trio

23-12-2015 12:46 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai ik ben een jonge dame van 18 jaar me vriend is 25 jaar.

We hebben het sinds kort vaak over trio hij begon over zijn beste vriend erbij. Ik vond het best een geil gedachte door 2 mannen gepakt worden . Alleen nu zegt ie dat ie het ook geil vind om een keertje met een meisje erbij tedoen. Ik ben best jaloers als het bij hem aan komt maar ik gun hem ook het plezier dus heb gezegt dat ik het goed vind ( vind ik ook) hij zegt dat ie wel een meisje kent die dat misschien zou willen maar ik ken haar niet moet ik het gwn overme heen laten komen of is het beter als ik eerst met haar een keertje afspreek? (Geen ervaring mee) graag tips
Wow, 18 jaar en nu al behoorlijk aan het experimenteren.

Nee nee en nog eens nee, als jij je er niet prettig bij voelt dan gebeurt het gewoon niet.

Daarnaast krijg ik het idee dat je het vooral voor je vriend wilt doen, geen goed idee meis.
ik zou eerst die trio met die vriend erbij doen.
Begin er (nog) niet aan. Je bent pas 18 jaar. Je hebt nog een heel leven voor je voor dit soort capriolen. Kans dat het een fiasco wordt is groot en dan ben je een illusie armer en een beschadiging rijker.

Verder zou je vriend zich ook moeten realiseren dat je 7 jaar jonger bent en moet hij niet met dit soort voorstellen komen. Toen hij jouw leeftijd was, was jij 11 jaar en zat je nog op de basisschool ... .
He, dit is het viva-forum.

1. Je hebt nog helemaal geen relatie, want daar ben je te jong voor

2. experimenteren is niet toegestaan, ben je ook nog te jong voor

3. Je niet bestaande relatie is nog pril, dus moeten jullie dagelijks minimaal 5 keer neuken. Maar zonder experimenteren, want ja, te jong he.
quote:Boogschutter10 schreef op 23 december 2015 @ 12:54:

Begin er (nog) niet aan. Je bent pas 18 jaar. Je hebt nog een heel leven voor je voor dit soort capriolen. Kans dat het een fiasco wordt is groot en dan ben je een illusie armer en een beschadiging rijker.

Verder zou je vriend zich ook moeten realiseren dat je 7 jaar jonger bent en moet hij niet met dit soort voorstellen komen. Toen hij jouw leeftijd was, was jij 11 jaar en zat je nog op de basisschool ... .

En toen hij 6 was, was zij nog de geile blik in de ogen van haar moeder. En toen de hunnen hier woonden was het verrekte koud. In de winter dan.

Wat is precies het nut van dat soort feitjes?
Hoe lang zijn jullie samen? Ik zou een trio alleen op mijn eigen voorwaarden doen.
Juist nu wel doen. Over 10 jaar is hij 35 en dan wil hij dat soort grappen echt niet meer.....
Ik zou het uitmaken....
Nooit een trio binnen je vriendenkring. En alleen wat jij leuk vindt. Het is geen voor wat hoort wat.

En denk goed na over hoe je het veilig wil doen.
@TO: als jij je niet comfortabel voelt, omdat jij haar (nog) niet kent, moet je dat duidelijk aangeven. Ik zou dan eerst een keertje met haar (en met haar alleen) koffie gaan drinken in de stad... beetje babbelen. Een week of twee later bij jullie thuis uitnodigen en dan verder kijken hoe 't gaat....

Ikzelf zou ook de afspraak maken dat er altijd aan een soort noodrem getrokken kan worden (als 1 niet meer wil, stopt het).

Veel plezier!
Advies was toch nutteloos.
( zou sowieso nooit een trio doen)

maar een trio in je vriendenkring of een trio in je relatie is vragen om problemen, zeker als je al zegt dat je jaloers bent. Sowieso snap ik het niet hoor, je hebt een relatie waarom dan anderen erin betrekken? Kan je net zo goed uit elkaar gaan en rond gaan neuken.
Als je al zo onzeker bent zou ik 't sowieso helemaal niet doen. Je bent pas 18, daar dacht ik toen echt niet over na hoor!

Praat er over met je vriend hoe je er eigenlijk echt over voelt, jullie moeten er allebei achter staan.
quote:pomona-struik schreef op 23 december 2015 @ 12:59:

Hoe lang zijn jullie samen? Ik zou een trio alleen op mijn eigen voorwaarden doen.
Doe het sowieso veilig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
We zijn 1 jaar samen, vond het wel een spanend iedee maar ik weet niet zo goed hoe dat gaat of moet iemand ervaring mee?? En vooral als je met vrienden doen die je bijna dagelijks ziet verranderd dat iets of juist niet
Zou hem niet laten kiezen, hij heeft waarschijnlijk al iemand omdat hij gewoon graag seks met haar wil en met een trio kan hij dat ongestoord doen.

Die is straks vooral met haar bezig, niet verstandig als je jaloers bent.

Sowieso geen trio als je jaloers ingesteld bent, gaat nooit goed.
Doen wat jij fijn vindt! Jij bent de baas over jezelf. En verder ben je nog hartstikke jong dus je kan ook even lekker rustig aan doen.
Try before you quit
quote:jessy18 schreef op 23 december 2015 @ 13:20:

We zijn 1 jaar samen, vond het wel een spanend iedee maar ik weet niet zo goed hoe dat gaat of moet iemand ervaring mee?? En vooral als je met vrienden doen die je bijna dagelijks ziet verranderd dat iets of juist nietMet bekenden zou ik niet durven, je wil geen geroddel. En zeker geen foto's of filmpjes.
Pas een jaar samen en nu al dit willen gaan doen. Er zijn nog genoeg andere mogelijkheden om je sexleven uit te breiden zonder een andere. Als jullie het toch gaan doen. Maak goede afspraken wat wel en niet mag en wat is het definitieve stopwoord. Jullie moeten je alledrie comfortabel voelen. Dit zou zeker als je jaloers bent een issue kunnen worden.
Trio in vriendenkring kan best. Mits je niet jaloers bent aangelegd en HEEEEEEEEEL zeker van je relatie. In geval van TO niet doen dus.

Ik heb zelf deelgenomen aan zo'n trio. Vriendin waarmee is nog steeds heel gelukkig met haar lover en ik ben ondertussen zelf getrouwd. We praten dus ook wel al over heel wat jaren terug.

Nu heb ik een man waarvan ik weet dat hij het idee wel ziet zitten maar hij is absoluut niet enthousiast genoeg. Dus hier gebeurd het gewoon niet. Ik zou ook niet weten of ik het zelf nog wel zou willen nu. Zou ook niemand weten. En als je al niet zeker bent over de 'wie' moet je er gewoon echt niet aan beginnen. Het stel waar ik 'uitgenodigd' werd waren het beide over mij eens. Ik heb overigens nooit seks met de man in kwestie gehad. Bij ons was dat de grens. Maar het mond en handwerk kwam er wel bij kijken.

Je kan dus ook altijd, als je besluit het wel te gaan doen, grenzen aangeven. Maar meid je bent 18. Het hoeft nu echt nog niet. Je mag gerust weigeren!!
quote:Moiren_ schreef op 23 december 2015 @ 13:06:

Nooit een trio binnen je vriendenkring. En alleen wat jij leuk vindt. Het is geen voor wat hoort wat.

En denk goed na over hoe je het veilig wil doen.Dit is denk ik wat je jezelf voor moet blijven houden. Binnen je vriendenkring is sowieso vragen om problemen, Maar blijf vooral vanuit jezelf denken! Wat jij niet wilt gebeurt niet.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
De kans is vrij groot dat het een puinhoop wordt in je vriendenkring.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bedankt voor jullie reacties!! Ik ga het gwn doen! En ik vind het fijner om met iemand tedoen die ik ken dan met een onbekende voel ik me beter bij😜

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven