trio

23-12-2015 12:46 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai ik ben een jonge dame van 18 jaar me vriend is 25 jaar.

We hebben het sinds kort vaak over trio hij begon over zijn beste vriend erbij. Ik vond het best een geil gedachte door 2 mannen gepakt worden . Alleen nu zegt ie dat ie het ook geil vind om een keertje met een meisje erbij tedoen. Ik ben best jaloers als het bij hem aan komt maar ik gun hem ook het plezier dus heb gezegt dat ik het goed vind ( vind ik ook) hij zegt dat ie wel een meisje kent die dat misschien zou willen maar ik ken haar niet moet ik het gwn overme heen laten komen of is het beter als ik eerst met haar een keertje afspreek? (Geen ervaring mee) graag tips
quote:--Dinges-- schreef op 06 januari 2016 @ 11:18:

[...]

Is daar veel onderzoek naar? Ik denk dat je het niet vaak hoort als mensen tevreden zijn.

Scherp opgemerkt!

Wij hebben inderdaad hele andere ervaringen binnen onze vriendenkring!
jouw leven is een keuze
quote:Prins_Joe schreef op 06 januari 2016 @ 09:50:

Wij doen nooit geen trio's meer in onze vriendenkring, dat is ons niet goed bevallen.

Kijk wel uit met wat je zegt Wendy, voor je het weet zit je mailbox vol met verzoeken van stellen die je maar wat graag willen uitnodigen :-) !

Bedankt Joe! Gelukkig is mijn inbox iets anders dan mijn voordeur :p

Ik vraag me alleen nog steeds af hoe je dit oit buiten je vrienden afspreekt. Spontaan zie ik inderdaad niet gauw gebeuren
quote:Wendy90 schreef op 06 januari 2016 @ 12:27:

[...]

Bedankt Joe! Gelukkig is mijn inbox iets anders dan mijn voordeur :p

Ik vraag me alleen nog steeds af hoe je dit oit buiten je vrienden afspreekt. Spontaan zie ik inderdaad niet gauw gebeurenAls vrouw heb je het voor het uitzoeken voor een vvm. Er zijn echt allerlei soorten datingsites, betaald en onbetaald waar je je in kan schrijven.
Precies.

Als stel is het best lastig om een leuke meid te vinden als derde. Zeker buiten je vriendenkring.

Als vrouw is het een heel stuk makkelijker. Al is enige voorzichtigheid natuurlijk wel geboden bij dit soort dingen. Want je weet nooit wie je tegenkomt.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Dat bedoel ik dus. Dit soort dingen gebeuren spontaner wanneer je ergens in de twintig bent en daarna is het een kwestie van regelen.

Vreemd eigenlijk wel. :-)
quote:--Dinges-- schreef op 06 januari 2016 @ 12:48:

Dat bedoel ik dus. Dit soort dingen gebeuren spontaner wanneer je ergens in de twintig bent en daarna is het een kwestie van regelen.

Vreemd eigenlijk wel. :-)Nee hoor.
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 12:51:

[...]

Nee hoor.Blijkbaar verkeer jij dan in andere kringen.
quote:--Dinges-- schreef op 06 januari 2016 @ 12:55:

[...]

Blijkbaar verkeer jij dan in andere kringen.En met mij velen.
Logisch dat zulke dingen eerder spontaan gebeuren in de twintig. Je gaat op kamers of anders op jezelf wonen en opeens kun je dan, zonder controle, vrienden meenemen naar je kamer die allemaal nog in een experimenteerleeftijd zijn. Je hebt dus kans en de wil gecombineerd. Op latere leeftijd zijn relatierisico's, imagoschade en andere (on-)zekerheden een gamestopper. Als iedere 40-er eens zijn kansen (die hij niet heeft benut) relativeert dan had het best wel eens wat vaker kunnen voorkomen. Als ik geweten had wat ik nu weet.....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 12:30:

[...]

Als vrouw heb je het voor het uitzoeken voor een vvm. Er zijn echt allerlei soorten datingsites, betaald en onbetaald waar je je in kan schrijven.Weet je een goeie en veilige?
quote:Wendy90 schreef op 06 januari 2016 @ 13:07:

[...]

Weet je een goeie en veilige?Pfff, ik ben er echt uit. SDC was vroeger een goede site. Nog steeds denk ik.
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 13:09:

[...]

Pfff, ik ben er echt uit. SDC was vroeger een goede site. Nog steeds denk ik.bedankt
Nou het was beter dan ik had kunnen verwachten. Was ook heel relaxed geen gedoe we genoten er gwn van 😅 we willen het ook wel met een meisje bij maar zien wel hoe het gaat wie weet. We staan ervoor open.
Nou Wendy ,als dit geen uitnodiging is!!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:Rozelover schreef op 06 januari 2016 @ 20:01:

Dit topic interesseerde en boeide je echt en had betrekking op jou, dus je dacht; ik geef een inhoudelijke reactie.
Fijn dat het beviel! Je kan altijd nog wat gaan drinken met z'n 3e in een kroeg ofzo toch? Lijkt me wel handig om haar te leren kennen voor je dingen beloofd, straks vind je haar helemaal niet aantrekkelijk of heb je er geen goed gevoel bij.

En jong.. Ik had mijn eerste trio op m'n 17e in m'n relatie van 3 jaar. Met een vriendin. Nooit ongemakkelijk geweest, waarom zou het. Inmiddels in m'n nieuwe relatie ook een paar keer gebeurd. Eerste keer spontaan en heel chill, en dat meisje is nu een goede vriendin. En nog steeds af en toe seks.

Met een ander meisje afgesproken maar niet eens perse voor de seks en dat verliep ook prima. Het ligt een beetje aan je mindset. Maar blijf praten met je vriend en sta af en toe eens bewust stil bij je gevoel. Je merkt het allemaal vanzelf wel.
dubbel
Wij hebben er een aantal vaste vrienden voor. Nu zijn we net aan eentje aan 't aftasten om te zien of we hem nog aan het selecte groepje kunnen toevoegen. Ik kan niet zeggen dat we ook maar één van hen uit onze vriendenkring haalden. Wel is het zo dat ze allemaal vrienden zijn geworden.

Iemand uit je vriendenkring levert het risico op dat wanneer er een ruzie ontstaat, ze je 'hobby' voor de rest van de wereld te grabbel gooien. Ook zo wanneer je hem niet vindt voldoen of zo. Neen...lijkt ons niet verstandig. Beter via sites als flirtmee.nl of b4dating. De eerste is gratis en kent veel nepprofielen. De tweede is betalend maar veel correcter.

Succes
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 20:25:

[...]

Dit topic interesseerde en boeide je echt en had betrekking op jou, dus je dacht; ik geef een inhoudelijke reactie.Nah blonde bimbo aka Barbiee heeft 200 posts nodig om plaatjes te kunnen plakken. Dus ze gooit er maar wat tegenaan vermoed ik zo.
Ik denk dat er wel heel vaak gezeik van komt idd
quote:Altijdheetkoppel schreef op 08 januari 2016 @ 09:55:

Wij hebben er een aantal vaste vrienden voor. Nu zijn we net aan eentje aan 't aftasten om te zien of we hem nog aan het selecte groepje kunnen toevoegen. Ik kan niet zeggen dat we ook maar één van hen uit onze vriendenkring haalden. Wel is het zo dat ze allemaal vrienden zijn geworden.

Iemand uit je vriendenkring levert het risico op dat wanneer er een ruzie ontstaat, ze je 'hobby' voor de rest van de wereld te grabbel gooien. Ook zo wanneer je hem niet vindt voldoen of zo. Neen...lijkt ons niet verstandig. Beter via sites als flirtmee.nl of b4dating. De eerste is gratis en kent veel nepprofielen. De tweede is betalend maar veel correcter.

Succes Maar dan gooien ze hun eigen hobby toch ook te grabbel. Lijkt me ook niet echt hun bedoeling :P
Waarom geloof ik geen ene moer van deze topic?
Dat is een vraag voor jou, niet voor ons. Maakt het uit of jij het gelooft?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Ja lijkt me best wel ingewikkeld hahaha, mij lijkt een trio met een extra vrouw best leuk. Alleen ik zou dab wel iemand willen die je niet kent, maar waar wel een klik mee is. Oftewel complicated hahahaha. Maargoed, fijn voor TO dat het vorig jaar succesvol was ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven