Val op oudere vrouwen

19-02-2013 16:51 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is misschien gestoord, maar ik ben 22 jaar en zie er goed uit. Ik krijg vaak aandacht van vrouwen wat me uiteraard goed bevalt. Maar ik val al lange tijd op oudere vrouwen die ouder zijn als 30 t/m 45+. Met vrienden maak je natuurlijk wel eens een dolletje als je een oudere vrouw ziet dat je zegt: "Milf".

Ook als je gaat stappen kijk ik altijd naar iets oudere vrouwen. Jonge meisjes zijn uiteraard ook leuk, maar toch trek me de oudere vrouwen meer. Hoe komt dit zo?

Is het gek dat een goeduitziende vent van 22 zich aangetrokken voelt op vrouwen die stukken ouder zijn dan hemzelf? En sja, ik weet ook niet op wat voor gebied. Eerst op seksgebied lijkt het me fantastisch om ervaring op te doen. Relatie? Dat weet ik niet.

Maar benieuwd of ik nu de enige was, en of oudere vrouwen zelf ook op jongere mannen vallen? Moet ik naar ze toe lopen? Moet ik via internet gaan lopen zoeken? Ik wil gewoon toch eens kijken wat de mogelijkheden zijn, maar ik wil eerst zeker van zijn.

En nee, oudere vrouwen moet niet direct 'oud' zijn. Ze staan veel relaxer in het leven. Dit onderwerp graag normaal beoordelen.
quote:PinaColada schreef op 19 februari 2013 @ 17:24:

[...]

At your service:

[afbeelding]

Mwah...

Maar ik HAAT cola .
Is dit 'em?

Edit: mosterd dus. Maar wel lekkere mosterd, daar neem ik die vieze cola graag bij op de koop toe .
quote:sri schreef op 19 februari 2013 @ 17:33:

[...]

Mwah...

Maar ik HAAT cola .Wat een colandriese opmerking zeg tssss
Oeh! Lekkah! (Nee, drink geen cola, maar eenbeschuitje mag deze tuinman wel 1x kmen halen.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Geniet ervan!
Weet je wat ik zo vreemd vind! Een man die op jongere vrouwen valt is dood normaal (zelfs een uitzondering als het andersom is) maar als een man dit uitspreekt is het vreemd en zoekt hij bevestiging.

Ik zelf vind het loei gaaf als een jongere man laat weten dat hij mij nog aantrekkelijk vind. Maar dan spreekt wel in mijn achter hoofd mee wat moet zo een jonge man met mij in hemelsnaam!!

Dus ga er gewoon voor.............je voelt wat je voelt en leeftijd ach.....

p.s.

Ik zelf val al sinds dat ik jong was op jongere mannen. Mij vriendinnen meestal niet dus dat was wel prettig. Mannen die ouder zijn dan mij vind ik vaak niet meer zo leuk...
3x op schijven dat je er goed uit ziet, oudere vrouwen achter hun rug uitmaken voor milf...wat moet daar nou aan zijn voor een volwassen vrouw?

Dat bedoel ik....

Ik zou best geïnteresseerd kunnen zijn in een jongere man, maar niet als dit jou insteek is. Dan rol ik wel door de lakens met iemand die wel respect heeft. Beschouw het als een tip mocht je het toch nog eens gaan proberen om een vrouw te benaderen met wie je een groot leeftijdsverschil hebt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je weet wel wat een MILF is hoop ik, namelijk een Mother I'd Like to Fuck. Dus een vrouw die kinderen heeft. Als je op de versiertoer gaat, zou ik die term niet noemen. Ik heb zelf geen kinderen en als een knul meteen begint over MILF dan zal dat eerder een afknapper zijn.
Ik ben dus zo'n oudere vrouw.

Hou je er ook rekening mee dat zo'n vrouw vaak kinderen heeft of nog wil, dat ze, mocht je een relatie met haar beginnen, na een jaar of 15 er echt oud begint uit te zien. Vrouwen na de overgang takelen af qua uiterlijk. Vind ik zelf ook niet leuk, maar heeft met de natuur te maken. En met de zwaartekracht.

Volgens mij val jij uit spanning op een ervaren vrouw omdat je het spannend vindt als zij het voortouw neemt en al een heel leven op seks gebied geleefd heeft. Maar zoals bij veel jonge mannen, is die aantrekkingskracht tijdelijk. Uitzonderingen daargelaten.
Post weg gehaald. Op een 1 of andere manier fout topic.
quote:Derpina schreef op 19 februari 2013 @ 18:12:

Post weg gehaald. Op een 1 of andere manier fout topic.Ik dacht al LOL
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In mijn werk loop ik de hele dag tussen de jongens van jouw leeftijd en ja, daar zitten zeker wel mooie / lekkere jongens bij.

Maar als me dat dan wel eens opvalt dan denk ik ook direct dat jongens van jouw leeftijd meestal nog thuis bij mama wonen en het waarschijnlijk nog steeds heel leuk vinden om in het weekend dronken de kroeg uit te komen rollen. En dat is voor (ik schat de meeste) vrouwen van mijn leeftijd (begin 40) niet echt sexy. Want die tijd heb ik al weer achter me. Verder zou ik inderdaad de term MILF niet op prijs stellen.
quote:bewusty schreef op 19 februari 2013 @ 17:59:

Weet je wat ik zo vreemd vind! Een man die op jongere vrouwen valt is dood normaal (zelfs een uitzondering als het andersom is) maar als een man dit uitspreekt is het vreemd en zoekt hij bevestiging.

Ik zelf vind het loei gaaf als een jongere man laat weten dat hij mij nog aantrekkelijk vind. Maar dan spreekt wel in mijn achter hoofd mee wat moet zo een jonge man met mij in hemelsnaam!!

p.s.

Ik zelf val al sinds dat ik jong was op jongere mannen. Mij vriendinnen meestal niet dus dat was wel prettig. Mannen die ouder zijn dan mij vind ik vaak niet meer zo leuk...Dank voor je reactie! Heb ik wat aan!:)
Ik ken ook een man die op vrouwen valt van halverwege dertig. Hij is nu 25 en het gat wordt kleiner. Ik heb zelf geen interesse in hele jonge mannen. 28 zou net gaan en ik ben 38, maar het ligt ook aan de persoon zelf en zijn inhoud.
Ik zou bloed onzeker worden van een jongere man en continu mij buik lopen inhouden.
quote:bindi75 schreef op 19 februari 2013 @ 18:57:

Ik zou bloed onzeker worden van een jongere man en continu mij buik lopen inhouden.

+1

...

Dat is nou eenmaal biologisch bepaald.

Mannen vallen op jong en mooi want dat betekent vruchtbaar en de beste kans op gezonde kinderen.

Mannen zijn tot op oudere leeftijd vruchtbaar en vrouwen vallen op status en macht omdat er dan een reële kans is dat hun kinderen door de bescherming van de man op een hogere plek in de rangorde staan en dus meer kans hebben om gezond en succesvol op te groeien.

Jonge jongens hebben nu eenmaal vaak nog niet zo veel status.
quote:sugarmiss schreef op 19 februari 2013 @ 19:43:

[

Jonge jongens hebben nu eenmaal vaak nog niet zo veel status.Nou, behalve die foute jonge jongens die op miraculeuze wijze aan een nieuwe bmw weten te komen..

p.s.

Ik zelf val al sinds dat ik jong was op jongere mannen. Mij vriendinnen meestal niet dus dat was wel prettig. Mannen die ouder zijn dan mij vind ik vaak niet meer zo leuk...

Gelukkig is er voor beide behoeftes ruimte in de markt, ik was net als 'bljanders' ook zo'n jonkie met interesse in oudere dames.

Nu ik 31 ben is het te laat, maar ik herken de behoefte van 'n jongere jongens voor oudere dames wel.

De betreffende heren staan soms ietsjes onzekerder in het leven & hebben als -wijverige- mannen af-en-toe behoefte aan 'n duwtje in de juiste richting.

Wat er voor zorgt dat juist zij eindigen bij power bitches; niet geheel onhandig vaak ook dames met 'n goede sexdrive.

Want meer testosteron.

/oestrogeen boy

Mijn broer was exact hetzelfde, heeft overigens al enkele jaren 'n stabiele relatie met 'n deerne die slechts 6 jaar & 10 maanden ouder is.
quote:rouke2 schreef op 20 februari 2013 @ 02:49:

[...]

Gelukkig is er voor beide behoeftes ruimte in de markt, ik was net als 'bljanders' ook zo'n jonkie met interesse in oudere dames.

Nu ik 31 ben is het te laat, maar ik herken de behoefte van 'n jongere jongens voor oudere dames wel.

De betreffende heren staan soms ietsjes onzekerder in het leven & hebben als -wijverige- mannen af-en-toe behoefte aan 'n duwtje in de juiste richting.

Wat er voor zorgt dat juist zij eindigen bij power bitches; niet geheel onhandig vaak ook dames met 'n goede sexdrive.

Want meer testosteron.

/oestrogeen boy

Mijn broer was exact hetzelfde, heeft overigens al enkele jaren 'n stabiele relatie met 'n deerne die slechts 6 jaar & 10 maanden ouder is.Ach gos... vent van 31 die over datum is voor over datum vrouwen. Da's wel nieuw voor mij. Zit echt te schateren van het lachen. Weer wat nieuws, daar ga ik het weer een week over hebben! Hahahaha!
quote:delacour schreef op 20 februari 2013 @ 03:12:

[...]

Ach gos... vent van 31 die over datum is voor over datum vrouwen. Da's wel nieuw voor mij. Zit echt te schateren van het lachen. Weer wat nieuws, daar ga ik het weer een week over hebben! Hahahaha!

Neen, ik ben over datum überhaupt.

Ik weiger nog te daten. ies lang verhaal. (en zwaar off-topic i might add)
Hi Janders,

Ik ben zo'n oudere vrouw al word ik wel minimaal 10jr jonger geschat. Vanaf mijn 18e val ik op jongere heren en de leeftijdskloof wordt groter naarmate ik ouder word. Ik was de enige die er zo over dacht in mijn omgeving al zie ik nu (rond de 40jr) dat steeds meer vriendinnen ook wel een jong blaadje lusten. Als ik ga stappen komen de jonge heren vanzelf op me af (waar de ouderen eerder naar mijn vriendinnen komen). Als ik altijd eerlijk mijn leeftijd vertel vinden ze dat allemaal reuze interessant.

Eerlijk is eerlijk: ik zou geen serieuze relatie beginnen met iemand van 28, 25, 21,.... maar ik kan er erg van genieten. Op één of andere manier vind ik jongere jongens razend opwindend (nee, dit is geen hint). Ik zie dat gladde huidje, het onschuldige of juist de bravoure en het meer jongensachtige lichaam,...aiiiiiii. Dus nee,...ik vind jouw voorkeur niet raar en ik weet zeker dat het voor meer heren geldt!
Ik ben schoon 27 maar ik wil niets met een jongere man beginnen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Vivamies schreef op 23 februari 2013 @ 17:34:

Eerlijk is eerlijk: ik zou geen serieuze relatie beginnen met iemand van 28, 25, 21,.... maar ik kan er erg van genieten. Op één of andere manier vind ik jongere jongens razend opwindend (nee, dit is geen hint). Ik zie dat gladde huidje, het onschuldige of juist de bravoure en het meer jongensachtige lichaam,...aiiiiiii. Dus nee,...ik vind jouw voorkeur niet raar en ik weet zeker dat het voor meer heren geldt!

Ai...nee, dat heb ik dus juist niet. Smaken verschillen zo sterk dat ik het tegenovergestelde heb van wat jij noemt.

Trouwens, als ik nu iets met een tien jaar jongere knul zou beginnen, dan zou het net niet legaal zijn. Vanaf volgend jaar wel, als ik 28 word.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:piratorarT schreef op 23 februari 2013 @ 17:47:

[...]

Ai...nee, dat heb ik dus juist niet. Smaken verschillen zo sterk dat ik het tegenovergestelde heb van wat jij noemt.

Trouwens, als ik nu iets met een tien jaar jongere knul zou beginnen, dan zou het net niet legaal zijn. Vanaf volgend jaar wel, als ik 28 word. Ik denk dat het bij mij een soort fetish is. Wat sommige mensen met high heels hebben of met lak,.. dat heb ik met jongere heren (mits redelijk goed er uitziend). Heren van mijn eigen leeftijd zijn niet interessant en ouder al helemaal niet. Grappig genoeg was mijn langste relatie met iemand van 4,5 jr ouder maar dat was eigenlijk een groot kind hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven