Val op oudere vrouwen
dinsdag 19 februari 2013 om 16:51
Het is misschien gestoord, maar ik ben 22 jaar en zie er goed uit. Ik krijg vaak aandacht van vrouwen wat me uiteraard goed bevalt. Maar ik val al lange tijd op oudere vrouwen die ouder zijn als 30 t/m 45+. Met vrienden maak je natuurlijk wel eens een dolletje als je een oudere vrouw ziet dat je zegt: "Milf".
Ook als je gaat stappen kijk ik altijd naar iets oudere vrouwen. Jonge meisjes zijn uiteraard ook leuk, maar toch trek me de oudere vrouwen meer. Hoe komt dit zo?
Is het gek dat een goeduitziende vent van 22 zich aangetrokken voelt op vrouwen die stukken ouder zijn dan hemzelf? En sja, ik weet ook niet op wat voor gebied. Eerst op seksgebied lijkt het me fantastisch om ervaring op te doen. Relatie? Dat weet ik niet.
Maar benieuwd of ik nu de enige was, en of oudere vrouwen zelf ook op jongere mannen vallen? Moet ik naar ze toe lopen? Moet ik via internet gaan lopen zoeken? Ik wil gewoon toch eens kijken wat de mogelijkheden zijn, maar ik wil eerst zeker van zijn.
En nee, oudere vrouwen moet niet direct 'oud' zijn. Ze staan veel relaxer in het leven. Dit onderwerp graag normaal beoordelen.
Ook als je gaat stappen kijk ik altijd naar iets oudere vrouwen. Jonge meisjes zijn uiteraard ook leuk, maar toch trek me de oudere vrouwen meer. Hoe komt dit zo?
Is het gek dat een goeduitziende vent van 22 zich aangetrokken voelt op vrouwen die stukken ouder zijn dan hemzelf? En sja, ik weet ook niet op wat voor gebied. Eerst op seksgebied lijkt het me fantastisch om ervaring op te doen. Relatie? Dat weet ik niet.
Maar benieuwd of ik nu de enige was, en of oudere vrouwen zelf ook op jongere mannen vallen? Moet ik naar ze toe lopen? Moet ik via internet gaan lopen zoeken? Ik wil gewoon toch eens kijken wat de mogelijkheden zijn, maar ik wil eerst zeker van zijn.
En nee, oudere vrouwen moet niet direct 'oud' zijn. Ze staan veel relaxer in het leven. Dit onderwerp graag normaal beoordelen.
dinsdag 19 februari 2013 om 16:59
quote:ophetrandje schreef op 19 februari 2013 @ 16:57:
Tja ieder zijn voorkeur. Ik zou wel onderzoeken waarom.. Zoek je misschien een moederfiguur? Als er niks achter zit dan is het niet anders !
Groet van een 38 jarig oud wijf Een moederfiguur? Nee dat weet ik niet. Maar vallen oudere vrouwen zelf ook op jongere mannen?
Tja ieder zijn voorkeur. Ik zou wel onderzoeken waarom.. Zoek je misschien een moederfiguur? Als er niks achter zit dan is het niet anders !
Groet van een 38 jarig oud wijf Een moederfiguur? Nee dat weet ik niet. Maar vallen oudere vrouwen zelf ook op jongere mannen?
dinsdag 19 februari 2013 om 17:04
Wat heeft het feit dat je er goed uit ziet er mee te maken?
Is dit een oproep?
Wat is eigenlijk je vraag?
Weet je waarom ik niet op jongere mannen val...omdat zij je benaderen met ´hoe vind je dat een oudere vrouw met een jongere man´?
Hoezo ben ik mijn leeftijd? Denken mannen dat een vrouw zich gevleid moet voelen door dit soort aandacht?
Kortom als je een vrouw wilt benaderen laat dan het aspect leeftijd los en benadruk de positieve punten die jou aanspreekt in de ander.
Is dit een oproep?
Wat is eigenlijk je vraag?
Weet je waarom ik niet op jongere mannen val...omdat zij je benaderen met ´hoe vind je dat een oudere vrouw met een jongere man´?
Hoezo ben ik mijn leeftijd? Denken mannen dat een vrouw zich gevleid moet voelen door dit soort aandacht?
Kortom als je een vrouw wilt benaderen laat dan het aspect leeftijd los en benadruk de positieve punten die jou aanspreekt in de ander.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 19 februari 2013 om 17:09
Net zoals het heel erg per man verschilt of hij op oudere vrouwen valt of niet, zo verschilt het ook heel erg per vrouw of ze wel of niet op jongere mannen valt. Er zullen vast vrouwen zijn die zich gevleid voelen door aandacht van een jongere man. Persoonlijk zit ik er niet op te wachten. Ik verwacht van een man dat hij in de zelfde mate voor mij zal zorgen als ik voor hem. Een jongere man doet mij denken aan mijn zoons. Ik heb geen enkele behoefte het kind van een ander te moeten verzorgen of zelfs opvoeden. Hoewel dat ongetwijfeld niet nodig zal zijn heb ik die associatie wel.
dinsdag 19 februari 2013 om 17:09
De kans dat je je milf via dit forum opdoet lijkt me in ieder geval te verwaarlozen ,
En nee, gek is het niet, en of je er nou wel of niet goed uit ziet heeft er volgens mij niks mee te maken. Het is gewoon een voorkeur, net als dat je een voorkeur kunt hebben voor blonde vrouwen of stevige vrouwen. Natuurlijk kun je zo'n voorkeur gaan psychologiseren, maar persoonlijk vind ik dat niet zo nodig zo lang het je leven niet helemaal gaat beheersen.
En nee, gek is het niet, en of je er nou wel of niet goed uit ziet heeft er volgens mij niks mee te maken. Het is gewoon een voorkeur, net als dat je een voorkeur kunt hebben voor blonde vrouwen of stevige vrouwen. Natuurlijk kun je zo'n voorkeur gaan psychologiseren, maar persoonlijk vind ik dat niet zo nodig zo lang het je leven niet helemaal gaat beheersen.
dinsdag 19 februari 2013 om 17:11
dinsdag 19 februari 2013 om 17:13
vallen vrouwen ook op jongere mannen? Nee hoor, sommige vrouwen misschien wel, maar mijn smaak is met me mee gegroeid. Ik kan enorm de hots krijgen of de broek uitsoppen van een mooie man van boven de 45 maar heb geen lust gevoelens meer voor de doorsnee knul van 22. Die heb ik nog niet kunnen ontdekken in ieder geval. Die knul wordt 'geblocked' zeg maar in mijn lustgevoelens, want wil ik ranja geven en een bakje chips en hem niet de kleren van het lijf scheuren op de een of andere manier.
Nu is de coca cola man wel iets ouder, daar kan ik ook wel kriebels van krijgen, maar die lopen vaak niet los in het wild/in de kroeg.
Tipjes: Vrouwen van 35 - 40 maak je echt, echt, echt niet blij als je ze 'oudere vrouw' noemt en heel veel van deze vrouwen zijn ook echt geen milf (want nooit moeder geweest).
Nu is de coca cola man wel iets ouder, daar kan ik ook wel kriebels van krijgen, maar die lopen vaak niet los in het wild/in de kroeg.
Tipjes: Vrouwen van 35 - 40 maak je echt, echt, echt niet blij als je ze 'oudere vrouw' noemt en heel veel van deze vrouwen zijn ook echt geen milf (want nooit moeder geweest).
dinsdag 19 februari 2013 om 17:15
quote:bljanders schreef op 19 februari 2013 @ 17:06:
@Fame: 30 t/m 45. 93 overdreven he
@viva-amber: Natuurlijk geen oproep, anders plaatste ik wel een advertentie of whatever. Ben gewoon benieuwd of oudere vrouwen ook op jongere mannen vallen. Niet zo gekke vraag.
Mijn man is zes jaar jonger dan ik (geen schokkend leeftijdsverschil, maar toch), maar dat is min of meer toeval. Het is nou ook weer niet dat ik speciaal op jongere mannen val, al vind ik ze soms best fijn om naar te kijken.
*vangt aan te googlen naar die beroemde cocacolajongeling*
@Fame: 30 t/m 45. 93 overdreven he
@viva-amber: Natuurlijk geen oproep, anders plaatste ik wel een advertentie of whatever. Ben gewoon benieuwd of oudere vrouwen ook op jongere mannen vallen. Niet zo gekke vraag.
Mijn man is zes jaar jonger dan ik (geen schokkend leeftijdsverschil, maar toch), maar dat is min of meer toeval. Het is nou ook weer niet dat ik speciaal op jongere mannen val, al vind ik ze soms best fijn om naar te kijken.
dinsdag 19 februari 2013 om 17:24
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 februari 2013 @ 17:15:
[...]
At your service:
[...]
At your service:
dinsdag 19 februari 2013 om 17:25
Ik ben zelf niet bewust op zoek naar een jongere partner. Het is vermoed ik net hoe iets loopt. Als je langere tijd contact met iemand hebt dan kunnen gevoelens groeien. Leeftijd heeft er dan ineens niets meer mee te maken. Hij kan dan ouder zijn, maar ook jonger. Bewust een keuze maken voor een jongere man, net zoals jij dat bij 'oudere' vrouwen doet nee, dat heb ik niet.
En eens met camomille: 35-40 oud noemen wordt door de meeste vrouwen niet echt gewaardeerd, haha.
En eens met camomille: 35-40 oud noemen wordt door de meeste vrouwen niet echt gewaardeerd, haha.
dinsdag 19 februari 2013 om 17:29
Ik moet altijd denken aan die uitspraak van Hannibal Lecter in silence of the lambs...
We begin to covet what we see every day...
Dus ik kan me zo voorstellen dat ik, als 37jarige... Ieuw gets, dat klinkt! Maarrrruuuh dus ik kan me zo voorstellen dat als ik een leuk contact zou hebben met een jongere jongen die ik regelmatig zou zien, ik gevoelens zou kunnen gaan ontwikkelen.
Ik weet niet of je zoiets echt in de hand hebt...
We begin to covet what we see every day...
Dus ik kan me zo voorstellen dat ik, als 37jarige... Ieuw gets, dat klinkt! Maarrrruuuh dus ik kan me zo voorstellen dat als ik een leuk contact zou hebben met een jongere jongen die ik regelmatig zou zien, ik gevoelens zou kunnen gaan ontwikkelen.
Ik weet niet of je zoiets echt in de hand hebt...
dinsdag 19 februari 2013 om 17:31