
Je man zou het wellicht prettig vinden om 40 uur te werken?
Gaat lastig, hij is vrachtwagenchauffeur. Dan heb je nu eenmaal lange dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven