Tussen je borsten?
zondag 17 juli 2011 om 12:04
Het is voor het eerst dat ik een topic open.
Ik lees hier en daar wat reacties van mannen die het lekker vinden om tussen de borsten van de vrouw te 'neuken'.
Ik ervaar dit sinds kort zelf ook en mijn vriend vind het heerlijk.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee en wie neemt hierbij meestal het initiatief? Dames? Heren? Ik lees graag jullie reacties.
Ik lees hier en daar wat reacties van mannen die het lekker vinden om tussen de borsten van de vrouw te 'neuken'.
Ik ervaar dit sinds kort zelf ook en mijn vriend vind het heerlijk.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee en wie neemt hierbij meestal het initiatief? Dames? Heren? Ik lees graag jullie reacties.
zondag 17 juli 2011 om 12:46
Dat is iets wat mij persoonlijk werkelijk niks doet, niet in opwindende zin iets toevoegt, maar ben er neutraal in: als hij dat nou leuk vindt deed/doe ik dat wel en haha, als die eikel op je afkomt kan je elke keer een likje geven. Denk dat vooral "borstenmannen" dit opwindend vinden. En idd moet je wel een behoorlijke voorgevel hebben, wil het kunnen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
zondag 17 juli 2011 om 13:37
zondag 17 juli 2011 om 14:25
quote:pierot123 schreef op 17 juli 2011 @ 13:52:
Miekkie, je kost me een nieuwe tena lady!
Polletje81, waarom dit topic? Welke ervaring moet iemand daarmee hebben want ze doen toch hetzelfde en vinden het lekker anders zouden ze het niet doen?
Of hoop je dat iemand hetzelfde kunstje flikt, maar dan achterlangs??Ik heb veel vreemdere topics gelezen, als jullie geïnteresseerd zijn dan wil ik best mijn ervaringen delen hoor.
Miekkie, je kost me een nieuwe tena lady!
Polletje81, waarom dit topic? Welke ervaring moet iemand daarmee hebben want ze doen toch hetzelfde en vinden het lekker anders zouden ze het niet doen?
Of hoop je dat iemand hetzelfde kunstje flikt, maar dan achterlangs??Ik heb veel vreemdere topics gelezen, als jullie geïnteresseerd zijn dan wil ik best mijn ervaringen delen hoor.
zondag 17 juli 2011 om 14:31