Trio met bi man

12-12-2019 09:44 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vrouw en ik zijn na jaren alleen erover praten met plezier op zoek naar een leuke biseksuele man voor een trio. We zijn al ruim twee weken aan het zoeken naar leuke datingsites. Nu is vrijwel alles wat we daarin tegen komen vrij plat en bot wat advertenties aan gaat waar het man zoekt stel aan gaat. Zijn er hier nog mensen die tips voor ons hebben?

groet, E & M
samen naar een parenclub en terplekke een ander stel ontmoeten en uitnodigen om mee te doen of te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Daar denken we ook over na, maar misschien iets te veel van het goede.
Of zijn er prettige laagdrempelige clubs waar het vooral niet te druk en ordinair is? Maar wel een beetje stijlvol en schoon.. Ik denk dat we nu meer gemak zouden voelen bij een thuisdate met een beetje passende man erbij. Punt is dat we niet veel sites tegenkomen waar we iets zouden willen plaatsen. Nu zijn we niet helemaal op de hoogte waar alles zich online af speelt, dus vandaar deze post.
anoniem_393551 wijzigde dit bericht op 12-12-2019 14:18
22.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is een date speciaal om een potje te seksen niet altijd nogal plat , hoe stijlvol je het ook aankleedt ?
Mannen schijnen te denken dat vrouwen alleen een pikfoto willen zien als selectie en vrouwen willen gewoon een leuke vent ( Wel graag met een - goede - pik er aan ) zien.
Zet jullie eigen advertentie en lees alleen de reacties die je daar op krijgt. Dat selecteert misschien handiger ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
lid worden van SDC?
Dergelijke seks is sowieso plat toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat dat alleen maar platte lust hoeft te zijn, ik denk dat er bij een juiste klik ook prettige verbinding kan zijn. Dat er ook een beetje aandacht is voor elkaar voorbij de lust. Een prettige nieuwsgierigheid naar elkaar en daarbij invulling geven aan behoeftes en experiment. Naar SDC, hebben we gekeken maar kregen daar alleen maar meteen de reacties die we dus niet zoeken. Misschien ligt het aan ons en zijn we iets te naïef hier in.
Alle reacties Link kopieren
Lekker naar een stellenavond bij een erotische sauna gaan, en dan jezelf niet teveel verwachtingen opleggen.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
12-12-2019 14:18
Dergelijke seks is sowieso plat toch?

Goede bijdrage :-?

Ik zou op SDC een profiel aan maken
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een profiel op SDC en worden niet bepaald ondersteboven gemaild door bi-mannen. Men hikt nogal tegen het bi stukje aan, mannen voor een "gewoon" vrouwgericht trio zijn er in overvloed. Wij gaan waarschijnlijk binnenkort andere wegen bewandelen.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
12-12-2019 16:13
Wij hebben een profiel op SDC en worden niet bepaald ondersteboven gemaild door bi-mannen. Men hikt nogal tegen het bi stukje aan, mannen voor een "gewoon" vrouwgericht trio zijn er in overvloed. Wij gaan waarschijnlijk binnenkort andere wegen bewandelen.
wat gek, wij hebben daar hele andere ervaringen bij. staat er bij je man dat hij bi(-nieuwsgierig) is?
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
12-12-2019 17:02
wat gek, wij hebben daar hele andere ervaringen bij. staat er bij je man dat hij bi(-nieuwsgierig) is?
Niet nieuwsgierig, de man moet gewoon 100% bi zijn, punt. Geen gezeik van een verdwaalde hand.
...
Alle reacties Link kopieren
Voor mij nog altijd een fantasie een trio met een vrouw en bi man ;)
Alle reacties Link kopieren
kijk even op sdc.com.
pokkewijf wijzigde dit bericht op 13-12-2019 08:37
Reden: mosterd... bitterballetje bij?
0.00% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar verhaal, wij krijgen ook vooral platte reacties/ foto's waar we niet direct op zitten te wachten. Mogelijk ook omdat wij terughoudend zijn met online plaatsen van foto's ivm privacy.

Onlangs besloten om het dus toch maar op een andere manier te gaan zoeken. We gaan binnenkort naar een erotische sauna (speciaal voor stellen). Nu alleen nog op zoek naar de juiste qua sfeer en muziek.
Alle reacties Link kopieren
Je moet ook bedenken dat een grote groep mannen op websites als SDC geen advertentie (speeddate-bericht) zetten.
Zijn verschillende redenen voor:
1 privacy.
2 geld (plaatsen van eigen berichten/advertenties en het contact zoeken met andere mensen kost geld.
3 ze willen als ze naar een locatie buitenshuis gaan, niet aan de wereld bekendmaken waar ze te vinden zijn en hoe ze herkenbaar zijn zoals zoveel stellen/vrouwen/mannen op SDC wel doen op de speeddate pagina.

Mijn betaalde abonnement op SDC is onlangs ook verlopen, en zie er niet snel meer de meerwaarde van in het weer op te waarderen. Daar in de plaats heb ik mijn Kik en snapchat ID achter gelaten op mijn profiel.

Mijn punt is, en niet naar mij toe gericht per se. Er zijn meer mensen zoals ik die niet overal een advertentie neer zetten. Neem dan zelf het initiatief: plaats zelf een bericht en ben kieskeurig met de berichten die je ontvangt. Wil je meer reacties ontvangen? Zet er een Kik gebruikersnaam of iets dergelijks op zodat mensen je buiten die website ook kunnen bereiken.
Wil je meer binding dan wat je alleen krijgt bij een deurdate? Spreek dan eerst af bij caffee/hotel lounge of wat dan ook om eerst wat te gaan drinken en kijken of er een klik is.

Daarnaast, verdiep jezelf in (paren)clubs, “selecte feestjes” etc. Je maakt vooraf aannames.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk toch ook dat leeftijd een rol speelt in jullie keuze. Hoe oud zijn jullie? Wij hebben veel ervaring in de swingers scène, kan zo ervaren waar je ook naartoe gaat. Al snap ik wel dat in je eigen huis de voorkeur geniet. Best lastig om zo de eerste stap te zetten! Wij willen in ieder geval niks meer anders, het geeft soms echt de verfrissing die wij soms nodig hebben. Ieder z’n ding:)
In onze ervaring zijn in parenclubs alleen de vrouwen bi. Je kan beter rondkijken in een gaysauna met gemengde dagen. Of op feestjes.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om jullie reacties te lezen, dank daar voor. We maken een kleine verandering mee tijdens onze zoektocht. We zijn nu ook meer aan het kijken naar andere stellen..
Dit omdat we opeens een leuke reactie kregen van een stel dat beide bi is. Mijn vrouw wilde nooit, ondanks haar eigen bigevoelens, dat er ook een andere vrouw bij zou komen kijken. Maar de invalshoek is nu een gezellige ontspannen ontmoeting met als het klikt ook sex. Vooral klinken ze prettig en hebben ze dezelfde interesses. Toch weten we niet of er uit dit contact echt iets gaat ontstaan. Maar we weten wel nog zekerder dat het voor ons belangrijk is mensen te vinden die een beetje gelijk met ons in het leven staan.
Misschien dat de optie om een stel te vinden het makkelijker maakt mensen te vinden die bij ons passen.
anoniem_393551 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 17:18
69.13% gewijzigd
kindrebel schreef:
16-12-2019 22:06
In onze ervaring zijn in parenclubs alleen de vrouwen bi. Je kan beter rondkijken in een gaysauna met gemengde dagen. Of op feestjes.
Er komen genoeg bi mannen bij parenclubs. Maar inderdaad, man-man actie zie je daar dan weer eigenlijk zelden.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel bi moet de andere man zijn. En hoeveel bi wil jij? Kijk, aan elkaars piemel voelen lijkt mij voor jou geen probleem. Een andere man pijpen is ook goed te doen. Maar zou je jezelf in je kont willen laten neuken? Of andersom? Of zou je willen zoenen met een andere man? Er zijn zoveel gradaties. Welke maak ik hier niet uit op.
What is the point van een trio met een bi-man als je er geen seks mee wil?
kindrebel schreef:
22-12-2019 20:20
What is the point van een trio met een bi-man als je er geen seks mee wil?
Natuurlijk zal hij ook seks willen met die bi man. Alleen wil dat niet automatisch zeggen dat anale seks op het menu staat.
DS1971 schreef:
22-12-2019 21:35
Natuurlijk zal hij ook seks willen met die bi man. Alleen wil dat niet automatisch zeggen dat anale seks op het menu staat.
Dat zegt ook niemand. Maar als je alleen wil zoenen dan zoek je geen trio lijkt mij.
kindrebel schreef:
22-12-2019 21:38
Dat zegt ook niemand. Maar als je alleen wil zoenen dan zoek je geen trio lijkt mij.
Ik denk eerder gewoon een andere man afzuigen. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven