uitgedaagd door collega

04-04-2012 07:31 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een "erotische" spanning met een collega. Echter is het probleem dat hij getrouwd is (ik ben vrijgezel). Tijdens cursussen en personeelsfeestjes zoekt hij mij op en daagt hij mij op een leuke manier uit. Gister heeft hij zelfs een Bswish Bwarm massagekaars voor me gekocht (omdat ik had ooit eens heb laten vallen dat ik deze enorm lekker vind). Nu is het "probleem" dat we volgende week een 2 daagse hebben waarbij we in een hotel moeten blijven slapen. Hij wil me erotisch masseren (vandaar zijn cadeautje) maar ik ben bang dat het hier niet bij blijft. Mijn verstand zegt absoluut niet doen (ik zou het ook niet geinig vinden als mijn man vreemd zou gaan) maar mijn gevoel verlangt enorm naar hem, door de spanning die is opgebouwd. Wat moet ik nou doen?

Kortom mijn verstand en gevoel liggen mijlen ver uit elkaar.
Ik steek er niet een maar twee handen voor in het vuur dat TO met haar getrouwde collega het bed induikt - met of zonder Bwamda Bwamda-kaars.

quote:mjdh schreef op 04 april 2012 @ 08:18:

Op 27 maart vertel je nog in een ander topic dat je VRIEND geen probleem heeft met seksspeeltjes, en een week later ben je vrijgezel en wil je neuken met je collega?

What went wrong????

Ik denk dat we TO hier niet meer terug zien.

Veel plezier met je massagekaars. Wat mij betreft mocht deze meneer hem ergens steken waar de zon niet schijnt. Loser.Ik denk zomaar dat Wendy minder vrijgezel is dan ze ons (en zichzelf) wil doen geloven.
Was da voor kaars eigenlijk?
quote:helene31 schreef op 04 april 2012 @ 08:23:

[...]

Ik denk zomaar dat Wendy minder vrijgezel is dan ze ons (en zichzelf) wil doen geloven.Of dat heur vriend nog niet heulemaal weet dat hij ook weer single is
quote:mjdh schreef op 04 april 2012 @ 08:23:

Was da voor kaars eigenlijk?

Googledegoogle. Een kaars die je kan aansteken waarna je het kaarsvet over je heen kan laten lopen. Het kaarsvet is dan geen kaarsvet maar een geurende massage balsem....

Kortom geen collega activiteit iig.
Afstand nemen. Niet alleen is hij getrouw hij is ook nog je collega. Hier kan alleen maar trouble van komen.

Maar als het je niet boeit steek je die kaars lekker in je reet. Heel erotisch.
Ja. Dat bedrijf waar je voor werkt, verkoopt dat toevallig massagekaarsen en andere speeltjes?

Als spammer vind ik je behoorlijk goed bezig, met een product zo subtiel in een lulverhaaltje verwerken.
Ieuw. Ik vind dat zo smerig klinken, dat je tegen je getrouwde collega "liet vallen" dat je zo van x massagekaarsen houdt (nooit van gehoord trouwens). En dan quasi verbaasd zijn als hij laat merken dat hij jou ook wil neuken (maar wel giechelend het cadeautje aannemen).

Ik snap je probleem niet.
Ga in therapie!
O ja, spam natuurlijk
Ga in therapie!
Ik zou er ook niets mee doen als collega een partner heeft/getrouwd is...
Oh god, ik ben ook wakker hoor!

Anyway, dit is wel een hele subtiele manier om deze kaars aan de man te brengen. En ik me maar kwaad maken over jouw (en je collega's actie).
Raar gespreksonderwerp ook om te hebben met een getrouwde collega, over een massagekaars...
He flut... Ik trap er ook in. Al haar reacties op het forum gaan over sexspeeltjes en in elke reactie noemt ze een merk....

Bummer.
En als is het spam

Dan nog heb ik niet één 'iets' gekoekelt waar zij over schijft!

Zo'n beste spammerT is het dus niet...
quote:nummerzoveel schreef op 04 april 2012 @ 07:50:

Nee joh, gewoon lekker doen! En dan kom je hier over een maand of wat nog eens terug om te vertellen dat hij zei van wel maar toch niet bij zijn vrouw weg gaat, hoe de ruzies tussen jullie jouw werk onmogelijk maakte en tot je ontslag leidde, en dat je maar niets anders kunt vinden doordat de economie op zijn gat ligt.

Edit: chips, ben er ook ingetrapt. Slim gedaan. Effe staffen.
Jaaaa hoor. Mevrouw werkt voor "Lady Toys'.... DE site die ze aanprijst in een van haar reacties (zonder naam te noemen maar met genoeg kenmerken dat wanneer je dat intikt dat de eerste site is die je krijgt, met '4 vrouwvriendelijke karakters) en waar, oh hemel, hoe toevallig, werkelijke alle speeltjes die ze promoot in haar 'zo oprechte reacties' te koop zijn.... Je verwacht het niet he, je verwacht het niet.....
Geen reclame maken hè, Oriane?
Ga in therapie!
Wat een kuttenkop zeg. Ik zit me oprecht boos te maken hier over haar verhaal en ze wil gewoon dat we die zooi kopen. Nou dame, ik vrees dat het je hier niet meer gaat lukken Viva heeft zelf een hele kelder vol met dit soort dingen. Probeer het eens op de Libelle site.
quote:dubiootje schreef op 04 april 2012 @ 08:49:

Geen reclame maken hè, Oriane?Hou op schei uit, ik moet niks van speeltjes hebben.
Mijn kerel hoeft het ook niet te flikken om een collega te masseren.

Vraag maar of ze vrouw dat ook een goed idee vind!

Denk dat jij dat ook niet zou pikken van je eventuele toekomstige man?!
Loat goan!!!
quote:oehoeh schreef op 04 april 2012 @ 08:52:

Mijn kerel hoeft het ook niet te flikken om een collega te masseren.

Vraag maar of ze vrouw dat ook een goed idee vind!

Denk dat jij dat ook niet zou pikken van je eventuele toekomstige man?!Mosterd.. de TO is een spammert.
owwww, daar was ik dus ingetrapt, heb het ding nog gegoogeld ook.....
quote:Lilla schreef op 04 april 2012 @ 08:55:

owwww, daar was ik dus ingetrapt, heb het ding nog gegoogeld ook.....Ach, daar verdient ze gelukkig niks aan.
Nou TO.. Ik zou gewoon met hem het bed induiken.

Nooit zo'n Bswish Bwarm massagekaars gebruiken! Geen aanradder, wat een kliederboel. Niet doen! Ik vind de Bswish Bwarm massagekaars een verschrikkelijk ding..

daahaaag Spammert!
quote:Oriane schreef op 04 april 2012 @ 08:05:

Jep EN, maar laten we eerlijk zijn. De meeste vrouwen trekken dat niet en gaan toch meer verlangen op den duur.

Ik snap uberhaupt niet dat je zo'n suggestief kado als een massagekaars van een collega aanneemt. Fijn figuur ook dat hij zijn vrouw thuis in gedachten al aan het besodemieteren is met een collega. Quite a Catch... not...

Het idee alleen al. Ik denk dat ik een wenkbrauw op zou trekken en zou vragen waar hij in godsnaam denkt mee bezig te zijn.

En natuurlijk neem je die massage al niet eens aan. Rot op zeg. Hou zou jij het vinden als jouw partner 'alleen maar' een collega 'erotisch masseert'....

Ik snap überhaupt niet dat je je een uitspraak laat "ontvallen"zodat je collega daarom die kaars gekocht heeft. Je hebt zelf aanleiding gegeven voor dat cadeau. En de hint van beide kanten is dan overduidelijk...

Bij de eerste "benadering" had ik al "toedels" gezegd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven